Jump to content

ile czynnika do klimy


Balon22175
 Share

Recommended Posts

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By partyczak
      Witam, w temacie powitalnym napisałem, że szukam czegoś z paką do firmy jak i dla rodziny - żeby mieli trochę miejsca dla siebie. Do tej pory miałem Patfindera i Toyotę v8 z 2008 roku - rama zgnita w imenty - w aso mówili mi że to norma pfffffff Patfinder silniki pozostawiają wiele do życzenia.
      Chcę kupić Rama 1500 lub forda f150 w benzynie rocznik tylko 2015, diesle mnie nie interesują. Chciałem uzyskać parę informacji.
      Auto będe gazował i tutaj pytanie które lepiej będzie współpracowało na gazie hemi czy silnik z f 150 5.0 v8 ? Tak w ogóle co to za silnik siedzi w tym fordzie - 5.0 jest to sprawdzona jednostka, godna polecenia ? O HEMI w ramach słyszałem wiele dobrego.
      2 sprawa które wozidło jest wygodniejsze ? Z wyglądu bardziej leży mi Ram, podobno prowadzenie f150, jakośc wykonaina teraz na + dla Rama. Ford ma zawieszenie pneumatyczne ? Przyznam że bardzo by mi się takie coś przydało podczas załadunku albo przy zapinaniu przyczepy, na pewno ułatwi życie.
      Wiele czasu przebywam w niemczech ze względu na firmę i tak naprawdę widzę na 10 ramów 1 Efkę 150. Ram lepszy ? Jak to jest ?
    • By SIMAX
      Witam.
       
      Może ktoś z forumowiczów wymieniał już czujnik temperatury płynu w F150 5.4 V8 z 2007roku.
      Z tego co czytałem są dwa czujniki. Jeden zlokalizowałem w głowicy, ale ponoć ten odpowiedzialny za wskazania na zegarze jest gdzieś indziej...Może wiecie gdzie go szukać?
       
      A powód wymiany jest taki: wskaźnik temperatur wody zaczął nagle iść na maksa, ale woda się nie zagotowała i komunikat na kompie taki, że zredukowano moc silnika. Po sprawdzeniu stanu płynu auto jedzie dalej bez problemów. Po przejechaniu około 1000km znów wskaźnik poszedł nagle na czerwone pole...i dlatego decyzja o wymianie czujnika, który jest odpowiedzialny za wskazania na liczniku.
       
      Tak na marginesie to powiem, że ten czujnik nie jest tani bo kosztuje każdy 190zł!
       
      pozdrawiam
      SIMAX
      :-)
    • By Piniu
      Cześć. Czeka mnie wymiana silnika. Stary zgubił już kompresję i trafi na warsztat. Tymczasem chciałem wrzucić inny. Czy orientuje się ktoś czy podpasuje motor od Lincolna Town Car czy Forda Crown Victoria ? Tam też były modulary tylko z 2 cewkami. Mój ma już 8 cewek.
    • By najman
      Pracuje w salonie Dodge Chrysler i Jeep ale niestety nie mamy danych na temat RAM-a. W JEEP-ie Cheerokie i Wrangler oraz DODGE Nitro jest do wyboru naped 2 WD, 4 WD High)niby do jazdy na szosie, 4 WD Low (z reduktorem). Niestety w trybie 4 WD High mozna jezdzic tylko do 80km/h dlatego ze mosty spinaja sie na sztywno (tzn nie dziala mechanizm roznicowy na obu osiach) i mozna rozwalic mosty wiec pozostaje tylko 2 WD. Wiem ze w RAM-ie tez sa do wyboru te opcje napedowe ale zastanawiam sie czy tak samo w trybie 4 WD High nie dzialaja mechanizmy roznicowe?????
    • By Kapitan
      Witajcie,
      jestem tutaj ponieważ pojawił mi się problem z przełączaniem trybów w skrzyni biegów. A wiec nie mogę przełączyć tylko na tryb r i p. Reszta taka jak n,d,1,2 działa normalnie. Z ciekawostek jeszcze dodam ze mogę odpalić auto na n, chociaż możliwe ze to normalne w tym modelu. Biegi mogę przerzucać bez użycia hamulca. Pomóżcie proszę bo auto stoi na podwórku i nie mam możliwości nim się poruszać.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.