Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie,

jestem tutaj ponieważ pojawił mi się problem z przełączaniem trybów w skrzyni biegów. A wiec nie mogę przełączyć tylko na tryb r i p. Reszta taka jak n,d,1,2 działa normalnie. Z ciekawostek jeszcze dodam ze mogę odpalić auto na n, chociaż możliwe ze to normalne w tym modelu. Biegi mogę przerzucać bez użycia hamulca. Pomóżcie proszę bo auto stoi na podwórku i nie mam możliwości nim się poruszać.

Opublikowano

Powiem tak, nie znam się zbytnio na tym ale wchodziłem już pod auto i próbowałem ręcznie sterować skrzynia i działały tylko te tryby które na wybieraku, bez p i r. Do wybieraka tez się dostawałem i wyglada na to ze nic go nie blokuje. Mam wrażenie ze coś blokuje te tryby w skrzyni ale tez ciężko mi to określić. Może po prostu odkręcę mechanizm hydrauliczny podłączony do wybieraka i zobaczę czy wybierak działa w pełni ? A jeśli mowa o wybieraku to do jakiego stanu go rozebrać żeby się tego dowiedzieć ? 

Opublikowano

Odepnij linkę przy skrzyni od dźwigienki i wtedy zobacz czy chodzi. Mało prawdopodobne żeby w skrzyni się coś stało z wybierakiem (ale nie mówię że tak nie jest)

moja stajnia 🙂 :Dodge Durango Citadel [EZH],Dodge Charger SXT [ERB],  Dodge Charger GT [ERB], Audi Q5 [CAEB], Audi A3 [CNT], Skoda Favorit [136]

Opublikowano

A powiedz mi proszę jak to zrobić, bo leżąc pod autem nie wiele mogę zrobić, a widzę tylko śrubę która trzyma dzwigienke i do niej zamocowana jest linka, ale jak odczepić linke od dźwigienki nie mam pojęcia 

Opublikowano

Odpialem już linke i wszystkie tryby przy skrzyni działają. Także miałeś racje teraz odlacze linke przy wybieraku i zobaczę czy to wina wybieraka czy linki. Powiedz mi wybierak da radę naprawić czy konieczne jest kupno nowego ? 

Opublikowano

Szklana kula mi tego nie podpowiada... :)

rozbierzesz, zobaczysz... może coś pękło, może coś wpadło i podparło, etc, etc.