Skocz do zawartości

[FORD F150] przyczyny braku mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moze poszukaj dobrej hamowni zanim zaczniesz wymieniac...... ja też uważam ze mój hemi nie jedzie :-P

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
od samego poczatku mam wrazenie, ze ford nie ciagnie tak jak sobie to wyobrazalem kupujac 300 konne auto - do tego skrzynia 4 biegowa wiec powinno smigac, a mam wrazenie, ze nie smiga - od czego zaczac sprawdzanie czy wszystko jest oki - pierwsze do wymiany ida swiece bo nie wiem czy kiedykolwiek byly wymieniane, co jeszcze moge sprawdzic by sie upewnic, ze moje wyobrazenia sa przewymiarowane a auto jezdzi oki...

 

Objezdził Ci się i tyle, poza tym niestety to nie Hemi... :twisted: :-P

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Opublikowano

... 300KM na takie auto, przy Twoich kołach to raczej nie ma szans na zdrowy mocny wygar. My mamy w Hemikach 345KM i tez chce go sprawdzic, bo mam wrazenie ze osłabł, ale to chyba efekt objeżdżenia auta... nic więcej.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Opublikowano
...od samego poczatku mam wrazenie, ze ford nie ciagnie tak jak sobie to wyobrazalem kupujac 300 konne auto - do tego skrzynia 4 biegowa wiec powinno smigac, a mam wrazenie, ze nie smiga...

Zafunduj mu kurację odchudzającą, najlepiej o jakąś tonę oraz lifting karoserii, żeby stawiała mniejszy opór, niż statystyczny kiosk ruchu to wtedy 300 koni zacznie wymiatać :mrgreen:

A tak na serio, to zacząłbym od hamowni i sprawdzenia fabrycznych parametrów, zwłaszcza na gazie. To znacznie mniejsze koszty, niż wymiana czegokolwiek na chybił-trafił. Jeśli okaże się, że motor osiąga serię, to wtedy można zacząć dłubać. W Tritonie z pewnością znajdziesz jeszcze jakieś rezerwy, a ja osobiście przyjrzałbym się także skrzyni i pokombinował coś z oprogramowaniem i/lub konwerterem.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Opublikowano

najpierw hamowania, potem możemy pogadać, poztym 300KM to wcale nie tak dużo

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Gość Anonymous
Opublikowano
Moze poszukaj dobrej hamowni zanim zaczniesz wymieniac...... ja też uważam ze mój hemi nie jedzie
Tego nie można powiedzieć...jeśli zamyka 230 km/h :-P .

A filtr powietrza jest czysty? Poza tym upewnij się jeszcze czy sonda lambda prawidłowo funkcjonuje i czy dostaje dobre odczyty? No i oczywiście to co chłopaki piszą.

Opublikowano

Hemik daje na koła tylko 260KM, a ma 345, wiec gdzie są pozostałe konie? To samo jest z Twoim eFem, sprawdz na hamowni, a potem sprawdzaj cokolwiek, no możesz filtry posprawdzac, bo to nic nie kosztuje. ;-)

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Opublikowano

Tak wyczytałem na amerykanskich stronach prochargera, ale przecież to normalne, że silnik daje iles tam koni, a na asfalt dociera sporo mniej... Nie rozumię Twojego zdziwienia

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Opublikowano

panowie k...wa ja pier....lę dziś zainstalowałem AFE proguard 7 i program 490KM to co robi z autem nie do opisania, kopci jak lokomotywa a pałer niesamowity a pozatym przy tym filtrze dzwięk przybrał o 50 % na plus wygaru :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Opublikowano

Może będę w zako po świętach w sumie to często jestem to dam znaka z miła chęcią bym zobaczył ten dymek bo to jest najlepsze co może być :)

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Opublikowano

się nakręci tylko nie wiem kiedy ale może jutro się mi coś uda, choć rolling coal w TPN jakoś mi nie pasuje :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Opublikowano

Powietrze w TPN jest ostatnią rzeczą, jaką bym się przejmował na Twoim miejscu. Przecież nie od dziś wiadomo, że Zakopane jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych miast w Polsce, zwłaszcza zimą. Węgiel rulez na Podhalu, więc odrobina Twojej sadzy nikomu nie zaszkodzi :mrgreen:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Opublikowano
Tak wyczytałem na amerykanskich stronach prochargera, ale przecież to normalne, że silnik daje iles tam koni, a na asfalt dociera sporo mniej... Nie rozumię Twojego zdziwienia

 

no jasne ale 85koni mniej? to ciekawe ile w przypadku mojego auta by bylo poniezej 200?

 

dziwie sie troche bo np jak auto ma 130koni i jedzie na hamownie to wychodzi np 125

Dodge Dakota 2001 4,7 V8

Samurai 1.9D

Opublikowano

bo w europie jest jedna moc podawana, a w stanach jest HP i BHP :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Opublikowano
Tak wyczytałem na amerykanskich stronach prochargera, ale przecież to normalne, że silnik daje iles tam koni, a na asfalt dociera sporo mniej... Nie rozumię Twojego zdziwienia

 

no jasne ale 85koni mniej? to ciekawe ile w przypadku mojego auta by bylo poniezej 200?

 

dziwie sie troche bo np jak auto ma 130koni i jedzie na hamownie to wychodzi np 125

Może taka różnica wynika z treści komercyjnej tego artykułu, która namawia do montażu SC w Hemi :-P

Trzeba by to zweryfikować jednak na hamowni. ;-)

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Opublikowano

u mnie np. jest specjalna wersja każdej mapy do silnika tzw. DYNO only, 36mph na piątym biegu stosuje się ją właśnie do pomiaru mocy na hamowni

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Gość Anonymous
Opublikowano

Albo podaje się RWHP (rear wheel horse power). Przy automatach zawsze jest większa starata momentu, dodatkowo dochodzi reduktor, który nie wiele , ale też coś tam osłabia silnik.

Opublikowano
Przy automatach zawsze jest większa starata momentu, dodatkowo dochodzi reduktor, który nie wiele , ale też coś tam osłabia silnik.

Nie tylko na tym, utratę mocy masz na każdym elemencie przenoszącym moc silnika na koła, czyli wały, mosty, półosie itd.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
wyszlo na to, ze skrzynia szwankowala i w koncu padla...

O fuck... W jakich okolicznościach odmówiła współpracy? W tych co na zdjęciu? :-) Współczuję targania lawety przez całą Polskę...

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Opublikowano
Czyżby skrzynia nie wytrzymała zmiany średnicy kół?

nie sądzę, te automaty są dość wytrzymałe, przypuszczam że po prostu już od dawna zmierzała w stronę spektakularnego końca :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.