Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator
Opublikowano

Maxxis M8090 Creepy Crawler - czy ktoś użytkował te opony ?

 

głownie chodzi mi o informacje jak się zachowuja podczas szybkiej jazdy po leśnych drogach, szutrach , piachach, czy trzymają w zakręcie, jak z hamowaniem.

 

opony takie zakupiłem w rozmiarze 37x14.5 r16, ale nie mam jeszcze do nich felg.

będa założone do mojego Wranglerka.

 

 

Acha, właśnie jest wyprzedaż tych opon i są po 749 zł brutto za sztuke - Allegro

jest jeszcze rozmiar 38.5x14.5 r16 w tej samej cenie.

Opony są nowe z rocznika 2008.

  • Odpowiedzi 33
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

  • Administrator
Opublikowano

Jeszcze nie założyłem bo nie mam.

szukam tanich stalowek w rozmiarze 16x8 et dodatnie i nie mogę znalesc.

wiec jak kupię jakieś w tym rozmiarze to będę je przespawywal żeby otrzymać et jak najbardziej dodatnie

Gość Anonymous
Opublikowano

Czyli myslisz ze nie będzie problemu z szerokością felgi 8 i tą oponą ?

Bo sam mam taką felgę i też zastanawiałem się nad tą oponą ze względu na cenę. Nie steć mnie na razie na oponę Interco.

Kurcze , jak mój ram byłby teraz sprawy to podjechałbym żeby przypasować do Twojej opony moją felgę. Obawialem się, że 8" będzie zdecydowanie za wąska stąd moje pytania.

Opublikowano

wydaję mi się że przynajmniej 11,5 felga... bo ja gdy mialem 33x12,5 na 15 to felga miała 10,5 i było ok... Dobrze gdy opona jest trochę szersza od felgi ale nie możemy przesadzić...

Cobra, Nowy jestem nie bić

Gość Anonymous
Opublikowano

Właśnie do takiej opony felga powinna być 12, od biedy 10. Ale ciekawe czy 8 będzie robić jako tako. W końcu felga jest mała w opona wysoka więc nie powinno być tragedii. Na srajdach gość zakładał boggera 35/14,5/16 na felgę 7,5" i jeszcze w terenie pycił. Dokładnie moja felga ma 8.5".

33x12,5 na 15 to felga miała 10,5 i było ok
Do takiej opony idealny rozmiar to właśnie 9" ... no , też zależy od konkretnej opony.
Opublikowano

Ja miałem te maxxisy więc pytać co i jak chyba ze mam sam z palca cos napisać .

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

  • Administrator
Opublikowano

miałeś i już nie masz? nie sprawdziły się ?

 

 

wiem że to dość sztywna guma więc ciekaw jestem jak zachowuje sie w zakręcie, czy trzyma lepiej niż zmykły MT ? chodzi mi o trochę szybsza jazde na tych oponach po szutrach, piachach, nie tylko w bagnie.

Opublikowano

Miałem i je prawie skończyłem a potem zamieniłem na 39,5 super swampery bo były większe no i maxxisy już raczej tylko na szuter i asfalt sie nadawały bo bieżnika mało było ..

 

Sztywna guma hmmm to dość dziwne stwierdzenie bo na moje oko jest fest miękka w lecie to asfaltu się trzyma jak z klejem i " przepięknie krzyczy w zakrętach i niesie trwoge na drodze " super swampery nic nie piszczały o krzyczeniu można było zapomnieć.

 

W ziemi na samym tylnym napędzie było o niebo lepiej niż na tej samej nawierzchni goodrichach MT i AT .

 

 

Ale jednak coś za coś na goodrichach pośmigasz ze 3 sezony dzień w dzień po asfalcie a na maxxisach góra dwa i to tak naciągane to będzie ale oczywiście mówię tu o codziennym śmiganiu po asfalcie i wchodzeniu w zakręty bokami :):) ale za to te boki na tych gumach były bardzo przewidywalne i kontrolowane nigdy się jakoś dziwnie nie pośliznęły nie tak jak trzeba .

 

No i jak się cały czas śmiga na niskim ciśnieniu to potrafi pękać przy krawędzi kostek ale nadal działa nie rozrywa jej itp itd to ją różniło bardzo od super swamperów bo te to jak czołgi nie do rozwalenia fizycznie no ale to jak by inna klasa opon .

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

  • Administrator
Opublikowano

95 % jazdy przewiduje w terenie, przymierzam sie do rajdów sportowo przeprawowych gdzie są szybkie odcinki i jakaś przeprawa się znajdzie.

 

rozmiar opon do mojego wranglerka musi być minimum 37 cali,mam mosty od unimoga 404 które są bardzo wolne i potrzeba dużych kół żeby się szybciej toczył.

 

 

jutro przyjdą felgi, wstawie fotke jak to wyglada.

Opublikowano

No to w teren to bym się nawet nie zastanawiał tylko brał w zakrętach ta guma potrafi się pięknie poddawać w sensie układać do zakrętu i tym sposobem trzymać.

 

Ja miałem na aucie na felgach 15"x14" a na zapasie na 15x8" i była sporo większa niż te na 15x14 ale mimo tego ze guma miękka i fela szeroka to na niskim ciśnieniu ani razu mi nie spadły i ani razu się nie rozszczelniły .

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Opublikowano

Ale w czym miały by pomagać ?

 

Tu na tych felach

 

http://www.youtube.com/user/jaberNTT?feature=mhw4#p/u/8/_RNny52M34c

 

 

A przy okazji musiałem dać ten bop go lubię hehehe ale tu widać że nawet na lodzie nie ma tragedii na tych maxxisach.

 

http://www.youtube.com/user/jaberNTT?feature=mhw4#p/u/9/zsXOg5MbxJs

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Gość Anonymous
Opublikowano

Moim zdaniem beadlocki by się jednak przydały... Ale zawsze możesz Sebek założyć stuan.

Opublikowano

Ale beadlocki są głownie do śmigania na bardzo niskich ciśnieniach no chyba że rzeczywiście na takiej feldze mogą zejść ale nie sądzę znając ta oponę to ona się będzie gięła bo nei jest sztywna i nie powinna schodzić .

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Opublikowano
Moim zdaniem beadlocki by się jednak przydały... Ale zawsze możesz Sebek założyć stuan.

Czy Staun nie jest jednym z producentów własnie beadlocków?

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Gość Anonymous
Opublikowano

Wiem, ale też są przydatne jak ostro latasz na zakrętach przy niskociśnieniowej oponie i właśnie dla tego piszę , że by się przydały. Zresztą wyjdzie w praniu ;-)

Gość Anonymous
Opublikowano
Moim zdaniem beadlocki by się jednak przydały... Ale zawsze możesz Sebek założyć stuan.

Czy Staun nie jest jednym z producentów własnie beadlocków?

 

To są trochę inne beadlocki i inej konstrukcji i innej zasadzie działania. Najlepiej zobacz sam: http://www.bc4x4.com/inthenews/default.cfm?ID=234

a to klasyczny:

http://www.rockstomper.com/catalog/wheels/beadlocks.htm (tylko samoróba)

Gość Anonymous
Opublikowano

Rozmwiałem z gościem z rajdów co jeździł na tych szerokich boggerach co sądzi o tej kombinacji którą chcesz Ty Sebek i napisał, że będzie bardzo dobrze. Mogłaby być troszkę szersza felga , ale tak też będzie ok.

Opublikowano

Czyli jak pisałem :evil: chyba ze moich postów nie widać hehehehehhehehe

Dodge PowerRam W200 318cu 1976 :) ( -----Horn Terror------ ) .

Gość Anonymous
Opublikowano
Czyli jak pisałem chyba ze moich postów nie widać hehehehehhehehe
No wiem, ale trzeba jeszcze u kilku osób potwierdzić . Co się tak irytujesz Jarek ;-) . A poza tym Ty użytkowałeś oponę przeważnie na asfalcie a on śmiga tylko i wyłącznie w przeprawach. A Sebek przede wszystkim na rajdy kupił te buty.
  • Administrator
Opublikowano

Opona założona, powiem tak, pieknie sie prezentowała ale bez felgi, po założeniu wyszło troche jajko, zbyt wąskie felgi, napewno bede robił bedloka własnej konstrukcji co mi da dodatkowy cal szerokości felgi

Opona na fotce z ciśnieniem 1.5 atmosfery co tez ja dodatkowy wydeło.

post-7-1532375468282_thumb.jpg

post-7-15323754684115_thumb.jpg

post-7-15323754685478_thumb.jpg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.