bodano Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Moze poszukaj dobrej hamowni zanim zaczniesz wymieniac...... ja też uważam ze mój hemi nie jedzie :-P Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 od samego poczatku mam wrazenie, ze ford nie ciagnie tak jak sobie to wyobrazalem kupujac 300 konne auto - do tego skrzynia 4 biegowa wiec powinno smigac, a mam wrazenie, ze nie smiga - od czego zaczac sprawdzanie czy wszystko jest oki - pierwsze do wymiany ida swiece bo nie wiem czy kiedykolwiek byly wymieniane, co jeszcze moge sprawdzic by sie upewnic, ze moje wyobrazenia sa przewymiarowane a auto jezdzi oki... Objezdził Ci się i tyle, poza tym niestety to nie Hemi... :twisted: :-P Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 ... 300KM na takie auto, przy Twoich kołach to raczej nie ma szans na zdrowy mocny wygar. My mamy w Hemikach 345KM i tez chce go sprawdzic, bo mam wrazenie ze osłabł, ale to chyba efekt objeżdżenia auta... nic więcej. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 ...od samego poczatku mam wrazenie, ze ford nie ciagnie tak jak sobie to wyobrazalem kupujac 300 konne auto - do tego skrzynia 4 biegowa wiec powinno smigac, a mam wrazenie, ze nie smiga... Zafunduj mu kurację odchudzającą, najlepiej o jakąś tonę oraz lifting karoserii, żeby stawiała mniejszy opór, niż statystyczny kiosk ruchu to wtedy 300 koni zacznie wymiatać :mrgreen: A tak na serio, to zacząłbym od hamowni i sprawdzenia fabrycznych parametrów, zwłaszcza na gazie. To znacznie mniejsze koszty, niż wymiana czegokolwiek na chybił-trafił. Jeśli okaże się, że motor osiąga serię, to wtedy można zacząć dłubać. W Tritonie z pewnością znajdziesz jeszcze jakieś rezerwy, a ja osobiście przyjrzałbym się także skrzyni i pokombinował coś z oprogramowaniem i/lub konwerterem. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 29 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 najpierw hamowania, potem możemy pogadać, poztym 300KM to wcale nie tak dużo Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Moze poszukaj dobrej hamowni zanim zaczniesz wymieniac...... ja też uważam ze mój hemi nie jedzie Tego nie można powiedzieć...jeśli zamyka 230 km/h :-P . A filtr powietrza jest czysty? Poza tym upewnij się jeszcze czy sonda lambda prawidłowo funkcjonuje i czy dostaje dobre odczyty? No i oczywiście to co chłopaki piszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Hemik daje na koła tylko 260KM, a ma 345, wiec gdzie są pozostałe konie? To samo jest z Twoim eFem, sprawdz na hamowni, a potem sprawdzaj cokolwiek, no możesz filtry posprawdzac, bo to nic nie kosztuje. ;-) Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprintel Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 jakto 260:> byles na hamowni i wynik dal 260KM? Cytuj Dodge Dakota 2001 4,7 V8 Samurai 1.9D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Tak wyczytałem na amerykanskich stronach prochargera, ale przecież to normalne, że silnik daje iles tam koni, a na asfalt dociera sporo mniej... Nie rozumię Twojego zdziwienia Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 panowie k...wa ja pier....lę dziś zainstalowałem AFE proguard 7 i program 490KM to co robi z autem nie do opisania, kopci jak lokomotywa a pałer niesamowity a pozatym przy tym filtrze dzwięk przybrał o 50 % na plus wygaru :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaber Opublikowano 30 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Może będę w zako po świętach w sumie to często jestem to dam znaka z miła chęcią bym zobaczył ten dymek bo to jest najlepsze co może być :) Cytuj Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodano Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 mudder, to będę musiał sie znowu nim przejechac -chcę poczuc tą różnicę :mrgreen: Cytuj Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Dawaj fotki!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Dawaj fotki!!! Jakie fotki?????? FILM KRĘĆ!!! Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 się nakręci tylko nie wiem kiedy ale może jutro się mi coś uda, choć rolling coal w TPN jakoś mi nie pasuje :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Powietrze w TPN jest ostatnią rzeczą, jaką bym się przejmował na Twoim miejscu. Przecież nie od dziś wiadomo, że Zakopane jest jednym z najbardziej zanieczyszczonych miast w Polsce, zwłaszcza zimą. Węgiel rulez na Podhalu, więc odrobina Twojej sadzy nikomu nie zaszkodzi :mrgreen: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprintel Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Tak wyczytałem na amerykanskich stronach prochargera, ale przecież to normalne, że silnik daje iles tam koni, a na asfalt dociera sporo mniej... Nie rozumię Twojego zdziwienia no jasne ale 85koni mniej? to ciekawe ile w przypadku mojego auta by bylo poniezej 200? dziwie sie troche bo np jak auto ma 130koni i jedzie na hamownie to wychodzi np 125 Cytuj Dodge Dakota 2001 4,7 V8 Samurai 1.9D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 bo w europie jest jedna moc podawana, a w stanach jest HP i BHP :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Tak wyczytałem na amerykanskich stronach prochargera, ale przecież to normalne, że silnik daje iles tam koni, a na asfalt dociera sporo mniej... Nie rozumię Twojego zdziwienia no jasne ale 85koni mniej? to ciekawe ile w przypadku mojego auta by bylo poniezej 200? dziwie sie troche bo np jak auto ma 130koni i jedzie na hamownie to wychodzi np 125 Może taka różnica wynika z treści komercyjnej tego artykułu, która namawia do montażu SC w Hemi :-P Trzeba by to zweryfikować jednak na hamowni. ;-) Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 u mnie np. jest specjalna wersja każdej mapy do silnika tzw. DYNO only, 36mph na piątym biegu stosuje się ją właśnie do pomiaru mocy na hamowni Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Albo podaje się RWHP (rear wheel horse power). Przy automatach zawsze jest większa starata momentu, dodatkowo dochodzi reduktor, który nie wiele , ale też coś tam osłabia silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 31 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Przy automatach zawsze jest większa starata momentu, dodatkowo dochodzi reduktor, który nie wiele , ale też coś tam osłabia silnik. Nie tylko na tym, utratę mocy masz na każdym elemencie przenoszącym moc silnika na koła, czyli wały, mosty, półosie itd. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 wyszlo na to, ze skrzynia szwankowala i w koncu padla... O fuck... W jakich okolicznościach odmówiła współpracy? W tych co na zdjęciu? :-) Współczuję targania lawety przez całą Polskę... Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Czyżby skrzynia nie wytrzymała zmiany średnicy kół? Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2010 Czyżby skrzynia nie wytrzymała zmiany średnicy kół? nie sądzę, te automaty są dość wytrzymałe, przypuszczam że po prostu już od dawna zmierzała w stronę spektakularnego końca :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.