Jump to content
Sebastian O.

Nadbudowa Kemingowa do Pickupa :)

Recommended Posts

Karawaning w Polsce rozwija sie dość mocno i znalazłem pewna luke.

 

Nadwozia kempingowe na Pickapa :idea:

Oczywiście na świecie jest to znane nie od dziś, a u nas jest brak producenta lub importera tych fajnych rozwiązań.

 

Przykładów zastosowań jest mnóstwo :mrgreen:

np. jadąc na zlot nie musiałbym szukać spania bo miałbym je ze sobą 8-)

demontaż tej budy zajmuje chwilke i ma sie pełno wartościowego Pickupa.

 

http://www.bimobil.com/

post-7-15323754253324_thumb.jpg

post-7-1532375425375_thumb.jpg

post-7-15323754254253_thumb.jpg

post-7-15323754254903_thumb.jpg

post-7-15323754255855_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

b0000009b3c09dd6010.jpgb0000009b3c0a6af020.jpgb0000009b3c0f896170.jpg

 

 

;-) Witam wszystkich zainteresowanych tematem, mam dobrą wiadomość dla posiadaczy pickup-ów i fanów off-road. Wohnkabinencenter w Niemczech ma w sprzedaży kabiny mieszkalne marek SIX-PAC i FOUR WHEEL CAMPER, nowe prosto ze Stanów, ale i okazyjnie można dostać używaną w dobrej cenie. Mamy już naszą polską stronę, na której można obejrzeć kabiny, co prawda nie jest jeszcze skończona,ale wciąż nad nią pracujemy. W sprzedaży mamy na razie 12 nowych, ale można zamówić kabinę ze specjalnymi bajerami, czas oczekiwania to ok. 3 miesiące.

Blisko Koszalina mamy jedą kabinę SIX-PAC Favorite SD do prezentacji. Pozostałe kabiny stoją w Niemczech koło Dortmundu.

Podaję ades naszej polskiej strony http://www.pickup-camper.pl, jeśli macie jakieś pytania odnośnie SIX-PAC czy FOUR WHEEL CAMPER podaję tel. 696 781 701.

 

http://www.pickup-camper.pl należy do http://www.wohnkabinencenter.de.

 

l003.jpg

 

l001.jpg

 

l000.jpg

 

l004.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

@abok: na tą chwilę macie szansę kupić kabinę w dobrej cenie z naszej oferty, ceny są okazyjne ponieważ niektóre kabiny były zamówione i opłacone jeszcze przed podwyżką dolara. Dlatego te kabiny oferujemy jeszcze po starej cenie, mimo, że teraz są o wiele droższe. Proszę odwiedź stronę http://www.pickup-camper.pl/oferty/nowykabinymieszkalne.html Co do Flip-Paca masz rację, nie jest on tani , ale bardzo użyteczny i funkcjonalny. Na codzień masz mocny hardtop, a jeśli potrzebujesz miesca do spania i na camping wystarczy go rozłożyć i gotowe, masz wszystko pod ręką. Flip-Pac jest świetny dla myśliwych,nurków, czy wędkarzy, ale też dla tych którzy pracują w terenie. Więcej informacji na temat Flip-Pac wkrótce na www.pickup-camper.pl. Pozdrawiam, Jens

 

@Sebastian: Do Dodge Rama pasują kabiny Four-Wheel Campers Hawk i Grandby oraz kabiny Six-Pac Favorite SD i FD. Dodge 1500 RAM nie ma zbyt dużej ładowności, więc może warto zainwestować w dodatkowe, mocniejsze zawieszenie. Jeśli chcesz wiedzieć coś więcej o kabinach zadzwoń 696 781 701. Pozdrawiam, Jens

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fajna sprawa te nadbudowy ale ceny przesadne :-/

 

ceny sa... no coz wysokie - ale jak zalozysz efekt cieplarniany, i to ze sprzedasz chatke - to jeszcze pare zlortych na paliwo i parkingi zostanie hehehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszedłem ostatnio na stronę firmy, gdzie kupowałem nadbudowę, bo mieli mieć w ofercie wspomniane campery. Wejdźcie sobie i popatrzcie, www. pickupdiablo.pl (campery). Bardziej mi się podobają niż typu Flip-Pac, ale to rzecz gustu. Co do cen, to rzeczywiście koszt sporawy, bo zaczynają się gdzieś od ok. 13000EUR do 24000!!! Dowiedziałem się, ze można wrzucić w koszty. Znajomy budowlaniec wpisał, jako przenośna zabudowa i przeszło.

Raz bylem w takiej w środku, fajnie, ale najbardziej podobało mi się, ze można ja postawić, a samochodem można odjechać. Baby zostawić, niech pilnują, niech się prażą, a ja na rybki :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

;-) Pickup camper jest oczywiście droższy od normalnej przyczepy kampingowej. Trzeba jednak pamiętać jak jest zbudowana zwykła przyczepa, a jak taki camper na pickupa. Normalnie produkcja przyczepy kampingowej jest o wiele prostsza i szybsza, potrzebna jest rama z mostem, na tym umieszcza się "budę" wyposażoną w mebelki i inne gadżety i gotowe!

Kabina mieszkalna na pickupa musi być specjalnie zaprojektowana, żeby nie była za ciężka, żeby wszystko co potrzebne się w niej zmieściło i żeby była na tyle stabillna, aby mogła zostać umieszczona na pickupie.

Dlatego też cena jest inna.

 

Pomyślcie jednak o tym co potrzebujecie do przyczepy kampingowej i ile jeszcze do niej co roku trzeba dokładać, po pierwsze aby wyjechać z taką przyczepą musiecie mieć prawo jazdy na przyczepę, po drugie przegląd takiej przyczepy i ubezpieczenie. Jeśli jej nie wynajmiecie tylko kupicie, trzeba ją zarejestrować. Z kabiną mieszkalną na pickupa nie potrzebujecie nic z wyżej wymienionych, więc i koszty są mniejsze, a przyjemność wcale nie mniejsza.

 

Pomyślmy o wakacjach w Szwecji, już na promie mamy dodatkowy koszt z przyczepą, bo musimy dodatkowo za nią płacić. Z drogi też nie zjedziemy na pobocze by zanocować, bo musimy szukać specjalnie wyznaczonych miejsc, z pickupem i kabiną mieszkalną wyjedziemy prawie wszędzie i nawet tam gdzie drogi nie są zachęcające.

Wbrew pozorom pickup 4X4 i kabina mieszkalna to jeden z najtańszych sposobów by mieć 4x4 camper.

Ale jeszcze lepszy od samego campera, bo kabinę mieszkalną zawsze możesz oddzielić od auta , które pozostanie zawsze niezależne i do Twojej dyspozycji.

 

Pamiętajmy też o tym, że z kabiną mieszkalną spokojnie pociągniemy jeszcze lawetę, więc wszystkie nasze "zabawki" możemy zabrać ze sobą, czy to łódkę, quada, czy cokolwiek innego co sprawi nam frajdę. Ciągnąc przyczepę kampingową nie damy rady zabrać nic poza nią.

 

Więc wszystko zależy od Twojego punktu widzenia, może kabina mieszkalna na pickupa sama w sobie nie jest tania, ale w ogólnym rozliczeniu będzie jednym z tańszych rowiązań na aktywne wakacje.

 

Pozdrawiamy, pickup-camper.pl

 

vollehallemitlogos_480.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam w planach wykonanie takiej zabudowy we własnym zakresie, ceny "gotowców" są obłędne :-/ dlatego na początek chcę zrobić platformę (mniej więcej na wysokości dachu) na której rozkładany będzie namiot :mrgreen: przestrzeń pod platforma zagospodaruje jako bagażnik no a gdyby brakowało miejsca (na meble ogrodowe, murowany grill, rowery, budę do psa, kuchnie polową - no bez tego ani rusz :-D) to jeszcze zrobi się bagażnik dachowy :mrgreen:

chodzi o to żeby zaraz nie wydawać tyle kasy a jak mojej rodzince taka forma wypoczynku i turystyki przypasi (raczej problemu z tym nie będzie) to może później nad jakąś sztywną zabudową się pomyśli.

 

No takie ma być przeznaczenie Ram'a.. plan zakłada w pierwszej kolejności doprowadzenie samochodu do pełnej sprawności (aktualnie nad tym pracuję) potem planuję wykorzystać go przy budowie domu (oj będzie miał co wozić, ale to plany na najbliższe 2-3 lata) dopiero potem chciałbym go używać jako autko rekreacyjno-wyprawowo-przygodowe :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:mrgreen: przestrzeń pod platforma zagospodaruje jako bagażnik no a gdyby brakowało miejsca (na meble ogrodowe, murowany grill, rowery, budę do psa, kuchnie polową - no bez tego ani rusz :-D) to jeszcze zrobi się bagażnik dachowy :mrgreen:

quote]

 

Bagażnik dachowy z pewnością zmieści jeszcze konia, siodło, i może mały helikopter... :-) A i nie zapomnij cementu do murowanego grila ;-)

Jednak mam nadzieję, że rzeczywiście Twojej rodzince spodoba się ta forma wypoczynku.

Pozdrawiam Jens.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

Poza tym przypominam , że autoreklamę uprawiany w dziale "giełda" , nie wszyscy mają ochotę czytać mimowolnie o "najlepszych w świecie" camperach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam szukalem campera, ale ceny mnie przerazily. Poniewaz moje poszukiwania sensownej opcji nie wypalily, wiec na urlop wybieramy sie samolotem :-D Doszedlem do wniosku, ze zakup uzywanego "karawanu" nie tylko pozwoli zaoszczedzic troche kasy, ale da 100 razy wiekszy komfort niz nakladany camper. Po sezonie wiec zabieram sie do poszukiwan takiego pojazdu. Oczywiscie, kazdy sam wybiera, ale chyba warto rozwazyc i takie oferty na rynku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bullterrier: moze masz racje, ale faktem jest ze ok 150 osob kliknelo ten link do naszej strony, wiec moze sa osoby, ktorym to nie przeszkadza, wrecz przeciwnie szukaja wlasnie takich wskazowek. Pozdrawiam.

 

@Patryk: wiekszy komfort zalezy od jakosci i wyposazenia campera, co do miejsca nie bede sie nawet spieral, bedziesz mial go o wiele wiecej w "karawanie". Sa i zalety i wady, "karawanem" bez napedu 4X4 nie zajedziesz tam gdzie pickupem, poza tym rejestracja, ubezpieczenie wszystko tez kosztuje i praktycznie drugie auto do garazowania, ktore wyjedzie dwa, trzy razy do roku. Szkoda jesli masz juz auto - pickupa, bo rowniez nadaje sie na wakacje i inne wypady z kabina mieszkalna. Ale wszystko zalezy od Ciebie, czego potrzebujesz, ile razy bedziesz korzystal z takiego "karawanu", ile razy wyjezdzasz na wakacje. Pozdrawiam.

 

 

reklama została usunięta

 

 

Pozdrawiam,

 

Jens

 

www.pickup-camper.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous
@bullterrier: moze masz racje, ale faktem jest ze ok 150 osob kliknelo ten link do naszej strony, wiec moze sa osoby, ktorym to nie przeszkadza, wrecz przeciwnie szukaja wlasnie takich wskazowek. Pozdrawiam.

To się tylko ciesz z tego. Są jednak pewne zasady, które ustanawiamy MY , członkowie zarządu tego forum, bo to my kreujemy chrakter i kierunek merytoryczny tej grupy dyskusyjnej. Akurat forum to ma bardzo luźny charakter i nie ciśnieniujemy się tutaj zbytnio...bo jest nas mało , jednak gdybyś tak zagrał na takich grupach jak rajdy4x4 czy jeep.org ... etc, to twoje posty zostałyby usunięte, a Ty dostałbyś ostrzeżenie. Zatem proszę Cię byś przestrzegał ustaleń. I nie interesuje nas czy jakimś osobą to przeszkadza czy nie.

 

Sa i zalety i wady, "karawanem" bez napedu 4X4 nie zajedziesz tam gdzie pickupem

Są kampery, busy i salonki z napędem 4x4.

 

Wybacz, ale przekonujesz na siłe kogoś do czegoś co jest rzadko spotykanym rozwiązaniem w "szeroko pojętych" rajdach i wyprawach. Moim zdaniem to co robisz to typowy tupeciarcki marketing a nie chęć pomocy innym. Następnym razem dostaniesz ostrzeżenie.

W kwesti tematu to ja osobiście skłaniam się ku pickupowi i przyczepie kempingowej. Doskonałe rozwiązanie, nieporównywalnie tańsze od camperowozu czy nadbudowy kempingowj na pickupa. A gdybym ruszał na daleką wyprawę offroadową pickupem to wolałbym zwykłego plastikowego toppera i bagażnik dachowy (z namiotem na przykład...lub bez). Idealne rozwiązanie ... bez zbędnych kilogramów!

Zgadzam się, że taka nadbudowa na pickupa znajdzie również zastosowanie, ale w bardzo wąskim zekresie niestety.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witaj Pawle!

 

Z góry przepraszam jeśli kogoś uraziłem i obiecuję uprawiać mój "tupeciarski marketing" tylko na mojej stronie.

 

Co do zwykłej przyczepy campingowej masz zupełną rację, ale sprawdzi się ona tylko na dobrych drogach. Tam gdzie Twój pickup będzie potrzebował 4X4, zwykła przyczepa campingowa szybka zacznie sprawiać kłopoty, bo nie jest do tego przystosowana.

4X4 camper, bus lub salon kosztuje normalnie minimum 50% więcej niż pickup z kabiną mieszkalną.

 

I teraz jest koniec reklamy i marketingu.

 

Pozdrawiam,

Jens

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous
Z góry przepraszam jeśli kogoś uraziłem i obiecuję uprawiać mój "tupeciarski marketing" tylko na mojej stronie.
NIe chodzi o to. Bo nikt się nie obraża. Ale widać, że netykieta i ogóloprzyjęte zasady funkcjonowania grup dyskusyjnych są Ci obce. Jeśli chcesz sie zareklamować lub coś sprzedać to proszę bardzo, nie ma przeszkód. Ale od tego jest dział giełda. Jak myślisz po co taki dział istenieje ??? Jak problem byś zareklamował się tam? czy to takie trudne???

 

Co do zwykłej przyczepy campingowej masz zupełną rację, ale sprawdzi się ona tylko na dobrych drogach. Tam gdzie Twój pickup będzie potrzebował 4X4, zwykła przyczepa campingowa szybka zacznie sprawiać kłopoty, bo nie jest do tego przystosowana.

Oczywiście, nie przeczę , że tak jest. Jednak zakładam, że będę podróżował po asfalcie i dobrze przygotowanych drogach.

4X4 camper, bus lub salon kosztuje normalnie minimum 50% więcej niż pickup z kabiną mieszkalną.

Raczej się nie zgodzę. Cena twojego campera po prostu powala :shock: . A największą wadą tego rowiązania jest ogromna masa i bardzo wysoko posadowiony środek ciężkości co powoduje, że zakres zastosowań jest bardzo mały, co już napisałem. Cięższy teren dyskwalifikuje taki pojazd. Zobacz forum Rajdy4x4, na dział podróże/wyprawy. Tam prawie nikt nie korzysta z tego zastosowania. A dział ten ma bardzo wielu userów, bo to jedyne tak duże forum poświęcone offroadowi wyprawowemu. I zapewniam Cię, że ludzie mają tam pieniądze... i to nie mało. Po prostu przy typowej wyprawie w Azję taka zabudowa kemingowa jest totalnie niepraktyczne. Albo urządza się poważną wyprawę 4x4, albo wycieczkę rodzinną po dobrze przygotowanych traktach i z możliowscią podarowania sobie odrobiny luksusu (sypialnia/ toaleta). Najlepszym rozwiązaniem w tym drugim przypadku jest jednak duży , wygodny Campowóz, lub przyczepa. Niewielka przyczepa za pickupem , też wbrew pozorom dobrze sobie radzi w terenie, muszą być tylko zachowane odpowienie proporcje między przyczepą a holownikiem. Dla niedowiarków proponuję pojechać na wieś i poobserwować sprzęt rolniczy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.