AdAm Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2010 Ostatnio widziałem sporo zachwytów nad wspaniałym Efem mudderra. RAMiakowcą trochę przykro w takiej sytuacji ;-) To na osłodę krótki filmik :kasztan: Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2010 tendecyjne, dodge zmotany ford w stocku Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksmoke Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 12 valve - to dosyć stary silnik - jeden z pierwszych cumminsa więc oryginalnie posiada moc rzędu 160-215 KM. Lecz właśnie to z nimi można uzyskiwać moce rzędu 1800KM bez większej filozofii :) Opierając się tylko na modyfikacjach mechanicznych bo elektronika w tym silniku jest raczej znikoma. Silniki został z konstruowany najprościej jak się da więc mało jest tam słabych ogniw. czas 12v jaki odnotowano ostatnio w Indianapolis Raceway Park na 1/4 to 9.97 4x4 więc 12stka pozostaje królem wszystkich cumminsow:P a tu troche linkow Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 VP44 lepiej kreci wysokie obroty bo ma 4 zawory wiec potencjalnie przy takim samym ciśnieniu doładowania będzie miał wyżej moment a tym samym większą moc. Ale 12v jest zajebiście niezawodny i ja wiem już , że w tej chwili kupiłbym 12v. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksmoke Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 ta w sumie 24 ma 2x tyle zaworów :-D ,ale "troszeczkę" mniejszych od 12stnki a co do pompy VP44 to jeśli chłopaki z teksasu chcą sobie w swoich amerykańskich 24v ciężarówkach podnieść moc to właśnie jednym z dużych kroków na przód jest zamontowanie seryjnej pompy z 12v (bosch P7100) rzędówka, dopiero wtedy mogą mowić o prawdziwych HP. co do awaryjności silnika to masz w zupełności rację jest prawie "0" - jedyna usterka jaka prawdopodobnie może wystąpić to brak paliwa :mrgreen: ja niestety mam automat - troche sie naciołem bo nie poczytalem za duzo o skrzyniach tylko o silinkach zanim zdecydowalem kupic autko w zadnym wypadku nie polecam starego rama z automatem (oryginalnym) chyba ze jakis 6biegowy aftermarket to tak. skrzynia nie wytrzymuje za dużo ze tak powiem no i skrzynie dodga do 2002 roku nie są zbyt wysławiane ja szukam teraz czegoś na swapa bo moja przeciąga prawie na kazdym biegu:P 12v vs 24v First off, the 12 vavle is not louder. It is a little quieter in terms of engine noise due to the simple 12v design, with half the valves of the 24v. If you were to straight pipe either truck, the exhaust note difference would be pretty negligible. The 12v gets high praise for it's ability to take gobs of horsepower, as well as the fact that it's a mechanical engine. There are no electronics to suddenly go haywire and dampen your day. In terms of stock power, the 24v is more powerful than the 12v, but it doesn't take much money (if any) at all to make the 12v outpower a stock 24v. You can gain quite a bit of extra horsepower/torque just by getting a fuel plate or modifying your own. However, there are plenty of aftermarket chips/programmers/fueling boxes that can bring the 24v right back. I would choose the 12v over the 24 due to the fact that the 12v has the most respected injection pump in light duty diesel performance - the Bosch P7100. Many of the high horsepower 24v guys opt to remove the vp44 injection pump and swap it for a "P" pump. Most if not all of the highest horsepower Cummins engines are 12 vavles. The "modified" pulling trucks are putting out in excess of 1800 horsepower. One of the quickest Cummins trucks (installed in a Ford Super Duty) is that of Richard "maddog" Madsen, putting out more than 1100, if not 1200+ recently. Jimmy and Dale Smith have a 12v that ran a record 9.97 4x4 pass this year at Indianapolis Raceway Park. Bottom line the 12v is still the king according to most Cummins enthusiasts. They like the simplicity of it being mechanical. Throwing on big injectors and a big turbo or two - along with other supporting mods can yield huge power numbers without the worry of the electronics. Also when looking for 24v engines make sure it is not a "53" block, as some blocks have been prone to cracking in a certain area. If you find a clean, lightly used 12v, jump all over it. If you find a clean lightly used 24v, go for it too. But the first thing I would do the 24v is put an aftermarket lift/fuel pump on. The biggest killer of the 24v's vp44 injection pump is when the lift pump goes out and takes the IP with it. Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Ale to chyba normalne, że jak kręcimy silnik to skrzynie też trzeba zmodyfikować. A mimo wszystko 47RE to dobre skrzynie są, choć wolałbym Allisona1000. Jakie parametry ma teraz twój 12v ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksmoke Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 na razie wygląda tak , ale przez to ze nie mam na nic czasu jak będzie jakieś wolne to się za niego zabiorę a co pod maską to też niewiele jakieś 385KM bo szukam skrzyni na fajnego swapa fuel plate +140HP marine injectors + 80HP turbo boost + 25HP no i kilka rzeczy ale juz mniej znaczących tylko srzynia nie oddaje tego w zupełności na asfalt (myślałem o swapie z nowego dodga 5.9 2002-> tylko nie wiem jak to będzie pasowało) Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 O jakich skrzyniach mówisz, masz coś konkretnego już na myśli? Bo ja też w przyszłości o tym bym myślał. Możesz podać jakieś linki? No a 385 KM to bardzo dużo, choć wiem , że można o wiele więcej. W takim razie pewnie masz ok 1000Nm jak się domyślam i pewnie w granicach 7-8 sk do 100km/h :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksmoke Opublikowano 29 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2010 myślałem o jakiejś 6cio biegowej - automat od nowego dodge i jakiś mocniejszy przekaźnik mocy bo te automaty w nowych bykach są dosyć niezłe i nikt na nie nie za specjalnie nie narzeka narzeka ale w sumie znalazłem na allegro dosyć dużo skrzyń za niewielkie pieniądze i jak będę miał odrobinę czasu to się w to pobawię - co prawda to 5biegowy automat ale już całkiem nowa generacja lekko zmienia biegi i to w zależności od trybu jazdy a nie od prędkości na liczniku :) Nie wiem czy koś już coś takiego robił zadałem kilka pytań na US forum ale milczą:P http://allegro.pl/item1009342157_s_skrzynia_biegow_dodge_ram_5_9_td_03_05.html http://www.xtremediesel.com/transmissionoptions_1.aspx Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Ten link z allegro nie bangla. A czemu chcech kupować nowy automat? Nie lepiej kupić performancowy 47RE. Zastanawiam się czy do moejgo V10 można by zaadoptować taką performancową skrzynię do CTD. blacksmoke, Chcesz dalej motaś silnik, czy zostajesz przy tych modyfikacjach co są? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksmoke Opublikowano 1 Maja 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 pewnie ze bym chciał coś motać ale nie mam zbyt dużo czasu (prawie w ogóle) a do tego też to są niemałe koszta. Moje plany to wygospodarować trochę czasu zrobić te stacksy, leveling kit, a później w odległej galaktyce jakąś modyfikowaną pompę "P" BiTurbo 5' wydech, większy intercooler, mocniejsze wtryski, no i zamontować automatyczny włącznik świateł bo zawsze zapominam :) Cytuj 00' Chevrolet Silverado 5.3 V8 4x4 LT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm Opublikowano 19 Czerwca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Cytuj DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Czerwca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Ciekawe czamu zaczęli do 30mph? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.