Jump to content

Wymiana krzyżaków - most przedni


Recommended Posts

Witam. Czy może ktoś z Was przerabiał temat wymiany krzyżaków półosi w przednim moście w takim Fordzie jakiego mam ja (tj. Ranger 1997 r.). Most z przodu to DANA35 z tego co się doczytałem. Czy może ktoś wie, czy półosie wyjdą z gruchy czy też trzeba je tam rozpinać i czy trzeba ściągać całą zwrotnicę czy da się ją tylko "odchylić" odkręcając od góry? Pozdrawiam. OLO.

Link to comment
Share on other sites

Lewa półoś jest bez zabezpieczenia.

Prawa, o ile dobrze pamiętam, ma. Ale tylko wewnętrzna(tj. ta część, która wchodzi bezpośrednio do dyfra). Zewnętrzna (miedzy jednym krzyżakiem a drugim) jest bez zabezpieczenia.

Żeby wyjąc półosie musisz zdjąć ze zwrotnic piasty i ich czopy.

Poszukaj informacji o Explorerze I, bo to jest ten sam zawias.

F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Similar Content

    • By tritrans
      Witam potrzebuję tylny most do mojego Ramika oddałem samochód do gazownika do poprawek i jak odebrałem okazało sie ze posypał sie most a dokładniej przy jeździe po łuku w lewo słychać tarcie jak by sie wysypały jakieś łozyska. Nie wiem czy są wymienne i czy można to zregenerować czy tylko pozostaje Zuzcar i inny most ale jak na złość nie mają przełożenia 3,92 a taki potrzebuje. Czy jest ktoś w stanie wyjaśnić mi o co chodzi z tym dyferencjałem DYNA bo na Allegro są łożyska ale nie wiem jakie przypadało by do mojego. No i ostatnia sprawa czy możecie kogoś ewentualnie polecić kto regeneruje takie zabawki.
      Nr mojego mostu to 52114222AA. Przełożenie tak jak napisałem 3,92
      Pozdrawiam
      Tritrans
      Krzysiek
    • By Raptor
      Witam 
      Czy ktoś jest w stanie powiedzieć coś na temat tego samochodu? 
      Zaczynam przygodę z pick up i padło na Rengera Raptora. Tylko czy to dobry wybór? 
    • By DragonEv
      Pacjent to ford f150 rocznik 2006, 5,4L
      Podczas hamowania zapala się i mruga kontrolka OD/OFF oraz pokazuje napis transmission malfunction.
      Objaw jest taki jakbym jechał z włączonym guzikiem od/off ( czyli obroty są wyższe).po kilkunastu sekundach wszystko wraca do normy.
      Bywa, że przy prędkości 100- 140 km/h obroty zaczynają pływać. To znaczy skaczą co sekundę między 2 a 3 tyś obrotów.
      Auto poszło do mechanika, skrzynia rozebrana okazało się , że jakieś drobiazgi są do wymiany ( hamulec czy coś ) i to zostało wymienione na nowe.
      Pomogło może na 2-3 tyg i problem wrócił.
      Skrzynia ponownie rozebrana i wszystko w środku gra. Nie potrafimy zdiagnozować tego problemu.
      Maił ktoś podobną ustekę ? natknał się na coś takiego ? Możecie pomóc ?
    • By kaktus30
      Taki mały :kasztan:
       
      Jakie spalanie wychodzi wam przy dynamicznej jezdzie po miescie i zwinnym ruszaniu ze swiatel ??
       
      i jakie spalnie np na hiwaju przy 140 km
       
      moj pickup to crewcab z 4 stopniowa skrzynia.
    • By tritrans
      Witam
      I mam kolejny problem może się rozwiąże po wizycie w serwisie ale chciał bym się podzielić "doświadczeniami"
      Wymieniłem olej przy przebiegu 7500 mil po 8000 mil wyświetliło mi żebym zmienił olej zadzwoniłem do serwisu i dowiedziałem się że moge skasowac to sam i została zdradzona mi szaraczkowi wielka tajemnica jak się kasuje inspekcje oleju.
      A mianowicie należy włączyc zapłon 3 razy nacisnąć pedał gazu do oporu wyłaczyc zapłon i zapalic samochód faktycznie inspekcja zgasła.
      Ale po przejechaniu 11 000 mil zas się zaświeciła i teraz nie wiem czu amerykany maja przeglądy co 3000 mil bo wg ksiązki serwisowej co 6000 mil
      tak czy inaczej wybiore sie do serwisu i tam mają podłączyc go pod komputer i sprawdzic ustawienia.
      Może Ktoś miał do czynienie z czymś podobnym ?
      Pozdrawiam
      Tritrans


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.