roblukas Opublikowano 29 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Widzę, że jest tutaj sporo informacji na temat hemików natomiast nie doszukałem się informacji o dieslach (jestem nowym forumowiczem dlatego wybaczcie jeśli coś pominąłem). Generalnie zamierzam kupić cumminsa ale jak zdążyłem się zorientować raczej chwalicie benzyniaki HEMI. Chciałbym nawiązać kontakt z użytkownikiem rama 2500 w dieslu i manualu (takie auto "chodzi" mi po głowie). Mam jeszcze parę miesięcy (celuje raczej na wrzesień) i mam nadzieję, że do tego czasu moje wątpliwości pomożecie mi rozwiać. Cytuj RAM 2500 5.9 ctd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 30 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 roblukas, przeniosłem Twój post i założyłem Ci temat. Dział "¤ Części, akcesoria, tuning,specyfikacja,dane -linkownia" jest tylko linkownią do fajnych stron w tym temacie. Zwracajcie uwagę na to gdzie piszecie posty, poza tym użyj opcji szukaj, bo o dieslach CTD było sporo mówione. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roblukas Opublikowano 30 Maja 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Dzięki drug. To moje pierwsze forum, dlatego mogą się jeszcze pojawiać jakieś "byki" za które przepraszam. Cytuj RAM 2500 5.9 ctd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Generalnie zamierzam kupić cumminsa ale jak zdążyłem się zorientować raczej chwalicie benzyniaki HEMI Wprost przeciwnie. CTD jest lepszy , ale też sporo droższy. Wygodniejszy w codziennej jeździe jest pickup light duty (ram 1500, F150), ale wszysko zależy po co Ci ten samochód i jakie masz do niego podejście. Zastanwów się dobrze czy chcesz RAMa z mechniczną skrzynią. To nie jest to samo co np Opel z manualem. O wiele wygodniejsza jest automatyczna skrzynia. Mechanik w RAMie jest raczej tylko dla pasjonata, całkowicie świadomego wszystkich jej wad i niedogodności. Oczywiście nie oznacza to , że są to złe skrzynie. Sa bardzo mocne i niezawodne, ale ich kultura pracy pozostawia wiele do życzenia. Uogólniając , można się po porstu zmęczyć codzienną jazdą takim samochodem, szczególnie w mieście i w korkach. - tak to wygląda. A do tego dolicz jeszcze bardzo twarde sprzęgło. Generalnie mechniczna skryznia jest stworzona do holowania bardzo ciężkich przyczep BTW. Błagam , nie używajmy takich sformułowań : rama 2500 w dieslu i manualu , pomijam, że są one po prostu nie poprawne, ale kojaży mie się to ze slangiem wiejskich dresiarzy w beemwu siek: . Dobra spadam zrobić sobie herbatę w cukrze i w cytrynie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corrado_vr6 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 witaj Roblukas, ja użytkuję rama 2500 CTD, jednak ze skrzynią automatyczną. W razie co służe pomoca, pytaj śmiało. Raczej na priv, bo tam łatwiej mnie złapać.... pozdroo \Łukasz Cytuj NO RAM, NO FUN..... Cummins 4x4 HD 06' MEGA CAB - był :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.