Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Jeszcze kilka fajnych filmików do oglądania...polecam. :twisted: WOW!! :twisted: wierzyć się nie chce , że to pickupy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 moje marzenie: http://www.dieselpowermag.com/features/dodge/0803dp_2004_dodge_ram_3500/index.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prawy Opublikowano 26 Stycznia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 Piękny...!!! Cytuj www.tmtwentylacja.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 19 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Panowie! Powiedzcie mi, czy te dieselki tak ładnie dymią seryjnie, czy to jakieś przeróbki? Mam ochotę na takiego Cumminsa, właśnie ze względu na ten dymek. Wyobraziłem sobie to autko w koreczku na Marszałkowskiej. PIĘKNE :-D Pozdrawiam Artur Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 19 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 bullterrier, pierwsza klasa:) Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Seryjnie nie mają prawa tak dymić. Amerykanie mają strasznie rygorystyczne normy emisji spalin. Właśnie to między innymi spowodowało rozwój programatorów do silników diesla w USA. U nas robi się tuning silnika i już a u nich korzysta się z programatorów, które tylko na życzenie dają program z tak ogromnym przyrostem mocy, że kopci jak ze spalarni. Amerykańskie wielki diesle to piękna sprawa. Zabwaka dla prawdziwych madafaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 20 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Ciekawe jak długo utrzymam w kieszeni dowód rejestracyjny :-D :-D Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 W teorii żadne modyfikacje nie powinny mieć miejsca, ale w stosunku do (nazwijmy to) "normalnego" cziptuningu w dieselkach małolitrażowych jest ta przewaga, że możesz sobie wybrać dowolny program (np: http://www.bullydog.com/ ). Włączasz silnik i jest fabryczne 305hp na przykład i takiego programu używasz także na przegląd. A jak potrzebujesz torche więcej to włączasz sobie inny programik i jest 400hp (przy takch wartościach jeszcze nie kopci i w sumie wustarczy chiptuning za 400$). Czasem możesz potrzebować więcej wrażeń to sobie włączasz programik 600hp :twisted: i odlatujesz. Niestety do tak poważnych mocy potrzebna jest mała modyfikacja silnika. Trzeba zainstalować praktycznie prawie zupełnie nowy układ zasilania i wydechowy, oraz wzmocnić skrzynie, ewentualnie przy manualu wymiana sprzęgła. Jeśli używa się tego z głową reszta powinna wytrzymać. Koszt przebudowy cumminsa 600/610 do parametrów- 700hp/1600Nm to ok 10000$ najlepszych markowych części , ale można taniej bo bardzo duży wybór części i podzespołow wszelakiej maści. Przyśpieszenie -ok 4.5sek do 100kph. Oczywiście to nie konieć możliwości Cumminsa. Przekroczenie 1000hp i 2000Nm to żaden wyczyn... jak się ma odpowiednią ilość funduszy :roll: (np: http://www.bigbaddodge.com/SledPulling.html http://www.bigbaddodge.com/ ) Tu jednak poważniej ingeruje się w silnik i cały samochód. Starsze Cumminsy z lat 96-2002 też ładnie się kręcą a nawet mają przewagę bo są prostrze i nie wymagają tak specjalistycznych regulacji i serwisowania. Poza tym Ramiki 2 generacji są ładniejsze :-P (koledzy Ramersi z 3generacją... bez urazy :roll: ) http://www.dieselperformance.com/ http://www.xtremediesel.com/ Myślę, że najlepszym rozwiązaniem byłoby kupienie Ramika w USA i przebudowanie go na miejscu przez specjalistów i wysłanie do Polski. No może nie w tej chwili bo dolar drogi, ale za rok.... Ja na pewno kiedyś tak zrobię :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 20 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Ależ oczywiście (bez urazy posiadacze ramików 2 generacji), że 3 generacja jest ładniejsza. O Cumminsie myślę jednak w drugiej gen, bo trochę tanszy i przy dużym lifcie też troszkę kasy zostanie :-). Na razie jednak to tylko strefa marzeń, ale może za jakiś roczek. Pozdrawiam Artur Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Ależ oczywiście (bez urazy posiadacze ramików 2 generacji), że 3 generacja jest ładniejsza. Artur Tak ? To czemu masz obrazek Rama 2 gen ? a nie na przykład taki: :mrgreen: hehehe Co prawda bardziej podobaja mi się Ramy 2 gen , ale dieselka najchętniej kupiłbym 3gen. Takiego z silnikiem 600 HO i manualem 6biegowym. Z rozsądku. Jużjeden nierozsądny pojazd mi wystarczy , niech drugi sprawa przynaj mniej pozory :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek69 Opublikowano 23 Lutego 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 To jest właśnie ten Cummins, o którym myślę ;-) . A tak poważnie to tylko takiego wygrzebałem w necie, ale Twój ładniejszy, tylko żeby miał jeszcze mój kolor :-) . pozdrawiam Cytuj http://shirehorsepoland.com/ Karawaningowe Bractwo Podróżnicze www.karawanier.pl Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03 Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02 LESLIE RS3L - Już straszy!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Znalazłem fajny filmik: Jak dla mnie wsam raz. myślę , że 13 sek do 200km/h w zupełności wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Jakbym nie cisnął mojego - zero chmurki dymowej :-/ Nigdy w lusterku nie widziałem nawet jednego czarnego dymka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Jednak mamy niepokolei w głowach. 99% kierowców w Polsce cieszyli by się, że ich diesel nie kopci, a my na odwrót... :lol: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Zainstaluj TO To będzie kopcił tak: :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 ja już zdecydowałem, będą stacksy na pace :mrgreen: i będzie dużoo czarnego dymu :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 ja już zdecydowałem, będą stacksy na pace i będzie dużoo czarnego dymu Już się boję :twisted: . Tak trzymać, tylko nie przesadzaj Kuba, żeby się w koszta jakieś kosmiczne nie wpakować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 ja już zdecydowałem, będą stacksy na pace i będzie dużoo czarnego dymu Już się boję :twisted: . Tak trzymać, tylko nie przesadzaj Kuba, żeby się w koszta jakieś kosmiczne nie wpakować. luzik http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MBRP-Smoker-Stack-Exhaust-08-09-Ford-Powerstroke-Diesel_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem19babee67cQQitemZ110507255420QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories 400usd to jeszcze nie jakaś straszna cena Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Nie , nie o to mi chodziło. Chodziło mi o to by nie przesadzał z podkręcaniem s ilnika bo jak coś się uwali to będzie problem. A kominy to zupełnie inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 DIESEL POWER !!!! Tak trzymaj, niech ludziska zobaczą jak jeździ "kończący żywot" diesel, bo napewno będą mówić - Patrz!!! Ale kopci!!! To już końcówka tego sprzęta!!! :twisted: Buahahahaha Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Nie , nie o to mi chodziło. Chodziło mi o to by nie przesadzał z podkręcaniem s ilnika bo jak coś się uwali to będzie problem. A kominy to zupełnie inna bajka. właśnie już widzę że ten program extreme jest już trochę przesadzony, znaczy moc jest niesamowita i ujawnił się spory potencjał powyżej 3tyś obr. ale wrócę raczej do tej poprzedniej mapy bo jakoś tak mi się wydaje lepiej będzie Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał_CTD Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Podepne się do tematu, od dłuższego czasu planuje dołożyć nieco mocy mojemu gnojowozowi i doszedłem do wniosku, że najlepszym rozwiązaniem będzie programator (czy jak to ustrojstwo nazwać) dający możliwość wyboru kilku stopni mocy, ale posiadający funkcje skanowania ecu i ewentualnego kasowania błędów. Nie mam w planach pchać się w jakieś kosmiczne sumy i moce, chodzi o to, aby moja skrzynia to wytrzymała. Jeżeli ktoś może polecić producenta i pomóc w ściągnięciu takiego ustrojstwa byłbym wdzięczny. bullterrier, mógłbyś się dopytać swoich dieselgajs zza wielkiej wody co wybrać? Cytuj 2006 CTD HD MegaCab Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Szukaj np. tutaj http://www.xtremediesel.com/chipsmodulesprogrammers_5.aspx , wybór jest spory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corrado_vr6 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 witam, Michał, rozmyślam nad tym samym, czyli podniesieniem momentu i mocy. ozmyślam nad bully dog, bo power juice jest kłopotliwe w montażu. Jak bully dog to triple dog. A Ty co sobie upatrzyłeś??? A może ktoś już bawił sie w podnoszenioe mocy w cumminsie i podzieli sie doświadczeniem??? pozdrooo Łukasz Cytuj NO RAM, NO FUN..... Cummins 4x4 HD 06' MEGA CAB - był :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 A może ktoś już bawił sie w podnoszenioe mocy w cumminsie i podzieli sie doświadczeniem??? Najlepiej poczytać sobie amerykańskie fora (np to: http://www.cumminsforum.com/ , lub to: http://www.dieselbombers.com/ ) , ewentualnie jest u nas w Polsce gość , który się tym zajmuje. Kiedyś Bodano znalazł na allegro zdaje się ogłoszenia o profesjonalnym tuningu Cimminsa, więc poszukaj tam, może co jakiś czas się gość ogłasza. A jedyną osobą która ma u nas na forum doświadzczenia w tym to jest chyba Mudder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.