MICHAŁ Opublikowano 6 Lipca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Witam, mam nadzieje że nie zlinczujecie mnie za ten temat. Chcę kupić Forda F150 X generacji coś koło 2000r. Ma to być samochód do ciągnięcia lawety z e30 na zawody .Chciałbym się dowiedzieć jaki silnik wybrać 4,2 czy 4,6 ,czy automat wytrzyma? Na co zwrócić uwagę przy zakupie ? Nie zadawał bym takich pytań, lecz nie znam się na US samochodach a f150 niesamowicie mi się podoba. może znacie kogoś kto by miał taki model na sprzedaż ? ja znalazłem takie 2 propozycje http://allegro.pl/item1103738007_2001_ford_f_150_xlt_lariat_4_6l_ciezarowy.html http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13377718 idealnie by było gdybym znalazł wersje z "drzwiami pod wiatr" oraz z tyłem flareside Pozdrawiam i czekam na odpowiedz Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...