Jump to content

ford i crash test


GregMar
 Share

Recommended Posts

Tak tylko co do Forda F-150 to tym którzy zdecydują sie na zakup to uścisnę dłoń jako jednym z najodważniejszych ludzi na świecie którzy chcą jeździć autem po tym jak wypadł w crash testach :mrgreen: :mrgreen: http://pl.youtube.com/watch?v=gCIBOYxzqko :mrgreen: :mrgreen: ogladajac to idzie jajko ze strachu znieść :shock:

Życie to nie bajka...

Nie głaszcze nas po jajkach...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Tak tylko co do Forda F-150 to tym którzy zdecydują sie na zakup to uścisnę dłoń jako jednym z najodważniejszych ludzi na świecie którzy chcą jeździć autem po tym jak wypadł w crash testach :mrgreen: :mrgreen: http://pl.youtube.com/watch?v=gCIBOYxzqko :mrgreen: :mrgreen: ogladajac to idzie jajko ze strachu znieść :shock:

:shock: :shock: :shock: :!: :!: :!: Nic dodać nic ująć... Swoją drogą chciałbym zobaczyć w takim crashu model Toyoty Hilux którą jeżdżę. :?:

TOYOTA HILUX 2,5 D4D SR5 4X4 2006

Cześć [you] ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...

ten krasztest jest przy bardzo dużej prędkości, a wracając do bezpieczeństwa pikapów to normalne że auta osadzone na ramie będą miały gorsze wyniki niż auta o konstrukcji samonośnej

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous
a wracając do bezpieczeństwa pikapów to normalne że auta osadzone na ramie będą miały gorsze wyniki niż auta o konstrukcji samonośnej
Otóż to !! Zawsze to powtarzałem. A tak na dobrą sprwę to jakie jest prawdopodobieństwo wypaku w ktorym ktoś z nas wali w mur lub drzewo z taką prędkością. Nooo ewentualnie bardziej prawdopodobne jest spotkanie z tirem. Ale mimo wszystko zdecydowanie nejwieksze prawdopodobieństwo jest na pocałunek z jakimś plaskaczem. Tu prawa dynamiki są nieubłagane ... masa, bezwładność, przyspieszenia etc. Zawsze będę wolał siedzieć w RAMie niż w plaskaczu. A im lepszą strefę zgniotu będzie miał plaskacz tym lepiej dla mnie bo zaabsorbuje większą dawkę energii co wpływa korzystnie również na zniszczenia w pickupie haha. :mrgreen:
Link to comment
Share on other sites

diesel, no właśnie tak siedzę i oglądam... i dochodze do wniosku, że tragedia wyszła z tymi modelami '97-'04. Apropo modelów od '04:

 

No to kto chce mi pierwszy rękę podac do gratulacji? :mrgreen:

 

Hehehe śmiejemy się ale mudder ma rację i niestety i tak pewniej czuję się w swojej F150 niż w plaskaczu :)

:arrow: FORD F150 XLT 4,6V8

:arrow:JEEP GRAND CHEROKEE Limited 5,2V8

CIRCOS PHOTOGRAPHY

http://hidentity.org/hid/PL820756_skin1.gif

Link to comment
Share on other sites

Testy zderzeniowe (obojętne, czy europejskie EuroNCAP, czy amerykańskie NHTSA) to jeden wielki "chłyt małketingowy". Owszem, jest to porównanie RÓŻNYCH pojazdów w PODOBNYCH warunkach i na tej podstawie można wyciągnąć "jakieś tam" wnioski i przeprowadzić "jakąś tam" klasyfikację. Tyle, że warunki laboratoryjne najczęściej nijak się mają do rzeczywistych sytuacji drogowych. Wyciąganie wniosków na temat bezpieczeństwa danego modelu na podstawie wyniku jego crash testu jest daleko idącym uproszczeniem. Żeby miarodajnie ocenić bezpieczeństwo jakiegoś modelu trzeba by rozbić go z każdym innym istniejącym samochodem i to w różnych konfiguracjach, a to jest fizycznie nie możliwe. Co gorsza, współczesne auta projektowane są "pod" crash testy i to, że jakiś model otrzyma pięć gwiazdek wcale nie znaczy, że zapewni on maksimum bezpieczeństwa w realnym wypadku drogowym. No ale bezpieczeństwo jest modne i dobrze się sprzedaje, więc pewnie projektanci na spółkę z księgowymi nadal będą walczyć o gwiazdki w testach, zamiast np. o niezawodność, bo tak akurat nikomu (poza klientem) się nie opłaca. Ale kto by się tam klientem przejmował...

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

Ram jest niezniszczalny, nawet lakieru nie stracił... buahahahaha :twisted: :-P

 

Hahahahah chyba im z biegu zjechał przed prawdziwym testem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Naprawdę się uśmiałem, szczególnie, że po nitce do kłębka po powiązanych filmikach z youtube oglądałem dzisiaj kilka zarejestrowanych wypadków... A tutaj aż się łezka w oku kręci ze śmiechu :-P

:arrow: FORD F150 XLT 4,6V8

:arrow:JEEP GRAND CHEROKEE Limited 5,2V8

CIRCOS PHOTOGRAPHY

http://hidentity.org/hid/PL820756_skin1.gif

Link to comment
Share on other sites

Ram jest niezniszczalny, nawet lakieru nie stracił... buahahahaha :twisted: :-P

 

Hahahahah chyba im z biegu zjechał przed prawdziwym testem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Naprawdę się uśmiałem, szczególnie, że po nitce do kłębka po powiązanych filmikach z youtube oglądałem dzisiaj kilka zarejestrowanych wypadków... A tutaj aż się łezka w oku kręci ze śmiechu :-P

Dziękuje za uznanie mojego wyczucia humoru...

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Link to comment
Share on other sites

Oczywiście masz rację Mario - jest ogromny postęp przy projektowaniu sztywności nadwozi w celu pochłaniania energii. Zwłaszcza przy uderzeniu w ścianę (z offsetem lub bez, w zależności od rodzaju testu) bo presja marketingu jest duża i pod tym względem sa projektowane. Tylko, jak myślisz, ile jest takich wypadków w realnym życiu?

Nie neguję sensu crash testów. Bardziej chodzi mi o to, że dobre/złe wyniki w crash testach to nie wszystko, jeśli chodzi o bezpieczeństwo i nie należy się ślepo zachwycać ilością gwiazdek jakiegoś modelu. Po prostu w realnych wypadkach jest zbyt wiele nieprzewidywalnych zmiennych, by można je było zasymulować w warunkach laboratoryjnych.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

wiec wlasnie, to salony wykorzystuja crash testy do reklamy a nie same crash testy sa reklama...

To też. Ale śmiem twierdzić, że crash testy, owszem, służą do sprawdzenia sztywności struktury nadwozia, natomiast niewiele mają wspólnego z realnie oferowanym poziomem bezpieczeństwa i prezentowanie ich w tym kontekście można z powodzeniem uznać za marketingowe nadużycie.

I osobiście, podobnie jak mudder, ilość gwiazdek mam w głębokim poważaniu :mrgreen:

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.