GregMar Opublikowano 21 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Tak tylko co do Forda F-150 to tym którzy zdecydują sie na zakup to uścisnę dłoń jako jednym z najodważniejszych ludzi na świecie którzy chcą jeździć autem po tym jak wypadł w crash testach :mrgreen: :mrgreen: http://pl.youtube.com/watch?v=gCIBOYxzqko :mrgreen: :mrgreen: ogladajac to idzie jajko ze strachu znieść :shock: Cytuj Życie to nie bajka... Nie głaszcze nas po jajkach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacoblack Opublikowano 30 Marca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Tak tylko co do Forda F-150 to tym którzy zdecydują sie na zakup to uścisnę dłoń jako jednym z najodważniejszych ludzi na świecie którzy chcą jeździć autem po tym jak wypadł w crash testach :mrgreen: :mrgreen: http://pl.youtube.com/watch?v=gCIBOYxzqko :mrgreen: :mrgreen: ogladajac to idzie jajko ze strachu znieść :shock: :shock: :shock: :shock: :!: :!: :!: Nic dodać nic ująć... Swoją drogą chciałbym zobaczyć w takim crashu model Toyoty Hilux którą jeżdżę. :?: Cytuj TOYOTA HILUX 2,5 D4D SR5 4X4 2006 Cześć [you] ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diesel Opublikowano 13 Maja 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2008 Rzeczywiście ford f-150 model do 2004 był STRASZNIE niebezpieczny, ale ten którym ja jeżdżę w testach wypadł o niebo lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sheriff Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 eee.. tam, co mają sobie mysleć właściciele tego modelu?? :mrgreen: myślę, że cała energia zderzenia pick-upa z tym samochodem skupiła by sie na tablicy rejestracyjnej :mrgreen: Cytuj Dodge Ram'98 3500 HD CTD czarno go widzę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 ten krasztest jest przy bardzo dużej prędkości, a wracając do bezpieczeństwa pikapów to normalne że auta osadzone na ramie będą miały gorsze wyniki niż auta o konstrukcji samonośnej Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 a wracając do bezpieczeństwa pikapów to normalne że auta osadzone na ramie będą miały gorsze wyniki niż auta o konstrukcji samonośnejOtóż to !! Zawsze to powtarzałem. A tak na dobrą sprwę to jakie jest prawdopodobieństwo wypaku w ktorym ktoś z nas wali w mur lub drzewo z taką prędkością. Nooo ewentualnie bardziej prawdopodobne jest spotkanie z tirem. Ale mimo wszystko zdecydowanie nejwieksze prawdopodobieństwo jest na pocałunek z jakimś plaskaczem. Tu prawa dynamiki są nieubłagane ... masa, bezwładność, przyspieszenia etc. Zawsze będę wolał siedzieć w RAMie niż w plaskaczu. A im lepszą strefę zgniotu będzie miał plaskacz tym lepiej dla mnie bo zaabsorbuje większą dawkę energii co wpływa korzystnie również na zniszczenia w pickupie haha. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
circos Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 diesel, no właśnie tak siedzę i oglądam... i dochodze do wniosku, że tragedia wyszła z tymi modelami '97-'04. Apropo modelów od '04: No to kto chce mi pierwszy rękę podac do gratulacji? :mrgreen: Hehehe śmiejemy się ale mudder ma rację i niestety i tak pewniej czuję się w swojej F150 niż w plaskaczu :) Cytuj :arrow: FORD F150 XLT 4,6V8 :arrow:JEEP GRAND CHEROKEE Limited 5,2V8 CIRCOS PHOTOGRAPHY http://hidentity.org/hid/PL820756_skin1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 a co powiecie na to? Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Ram jest niezniszczalny, nawet lakieru nie stracił... buahahahaha :twisted: :-P Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Testy zderzeniowe (obojętne, czy europejskie EuroNCAP, czy amerykańskie NHTSA) to jeden wielki "chłyt małketingowy". Owszem, jest to porównanie RÓŻNYCH pojazdów w PODOBNYCH warunkach i na tej podstawie można wyciągnąć "jakieś tam" wnioski i przeprowadzić "jakąś tam" klasyfikację. Tyle, że warunki laboratoryjne najczęściej nijak się mają do rzeczywistych sytuacji drogowych. Wyciąganie wniosków na temat bezpieczeństwa danego modelu na podstawie wyniku jego crash testu jest daleko idącym uproszczeniem. Żeby miarodajnie ocenić bezpieczeństwo jakiegoś modelu trzeba by rozbić go z każdym innym istniejącym samochodem i to w różnych konfiguracjach, a to jest fizycznie nie możliwe. Co gorsza, współczesne auta projektowane są "pod" crash testy i to, że jakiś model otrzyma pięć gwiazdek wcale nie znaczy, że zapewni on maksimum bezpieczeństwa w realnym wypadku drogowym. No ale bezpieczeństwo jest modne i dobrze się sprzedaje, więc pewnie projektanci na spółkę z księgowymi nadal będą walczyć o gwiazdki w testach, zamiast np. o niezawodność, bo tak akurat nikomu (poza klientem) się nie opłaca. Ale kto by się tam klientem przejmował... Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
circos Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Ram jest niezniszczalny, nawet lakieru nie stracił... buahahahaha :twisted: :-P Hahahahah chyba im z biegu zjechał przed prawdziwym testem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Naprawdę się uśmiałem, szczególnie, że po nitce do kłębka po powiązanych filmikach z youtube oglądałem dzisiaj kilka zarejestrowanych wypadków... A tutaj aż się łezka w oku kręci ze śmiechu :-P Cytuj :arrow: FORD F150 XLT 4,6V8 :arrow:JEEP GRAND CHEROKEE Limited 5,2V8 CIRCOS PHOTOGRAPHY http://hidentity.org/hid/PL820756_skin1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Ram jest niezniszczalny, nawet lakieru nie stracił... buahahahaha :twisted: :-P Hahahahah chyba im z biegu zjechał przed prawdziwym testem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Naprawdę się uśmiałem, szczególnie, że po nitce do kłębka po powiązanych filmikach z youtube oglądałem dzisiaj kilka zarejestrowanych wypadków... A tutaj aż się łezka w oku kręci ze śmiechu :-P Dziękuje za uznanie mojego wyczucia humoru... Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Oczywiście masz rację Mario - jest ogromny postęp przy projektowaniu sztywności nadwozi w celu pochłaniania energii. Zwłaszcza przy uderzeniu w ścianę (z offsetem lub bez, w zależności od rodzaju testu) bo presja marketingu jest duża i pod tym względem sa projektowane. Tylko, jak myślisz, ile jest takich wypadków w realnym życiu? Nie neguję sensu crash testów. Bardziej chodzi mi o to, że dobre/złe wyniki w crash testach to nie wszystko, jeśli chodzi o bezpieczeństwo i nie należy się ślepo zachwycać ilością gwiazdek jakiegoś modelu. Po prostu w realnych wypadkach jest zbyt wiele nieprzewidywalnych zmiennych, by można je było zasymulować w warunkach laboratoryjnych. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 no to jest raczej oczywiste Niby oczywiste, ale nadal crash testy mają bardzo duże znaczenie marketingowe i są kartą przetargową w salonach... Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 Wg. mnie prawda leży po środku... Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 ja zakupując auto nie zwracam na to uwagi :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 31 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2009 wiec wlasnie, to salony wykorzystuja crash testy do reklamy a nie same crash testy sa reklama... To też. Ale śmiem twierdzić, że crash testy, owszem, służą do sprawdzenia sztywności struktury nadwozia, natomiast niewiele mają wspólnego z realnie oferowanym poziomem bezpieczeństwa i prezentowanie ich w tym kontekście można z powodzeniem uznać za marketingowe nadużycie. I osobiście, podobnie jak mudder, ilość gwiazdek mam w głębokim poważaniu :mrgreen: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.