Skocz do zawartości

Problem skrzynia biegów Ford F-150 lariat 5.4 2005


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

jestem tutaj ponieważ pojawił mi się problem z przełączaniem trybów w skrzyni biegów. A wiec nie mogę przełączyć tylko na tryb r i p. Reszta taka jak n,d,1,2 działa normalnie. Z ciekawostek jeszcze dodam ze mogę odpalić auto na n, chociaż możliwe ze to normalne w tym modelu. Biegi mogę przerzucać bez użycia hamulca. Pomóżcie proszę bo auto stoi na podwórku i nie mam możliwości nim się poruszać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak, nie znam się zbytnio na tym ale wchodziłem już pod auto i próbowałem ręcznie sterować skrzynia i działały tylko te tryby które na wybieraku, bez p i r. Do wybieraka tez się dostawałem i wyglada na to ze nic go nie blokuje. Mam wrażenie ze coś blokuje te tryby w skrzyni ale tez ciężko mi to określić. Może po prostu odkręcę mechanizm hydrauliczny podłączony do wybieraka i zobaczę czy wybierak działa w pełni ? A jeśli mowa o wybieraku to do jakiego stanu go rozebrać żeby się tego dowiedzieć ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odepnij linkę przy skrzyni od dźwigienki i wtedy zobacz czy chodzi. Mało prawdopodobne żeby w skrzyni się coś stało z wybierakiem (ale nie mówię że tak nie jest)

 

moja stajnia - uzbierało się ponad 1000KM 🙂 : Dodge RAM 1500 [EVA], Audi Q5 [CAEB], Audi A3 [CNT], Saab 9-3SS [B207E], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit 136 (babcia)

https://mubi.pl/id-5EGVDL 150zł taniej ubezpieczenie przy zakupie z MUBI.PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szklana kula mi tego nie podpowiada... :)

rozbierzesz, zobaczysz... może coś pękło, może coś wpadło i podparło, etc, etc. 

 

moja stajnia - uzbierało się ponad 1000KM 🙂 : Dodge RAM 1500 [EVA], Audi Q5 [CAEB], Audi A3 [CNT], Saab 9-3SS [B207E], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit 136 (babcia)

https://mubi.pl/id-5EGVDL 150zł taniej ubezpieczenie przy zakupie z MUBI.PL

Odnośnik do komentarza