Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam więc okazało się iż , alternator sprawia problemy ponieważ , nie ląduje akumulatora . Niestety auto potrzebne jest na wtorek . I tu pada pytanko ode mnie , co można zrobić żeby on odpyl , lub gdzie mogę kupić alternator ?

Harley-Davidson mt 350 1994

WFM M06 1957

Cadillac Seville 4.9 1992

Ford Capri 1,7 gt V4 1971

Ford F350 super Duty v10 6,8 2000

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Witam . okazało się ze jednak alternator jest w porządku ,ale nadal nie jest ładowany akumulator ani ja ani ojciec ani elektryk nie wiemy dlaczego , dlatego mam prośbę . Czy mógłby ktoś mi przesłać schemat ładowania akumulatora przez alternator ? bo elektryk powiedział że potrzebuje taki schemat żeby cokolwiek zrobić .

Harley-Davidson mt 350 1994

WFM M06 1957

Cadillac Seville 4.9 1992

Ford Capri 1,7 gt V4 1971

Ford F350 super Duty v10 6,8 2000

Opublikowano

akumulator 4 dni temu zostal wymieniony :-)

Harley-Davidson mt 350 1994

WFM M06 1957

Cadillac Seville 4.9 1992

Ford Capri 1,7 gt V4 1971

Ford F350 super Duty v10 6,8 2000

Opublikowano

powiem tak . przejechalismy sie autem z 30 km i nagle wszystkie wskazowki zeszly na zero i po 10 sekundach sie silnik wylaczyl , bo aku padl , pozniej zostal wymieniony na nowiusienki ze sklepu , i tez to samo jest , alternator dziala aku nowy a auto nadal nie laduje aku a musze we wtorek autem do frankfurta jechac z laweta wiec jest lipa

Harley-Davidson mt 350 1994

WFM M06 1957

Cadillac Seville 4.9 1992

Ford Capri 1,7 gt V4 1971

Ford F350 super Duty v10 6,8 2000

Opublikowano

z windstara 3,8 oryginalny z motorcrafta tak samo reagowal nic nie ladowalo

Harley-Davidson mt 350 1994

WFM M06 1957

Cadillac Seville 4.9 1992

Ford Capri 1,7 gt V4 1971

Ford F350 super Duty v10 6,8 2000

Opublikowano

dzisiaj juz u 3 bylem :( a zna ktos jakiegos dobrego elektryka z okolic dzierzoniowa lub wroclawia ?

Harley-Davidson mt 350 1994

WFM M06 1957

Cadillac Seville 4.9 1992

Ford Capri 1,7 gt V4 1971

Ford F350 super Duty v10 6,8 2000

Opublikowano
zmien elektryka...

Też jestem za tym, powinno pomóc ;-)

Skoro alternator ładuje, a akumulator jest dobry, to pozostaje regulator napięcia. Tam nie ma żadnej kosmicznej technologii. Ewentualnie jeszcze - jak to często bywa - pozostają kabelki po drodze. Sprawdź wszelkie możliwe masy, zwłaszcza tą grubą od akumulatora.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Opublikowano

bylo sprawdzone , alternator z regulatorem tez byl sprawdzony

Harley-Davidson mt 350 1994

WFM M06 1957

Cadillac Seville 4.9 1992

Ford Capri 1,7 gt V4 1971

Ford F350 super Duty v10 6,8 2000

Opublikowano

kabel zolty przy prostowniku jest lekko zjarany przy alternatorze , a masy sa dobre . kurcze juz sam nie wiem co robic wszystki elektrykow w okolicy oklepalem , nawet do niemiec dzwonilem do forda tam powiedzieli zebym autem przyjechal i oni zobacza co to jest i jak cos to sciagna czesci ale auto nawet 50 kilometrow nie przejedzie ...... :-( :-( :-( :-(

Harley-Davidson mt 350 1994

WFM M06 1957

Cadillac Seville 4.9 1992

Ford Capri 1,7 gt V4 1971

Ford F350 super Duty v10 6,8 2000

Opublikowano

Hmmm, popraw mnie, jeżeli gdzieś się mylę:

1. alternator sprawdzony, ładuje prawidłowo

2. regulator napięcia sprawdzony, jest właściwe napięcie na wyjściu

3. akumulator nowy, sprawdzony

i dalej nie ma ładowania?

A co pokazuje wskaźnik ładowania i kontrolka na desce podczas pracy silnika? Moim zdaniem nie ma cudów. Albo prąd ginie gdzieś na kablach za regulatorem napięcia albo... źle sprawdziliście ładowanie na alternatorze lub regulatorze ;-)

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Opublikowano

Ładowanie Sprawdzała firma sprzedająca alternatory w Świdnicy i powiedzieli że jest ok . Sprawdzany był także przez Elektryka i też powiedział że jest dobry . Wczoraj dzwoniłem do stanów do Forda i powiedzieli mi żebym go podpiął pod komputer . Tylko teraz nikt nie ma oprogramowania do tego auta . Alternator jest wzbudzany przez komputer może to wina kompa . W sumie sam już nie wiem co robić :((

 

(Drug STARAŁEM się pisać poprawnie )

 

EDIT: Widzę i doceniam.

Harley-Davidson mt 350 1994

WFM M06 1957

Cadillac Seville 4.9 1992

Ford Capri 1,7 gt V4 1971

Ford F350 super Duty v10 6,8 2000

Opublikowano
... Alternator jest wzbudzany przez komputer może to wina kompa . W sumie sam już nie wiem co robić...

Eeee jaki tam komputer... Jeśli faktycznie dobrze sprawdziliście alternator i kabel od masy to sprawdź jeszcze raz gruby kabel prądowy, biegnący od alternatora do akumulatora. Może być na nim zabudowany gdzieś po drodze duży bezpiecznik (150 - 175 A). Nie ma opcji, problem musi być gdzieś po drodze.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Opublikowano

Przeczyściłem wszystkie masy wczoraj , i wieczorem zauważyłem ze się lekko kontrolka z akumulatorem świeci tzn nie dokładnie świeci tylko tak lekko mruga ze w dzień nie widać .

Harley-Davidson mt 350 1994

WFM M06 1957

Cadillac Seville 4.9 1992

Ford Capri 1,7 gt V4 1971

Ford F350 super Duty v10 6,8 2000

Opublikowano
Przeczyściłem wszystkie masy wczoraj , i wieczorem zauważyłem ze się lekko kontrolka z akumulatorem świeci tzn nie dokładnie świeci tylko tak lekko mruga ze w dzień nie widać .

A może tylko pasek za luźny? :mrgreen:

Zastrzel tych, którzy sprawdzali Ci alternator/regulator i sprawdź raz jeszcze, koniecznie na samochodzie. A co ze wskaźnikiem? Co wskazuje i jak się zachowuje po włączeniu jakiegoś odbiornika prądu (np. kierunkowskazu)?

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Opublikowano

Pasek nie jest luźny , a alternator tez byl sprawdzany na wozie. Pasek jest naciagany automatycznie , a kontrolka sie juz dzisiaj nie swieci. Cos dziwnego się dzieje.

Harley-Davidson mt 350 1994

WFM M06 1957

Cadillac Seville 4.9 1992

Ford Capri 1,7 gt V4 1971

Ford F350 super Duty v10 6,8 2000

Opublikowano
...Cos dziwnego się dzieje...

No... ale w sprawie cudów musisz interweniować w wyższej instancji :mrgreen: Bo obawiam się, że wyczerpaliśmy możliwości internetowej diagnozy. Jeśli tak jak piszesz - alternator, regulator i akumulator są ok - pozostają tylko połączenia między nimi. Nic tam więcej nie ma.

Ps. Z paskiem żartowałem ;-) Amerykanie dość dawno wymyślili napinacze :-)

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Opublikowano

AUTO JUŻ JEŹDZI !!! DZIĘKI ELEKTRYKOWI KTÓREGO NIE ZMIENIŁEM !!! padł jakiś kabel bezpiecznikowy . przysylam zdjecia z 1 wyprawy autka na dzialke ;d

 

img20100820002.jpg

 

img20100820003.jpg

Harley-Davidson mt 350 1994

WFM M06 1957

Cadillac Seville 4.9 1992

Ford Capri 1,7 gt V4 1971

Ford F350 super Duty v10 6,8 2000

Opublikowano
AUTO JUŻ JEŹDZI !!! DZIĘKI ELEKTRYKOWI KTÓREGO NIE ZMIENIŁEM !!! padł jakiś kabel bezpiecznikowy
Jeśli faktycznie dobrze sprawdziliście alternator i kabel od masy to sprawdź jeszcze raz gruby kabel prądowy, biegnący od alternatora do akumulatora. Może być na nim zabudowany gdzieś po drodze duży bezpiecznik (150 - 175 A). Nie ma opcji, problem musi być gdzieś po drodze

:mrgreen:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Opublikowano
zwracam honor

Widzisz Didli, czasem warto przyłożyć się do czytania, a nie tylko pisać, że nic nie pomaga. Swoją drogą zmień elektryka. ;-)

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Opublikowano

ehhh . Trzeba przyznac ze auto ladnie sie prezentuje w terenie :lol:

Harley-Davidson mt 350 1994

WFM M06 1957

Cadillac Seville 4.9 1992

Ford Capri 1,7 gt V4 1971

Ford F350 super Duty v10 6,8 2000

  • 4 lata później...
Opublikowano

Odświeże kotleta, czy ktoś z szanownego towrzystwa robil(naprawiał), wymieniał profilaktycznie szczotki, lozyska na alternatorze? Mam prawie 300tys km w Dodge Ram 2006 nakulane i jeszcze nic z tym nie robilem, dodam tylko że żadnych problemów z ładowaniem nie ma. Tak sie zastanwiam czy to w ogóle ruszac jak dziala, a jak nie ruszać to kupic nowy(bądź używany od Zuzcar) i wrzucić go na npake i jeździć tak na wszelki juz przy tych kilometrach? A jak coś robić to czy w PL dostane takie zwykłe części eksploatacyjne do altka?

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Opublikowano

Ja wymieniłem regulator napięcia w Gumisiu. Czyli model 96-02. Szczotki skończyły się po 280 000 mil. Alternator jest taki sam jak w JEEPIE, więc cena regulatora nie przekracza 100 i jest ogólnie dostępny.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.