Jump to content

Automatyczna blokada drzwi yukon denali xl 2005 jak wylaczyc


radek bartnik
 Share

Recommended Posts

Witam mam yukon i trochę irytujące jest ze blokują się drzwi po ruszeniu a odblokują się po wbiciu P. Poszperałem już trochę i mój rocznik nie ma funkcji w ustawieniach z menu całkowitego wył tej funkcji. Poczytałem US forum i piszą że bcm niema takiej funkcji. Może ktoś spotkał się z tematem w tym roczniku lub 2006 któryś chevy, lub jest może magik na forum co by spróbował hakować bcm bo na jakimś poście w US ktoś opisał jakas procedurę z jakimś kodem co to właśnie się obchodzi. Pozdrawiam 

Link to comment
Share on other sites

Gdybym znał konkrety to nie szukał bym magików na forach tylko sam zrobił co trzeba. Nie bądź złośliwy po prostu może jakimś cudem ktoś to ogarnął, bo jedynie brak funkcji wył całkiem door lock jest tylko z 2005 i2006. A pisząc że jakiś magik miałem na myśli że pewien elektronik w USA opisał problem na forum podał kod PIT3189C z biuletynu serwisowego GM 2017017 do przeprogramowania BCM ale to było 14 lat temu więc że taka procedura się powiedzie tu w PŁ teraz nie sądzę, tym bardziej że to nawet nie było na LAN (chyba) może za wielka woda pewnie by to ogarnęli. Druga opcja wpięcie przekaźnika zaraz przed BCM co pisze kolejny magik ale to również były posty 14 lat temu więc odnośniki do schematów szlak trafił linki nie idzie otworzyć itp. Więc chodzi mi o to czy trafi się tu magik który ogarniał może podobny temat lub wie o co kaman bez moich trochę wypocinek konkretów bo się na tym nie znam akurat. Więc wracając do tematu czy jest tu elektronik który ogarnie temat przeprogramowania bcm lub zrobi schemat jak i gdzie wpiąć przekaźnik aby drzwi nie lokowały po ruszeniu? Mam nadzieję że wystarczający konkret pocislem aż się spocilem🤣🤣🤣

Link to comment
Share on other sites

Dlaczego chcesz wyłączyć  blokade drzwi? Nie masz przycisku którym można manualnie je odblokować w dowolnym momencie? 

 

Możesz zdemontować przycisk blokowania drzwi i zmierzyć czy idzie na niego napięcie przy zmianie na D i potem powrotnie na P. 

Edited by Ram-owy
Link to comment
Share on other sites

Radek, a próbowałeś doczytać w fabrycznej instrukcji?

Bo szczerze, to nie wydaje mi się, żeby nie można było tego zmienić z poziomu auta - jeżeli nie w komputerze pokładowym, to odpowiednią kombinacją różnych przycisków, niekoniecznie związanych z otwieraniem drzwi.

Mam o jedną generację nowszy (GMT 900) i osobno można ustawić punkt zablokowania i odblokowania zamków. A masz już nie pierwsze amerykańskie auto, więc wiesz, że u nich raczej rzadko zdarzają się rewolucyjne zmiany

Link to comment
Share on other sites

Chciałbym wyłączyć bo to strasznie irytuje ruszam i lubudubu bezsensu wszystkie zamki jebut, ktoś chce wysiąść ktoś wsiąść to albo na P albo napieprzanie przyciskiem o bezsensownym szybszym zurzyciu zamków siłowników nie wspomnę. Kuba masz rację nie pierwsze auto i nie ostatnie usa więc kilka punktów co wiem napewno

1.tak w twojej 900 przywrócili pełna dowolność decyzji użytkownikowi co do ustawień właśnie po oburzeniu użytkowników mojego roku

2.TYLKO 2005 i 2006 była ta zmiana jakiś głupek Eco safe oficer czy jak go zwał uznał ze to bezpieczniejsze i usunęli w tych 2 ostatnich latach funkcje całkowitego wył tego

3.roczniki 01 do 04 (chyba) na pewno miały w driwer info center ta funcje

4starsze od 01 jak nie miały DIC w kierownicy były skróty na włączanie wyłączanie różnych opcji czyli przytrzymaj wajchę pstryknij kluczyk naciśnij to czy tamto itp. Itd. 

U mnie poprostu nie ma fizycznie tego wgranego do Modułu komfortu. Tak jak pisałem po jakimś czasie użytkownicy się wnerwili na tyle że GM napisał program i kto chciał podjechał do dilera na gwarancji wgrali nowy program do modułu komfortu i gitarrra! Ale to było w 2007 czy 2008.Automatyczna blokada ma dwie opcje 

1.po ruszeniu 8mil i jebut (jest jeden plus teściowa się wystrachala🤣🤣) ale sygnał skąd z czujnika licznika za dużo kombinacji za dużo niewiadomych i możliwości uszkodzenia innych modułów bo oczywiście komunikacja jest na pewno zawsze pomiędzy kilkoma i jak sygnał nie wróci to kaszana

2 po wbiciu D hmm proste znaleźć czujnik na pewno mechaniczny na kolumnie i git. Niestety nie sygnał idzie od skrzyni złapie błąd moduł ASB i znów kaszana 

Opcje dwie jak pisałem wcześniej (nic innego niepodejdzie żadna podmianka żadne że starszego czy nowszego) przeprogramować jak w serwisie Chevroleta hmm ale jak i kto gdzie zapukać do których drzwi, napisałem kilka meili ale te chłopaki z tamtych forach to posty z 2008 2010 rok czy ktoś odpisze. Opcja druga najlepsza najprostsza jak pisał jeden magik który zmontował przekaźnik na jeden przewód przed samym Modułem ale post z 2008 rysunki szlak trafił linki nie działają ale nie poddaję się będę szukał pisał meile do chłopaków w stanach może ktoś pamięta ktoś odpisze, jestem cierpliwy i konsekwentny pomalutku do skutku a na razie śmigam straszyć teściowa że tylko wsiadła i zamki mamusia popsuła hihihi

Link to comment
Share on other sites

Skoro chcesz aby był w oryginale to nie warto nic grzebać.

Szczerze mówiąc zdziwiłem się, że ci to przeszkadza. Obecnie każdy samochód tak działa i większość ludzi nawet nie wie że da  się to wyłączyć. 

Powodzenia

Link to comment
Share on other sites

Trochę po prostu irytujące że nie mam kontroli żeby to sobie wyłączyć ale pewnie przywyknę, bo masz chyba rację jak ma być jak z fabryki to niech będzie i nie warto namieszać skoro wszystko świetnie działa. Trza kochać jak małżonkę 😉😎

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.