Cobra Opublikowano 27 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Witam, Mam możliwość kupienia Forda F350, z silnikiem diesla 7,3 litra. Rok 1994/1995 Chciałbym wiedzieć jakie rzeczy mogą ulec zniszczeniu. Nie chodzi mi tutaj o elementy ścierne, jak klocki czy też tarczę. Trochę wiadomości na temat silnika ? Z tego co słyszałem to silnik jest na łańcuchu. Wady zalety modelu. Co się psuje, czego się spodziewać i czego szukać przy szukaniu danego modelu. Proszę o szybką i konkretną rozmowę. Cytuj Cobra, Nowy jestem nie bić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Oj mi się jednak wydaje , że rozrząd jest na kołach zębatych. Nie jestem jednak tego pewien, ale zaraz Japacz lub Mudder coś napiszą. Ja wiem tyle, że 7.3 to bardzo wytrzymałe i niezawodne silniki, podobną opinią cieszy się cały Fordy super duty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 27 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Oj mi się jednak wydaje , że rozrząd jest na kołach zębatych. Nie jestem jednak tego pewien, ale zaraz Japacz lub Mudder coś napiszą. Ja wiem tyle, że 7.3 to bardzo wytrzymałe i niezawodne silniki, podobną opinią cieszy się cały Fordy super duty. 7.3 jest na kołach zębatych i jest to silnik nie zniszczalny pod warunkiem że pan kazio się nim nie zajmował i części z żuka do niego nie przeszczepił, auta z tego rocznika są proste a przez to niezawodne, jak mówiłem jeżeli interesują Cię egzemplarze z Polski to pilnuj żeby były złożone z oryginalnych części, w sumie główne awarie tych silników to (nie częste) problemy ze sterownikiem świec żarowych i zaniedbane czyt. nie działające świece, czasem jakieś problemy z czujnikiem obrotów wału korbowego, generalnie nic poważnego się z tymi motorami nie dzieje, układ napędowy w zasadzie jak jest dobrze eksploatowany nie ulega awariom Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 27 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Zobacz tutaj: http://www.internationalpowerstroke.com/73psd.html i http://www.ford-trucks.com/forums/forum170/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Ok, dzięki koledzy... :) Ogólnie znam się trochę na samochodach, trochę bardziej na Toykach terenowych. Więc będę wiedzieć gdzie popatrzeć i zajrzeć i czym potrząsnąć. Cytuj Cobra, Nowy jestem nie bić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 a coś więcej powinienem wiedzieć o Tym modelu?? Jak przeguby czy też półosie wytrzymują większe koła?? tak z 35 '' ?? Cytuj Cobra, Nowy jestem nie bić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 27 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 a coś więcej powinienem wiedzieć o Tym modelu?? Jak przeguby czy też półosie wytrzymują większe koła?? tak z 35 '' ?? Jak masz pojęcie o Toyotach to Hejwi Diuty w Fordzie to przerośnięte HZJ-oty. W Stanach 35" to minimum w liftowanych pikapach - spokojnie wytrzymują 37" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 a coś więcej powinienem wiedzieć o Tym modelu?? Jak przeguby czy też półosie wytrzymują większe koła?? tak z 35 '' ?? Jak masz pojęcie o Toyotach to Hejwi Diuty w Fordzie to przerośnięte HZJ-oty. W Stanach 35" to minimum w liftowanych pikapach - spokojnie wytrzymują 37" W pickupach heavy duty mosty wytrzymują nawet i 40", a na 37 możesz butować go jak chcesz . Tak dla zobrazowania tematu. Ram 1500 wygląda tak samo jak 2500 a jest prawie pół tony cięższy. Oczywiście silnik robi swoje, bo dodać trzeba ok 50-80kg, ale reszta różnicy w masie to właśnie mosty, reduktor, skrzynia, wał.... itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 a coś więcej powinienem wiedzieć o Tym modelu?? Jak przeguby czy też półosie wytrzymują większe koła?? tak z 35 '' ?? Jak masz pojęcie o Toyotach to Hejwi Diuty w Fordzie to przerośnięte HZJ-oty. W Stanach 35" to minimum w liftowanych pikapach - spokojnie wytrzymują 37" tool ty mie tu fulsajza do prasowanego ryżu nie porównuj okej... :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 a coś więcej powinienem wiedzieć o Tym modelu?? Jak przeguby czy też półosie wytrzymują większe koła?? tak z 35 '' ?? Jak masz pojęcie o Toyotach to Hejwi Diuty w Fordzie to przerośnięte HZJ-oty. W Stanach 35" to minimum w liftowanych pikapach - spokojnie wytrzymują 37" tool ty mie tu fulsajza do prasowanego ryżu nie porównuj okej... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 To się nazywa dyskryminacja i nietolerancja :-P :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 To się nazywa dyskryminacja i nietolerancja :-P :mrgreen: oj tam, oj tam :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 No dobra :-D , to jeszcze jedno Pytanie. Ten Ford Stały napęd na 4x4?? Czy też Dołączany przód?? Cytuj Cobra, Nowy jestem nie bić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 No dobra :-D , to jeszcze jedno Pytanie. Ten Ford Stały napęd na 4x4?? Czy też Dołączany przód?? Wszystkie pickupy HD mają dopinany przód "na sztywno" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Tutaj jest jeden, co chce się zamienić na Toyotę :mrgreen: Napisz coś więcej o tej "trzystapięćdziesiątce" i co chcesz o niej wiedzieć ;-) Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Ja już mam swojego upatrzonego :) Fajny body lift :) koła chyba 35 cali... Więc zobaczymy go w tym tygodniu.... Jak mi się spodoba to zostawię mu zaliczkę. Bo kasę większą będę mieć gdy sprzedam toykę... Za 23 tysie z 1994 roku... Warto??? czy nie warto?? 310 tysi km to dużo dla tego silnika?? czy też nie?? Cytuj Cobra, Nowy jestem nie bić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Marca 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Niestety nie znam cen, więc nie odpowiem, czy warto , czy nie warto, ale 310tyś km, o ile to faktyczny przebieg to nie jest duża wartość. W USA diesle z takim przebiegiem nadal trzymają dobrą cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.