Jump to content

Navara na płasko


abok
 Share

Recommended Posts

Czy ktos testował zabudowe paki płaską, ale z mozliwością zablokowania na wysokości dachu..????

Szczegóły na stronie www.pegasus4x4.com Wiem, że w Polsce coś takiego sprzedaje firma STEELER ale tylko w wersji z orurowaniem a ta mi sie nie podoba.

Prosze o opinię dotyczącą jakości i trwałości takiej zabudowy bo nie chcę tracić sylwetki pickupa, ani funkcjonalności dużej zabudowy.

Ponizej przykład tego o czym pisze ale na Rangerze i z orurowaniem...

 

PS> Za późno zauwazyłem diał BODY w techicznych...

post-25-15323754258974_thumb.gif

Nissan Navara DC 2008

 

Natryskowe powłoki ochronne przestrzeni ładunkowych pickup - najtrwalsze na świecie !!!

www.speedliner.pl

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Hmmm, może ktoś mi wytłumaczy na czem polega "fenomen" cenowy hardtopów do pickupów u nas w kraju, bo ostatnio słyszałem , że nowy w salonie kosztuje od 7tyś w górę a nawet można spotkać cenę prawie 20000zł :shock: przecież to jakaś paranoja. Za jakiś czas zamierzam kupić w stanach nowego topera (tak nazywają w usa zabudowy paki) do mojego RAMa i ceny zaczynają się od 1000$ , :roll: a za 2000$ to jest taki wypasiony , że hej...

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, może ktoś mi wytłumaczy na czem polega "fenomen" cenowy hardtopów do pickupów u nas w kraju, bo ostatnio słyszałem , że nowy w salonie kosztuje od 7tyś w górę a nawet można spotkać cenę prawie 20000zł :shock: przecież to jakaś paranoja. Za jakiś czas zamierzam kupić w stanach nowego topera (tak nazywają w usa zabudowy paki) do mojego RAMa i ceny zaczynają się od 1000$ , :roll: a za 2000$ to jest taki wypasiony , że hej...

Zgadza się. Ja już przerabiałem ten temat na wiele sposobów... I najlepsza cena jaką udało mi się wynegocjować (od producenta!) to 4500.-Netto za samą pokrywę skrzyni ładunkowej (bez malowania) A jak chcesz już typowy HARDTOP to musisz się liczyć z przy mojej wersji skrzyni z kwotą min. 7000,-PLN netto! Po prostu PORAŻKA panowie producenci... :pala:

TOYOTA HILUX 2,5 D4D SR5 4X4 2006

Cześć [you] ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

ok, znalazłem już coś takiego za 4000 netto ale jeszcze sie zastanawiam. Dla ciekawych tematu www.pickupdiablo.pl

Nissan Navara DC 2008

 

Natryskowe powłoki ochronne przestrzeni ładunkowych pickup - najtrwalsze na świecie !!!

www.speedliner.pl

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Dopiero teraz moge cos napisac o swojej plaskiej zabudowie, ktora jest na zdjeciach z pegasus.com, a ja kupilem wlasnie w Pickup Diablo. Bylem pierwszy, ktory zamowil te klape + relingi i wykladzine. Po tekstach na forum, ze czesto nie pasuja rozmiarem, spac nie moglem do czasu montazu. Byl kwiecien, zostawilem auto, a po pracy pojechalem po odbior. Nikt w trakcie montazu nie dzwonil, wiec bylem dobrej mysli, ze sie udalo. No, i udalo sie co do milimetra. Chyba wlascicielom firmy tez ulzylo :) Wyglad super, nie jest to tandetny plastik, fajnie wykonczona. Po prawie 5 miesiacach jestem bardzo zadowolony, a jezdzilem z czesciowo otwarta klapa i rowno z dachem. Zaplacilem 4000 +500 za relingi netto. Zaszalalem i dokupilem owiewke na maske. Jeszcze wrzuce przodzik, ale na spokojnie.

Pozwolilem im wkleic zdjecia mojego auta na strone , wiec bez sensu wrzucac to samo na forum. Mozecie je sobie obejrzec na stronie, ktora polecal Abok czyli

www.pickupdiablo.pl

Z tego co slyszalem, NP 300 juz nie produkuja. Czy cos o tym wiecie?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ramzes - jak jeździsz z kalpą podniesiona równo z dachem, to nic nie dzwoni, brzęczy, itp.? Pytam bo na zdjęciach widac coś jakby łańcuszki blokujące ją w pozycji podniesionej.

Nissan Navara DC 2008

 

Natryskowe powłoki ochronne przestrzeni ładunkowych pickup - najtrwalsze na świecie !!!

www.speedliner.pl

Link to comment
Share on other sites

Jeździłem parę razy z klapą otwartą na poziomie dachu. Rzeczywiście te łańcuszki są z blokadą poziomu, ale nie słyszałem, żeby brzęczały. Może dlatego, że nie są zbyt długie, a po zablokowaniu bardziej napięte. Pokrywa podczas jazdy nie "telepie się" i stoi sztywno. Szkoda tylko, że do NP300 nie ma wersji z orurowaniem, bo bardzo mi się podobała. Na pewno, gdybym miał Navare wziąłbym z rurami. No, ale trudno i tak jestem zadowolony.

Link to comment
Share on other sites

Ramzes - dzieki za info. A możesz wrzucić jakieć fotki na twoim aucie?

 

Dopisek: ok, sorry nie odczytałem wyżej, że foty sa na pickupdiablo. Już widziałem. :oops:

Nissan Navara DC 2008

 

Natryskowe powłoki ochronne przestrzeni ładunkowych pickup - najtrwalsze na świecie !!!

www.speedliner.pl

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

troche odświeżę temat:

czy może ktoś wskaże lub poleci w okolicy Wa-wy jakieś miejsce, gdzie będe mógł

zakupić same relingi na taką płaską zabudowe ?

 

Tak zebym potem mógł sobie już dowolnie instalować uchwyt na rower, narty....etc.

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Link to comment
Share on other sites

ale chcesz jakieś dedykowane czy uniwersalne

we wrocku jest sklep z bagażnikami widziałem u nich sporo tego

tylko ceny też takie ciekawe :)

http://www.cartravels.pl/113-czarne

 

do AV przerobiłem lekko mocowania do belek dachowych i zakładam zwykłe beli dachowe

jak chcesz to mogę wrzucić jakieś foto

tdi engines are for senior citizens

Link to comment
Share on other sites

takie czy owakie, cokolwiek zeby pasowało na taką płaską zabudowę:

Arabella02.jpg

 

chciałem mieć relingi, zeby potem założyć poprzeczki pod rowery albo pod narty, a ciężko będzie

wycyrklować bo tam pod spodem mocowania podnośników i sprężyn od samej klapy są.

 

myślałem, że moze kto ma namiar na warszawski jakiś oddział, zeby mu customa dobrał.

do Wrocka za daleko lecieć.

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Link to comment
Share on other sites

Nie znam historii. Znam tylko jeden fakt, ale jako, że to nie moja sprawa, nie wnikam. ;-)

Pacze tylko na klekota i stwierdzam, że go znam. Dobrze kupiłeś? Wózek fajny był, pamiętam. Jakoś chyba podłubany w silniku.

http://shirehorsepoland.com/

 

Karawaningowe Bractwo Podróżnicze

www.karawanier.pl

 

 

Dodge Ram 1500 4,7 Magnum '03

Dodge Ram 2500 5,9 Cummins '02

LESLIE RS3L - Już straszy!!!

Link to comment
Share on other sites

podobno lekko dłubnięty na PS 200+ i całkiem ładnie chodzi - jest bardziej elastyczny i cichszy

wymieniłem kilka drobiazgów, kilka jeszcze czeka na wymiane, ale musze troche gotówki zebrać.

 

Powinien posłużyć dłuższą chwilę zanim sie wyprostuje finansowo.

-----------------------------------------

pozdrawiam

www.eventino.net

www.fit-arena.pl

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.