Jump to content

Problem skrzynia biegów Ford F-150 lariat 5.4 2005


Recommended Posts

Witajcie,

jestem tutaj ponieważ pojawił mi się problem z przełączaniem trybów w skrzyni biegów. A wiec nie mogę przełączyć tylko na tryb r i p. Reszta taka jak n,d,1,2 działa normalnie. Z ciekawostek jeszcze dodam ze mogę odpalić auto na n, chociaż możliwe ze to normalne w tym modelu. Biegi mogę przerzucać bez użycia hamulca. Pomóżcie proszę bo auto stoi na podwórku i nie mam możliwości nim się poruszać.

Link to comment
Share on other sites

Powiem tak, nie znam się zbytnio na tym ale wchodziłem już pod auto i próbowałem ręcznie sterować skrzynia i działały tylko te tryby które na wybieraku, bez p i r. Do wybieraka tez się dostawałem i wyglada na to ze nic go nie blokuje. Mam wrażenie ze coś blokuje te tryby w skrzyni ale tez ciężko mi to określić. Może po prostu odkręcę mechanizm hydrauliczny podłączony do wybieraka i zobaczę czy wybierak działa w pełni ? A jeśli mowa o wybieraku to do jakiego stanu go rozebrać żeby się tego dowiedzieć ? 

Link to comment
Share on other sites

Odepnij linkę przy skrzyni od dźwigienki i wtedy zobacz czy chodzi. Mało prawdopodobne żeby w skrzyni się coś stało z wybierakiem (ale nie mówię że tak nie jest)

Link to comment
Share on other sites

A powiedz mi proszę jak to zrobić, bo leżąc pod autem nie wiele mogę zrobić, a widzę tylko śrubę która trzyma dzwigienke i do niej zamocowana jest linka, ale jak odczepić linke od dźwigienki nie mam pojęcia 

Link to comment
Share on other sites

Odpialem już linke i wszystkie tryby przy skrzyni działają. Także miałeś racje teraz odlacze linke przy wybieraku i zobaczę czy to wina wybieraka czy linki. Powiedz mi wybierak da radę naprawić czy konieczne jest kupno nowego ? 

Link to comment
Share on other sites

Żebyś wiedział, i to jeszcze taka zielona osoba jak ja sobie poradziła 😄 tak naprawdę bez Twojej pomocy nawet nie wiedziałbym jak to ugryźć, także serdecznie Ci dziękuje 🙏🏻

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Problem ROZWIĄZANY. Jeśli są jakiekolwiek wątpliwości, pytania proszę o założenie nowego tematu.

Wszelkie uzasadnione reklamacje/pretensje/sugestie/rady przyjmuje ekipa forum.

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

 

GRUPA SPEED CAR

Przewozy Międzynarodowe - Polska Niemcy Szwajcaria

Multiagencja Ubezpieczeniowa

netbaza.eu - mobilna baza rezerwacji dla przewoźników

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By partyczak
      Witam, w temacie powitalnym napisałem, że szukam czegoś z paką do firmy jak i dla rodziny - żeby mieli trochę miejsca dla siebie. Do tej pory miałem Patfindera i Toyotę v8 z 2008 roku - rama zgnita w imenty - w aso mówili mi że to norma pfffffff Patfinder silniki pozostawiają wiele do życzenia.
      Chcę kupić Rama 1500 lub forda f150 w benzynie rocznik tylko 2015, diesle mnie nie interesują. Chciałem uzyskać parę informacji.
      Auto będe gazował i tutaj pytanie które lepiej będzie współpracowało na gazie hemi czy silnik z f 150 5.0 v8 ? Tak w ogóle co to za silnik siedzi w tym fordzie - 5.0 jest to sprawdzona jednostka, godna polecenia ? O HEMI w ramach słyszałem wiele dobrego.
      2 sprawa które wozidło jest wygodniejsze ? Z wyglądu bardziej leży mi Ram, podobno prowadzenie f150, jakośc wykonaina teraz na + dla Rama. Ford ma zawieszenie pneumatyczne ? Przyznam że bardzo by mi się takie coś przydało podczas załadunku albo przy zapinaniu przyczepy, na pewno ułatwi życie.
      Wiele czasu przebywam w niemczech ze względu na firmę i tak naprawdę widzę na 10 ramów 1 Efkę 150. Ram lepszy ? Jak to jest ?
    • By Raptor
      Witam 
      Czy ktoś jest w stanie powiedzieć coś na temat tego samochodu? 
      Zaczynam przygodę z pick up i padło na Rengera Raptora. Tylko czy to dobry wybór? 
    • By DragonEv
      Pacjent to ford f150 rocznik 2006, 5,4L
      Podczas hamowania zapala się i mruga kontrolka OD/OFF oraz pokazuje napis transmission malfunction.
      Objaw jest taki jakbym jechał z włączonym guzikiem od/off ( czyli obroty są wyższe).po kilkunastu sekundach wszystko wraca do normy.
      Bywa, że przy prędkości 100- 140 km/h obroty zaczynają pływać. To znaczy skaczą co sekundę między 2 a 3 tyś obrotów.
      Auto poszło do mechanika, skrzynia rozebrana okazało się , że jakieś drobiazgi są do wymiany ( hamulec czy coś ) i to zostało wymienione na nowe.
      Pomogło może na 2-3 tyg i problem wrócił.
      Skrzynia ponownie rozebrana i wszystko w środku gra. Nie potrafimy zdiagnozować tego problemu.
      Maił ktoś podobną ustekę ? natknał się na coś takiego ? Możecie pomóc ?
    • By kaktus30
      Taki mały :kasztan:
       
      Jakie spalanie wychodzi wam przy dynamicznej jezdzie po miescie i zwinnym ruszaniu ze swiatel ??
       
      i jakie spalnie np na hiwaju przy 140 km
       
      moj pickup to crewcab z 4 stopniowa skrzynia.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.