Jump to content

Ford F-150 części


Czaro
 Share

Recommended Posts

Hej. Jestem posiadaczem od niedawna F-150  XLT z 1992 r. Poszukuje części do niego m.in filtry, pasek, rolki napinacza ,gumy zawieszenia itp. Zderzak tylny też chętnie zakupię . Doradzicie koledzy w jakim sklepie mogę co nieco do niego kupić na początek . Jakie jest Wasze zdanie odnośnie oleju silnikowego 5 W 30 będzie ok?Może ktoś z Was posiada starą serwisówkę do niego . Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

39 minut temu, Czaro napisał:

Jestem posiadaczem od niedawna F-150  XLT z 1992 r.

Mmmm, prawie jak mój, pokaż foty.

Drobiazgi warto kupić w Rockauto. Nie ma tylko co gromadzić dużych paczek, bo raz - rosną koszty wysyłki, dwa - dochodzą opłaty celne, trzy - może się zdarzyć, że zamówione graty będą w różnych magazynach, więc dojdą opłaty za przesłanie wszystkiego w jedno miejsce.

Zamawiałem niedawno kable i świece - pomimo, że doszło mi ok 90 PLN Vatu, to i tak wyszło ok 400 taniej niż w PL. Zamówiłem w poniedziałek wieczorem, w czwartek rano miałem paczkę u siebie.

Kilka lat temu takie drobiazgi kupowałem w PL, ale ostatnio naszych handlarzy naprawdę chyba po.....ło z marżami.

Jaki masz silnik? Bo w 5.0 wkład filtra powietrza był taki sam jak w Jeepie Cherokee XJ 4.0.

Tylny zderzak to raczej tylko używany - sprawdzaj ogłoszenie na Allegro, OLX itd, może będziesz miał fart i coś się trafi.

Link to comment
Share on other sites

Hej. Dzięki za info. Kupiłem pierwsze detale w LMC. Jeszcze nie przyszły- dam znać . Silnik to 5.0.  Napęd tylko na tył . Kupiłem go ze strzałem z tyłu ale już ogarniam tematy dalej. Jak rozwiązałeś temat lamp - dostosowanie do naszych norm . Foty podsyłam . Jak coś to w kontakcie  tel 606160069.

20210304_145322.jpg

20210304_145206.jpg

Link to comment
Share on other sites

Fajny, ale to jedna z moich dwóch ulubionych generacji eFów, więc może nie jestem obiektywny😁

W sumie nic nie robiłem, bo auto było już od kilku lat w Polsce i przeróbki robił któryś z poprzednich właścicieli.

Tylne lampy to standardowo w tamtych latach - kierunki w lampach cofania, pod zderzakiem dodatkowe lampy przeciwmgielnego i cofania. Teraz w dobie wszechobecnych ledów pewnie nie ma problemu, żeby dać dodatkowe żarówki w lampach zamiast tych dodatkowych pod zderzakiem.

Z przodu, o ile dobrze pamiętam, została fabryka. Przednie pozycje i kierunki to nie problem, bo z tych białych na rogach można zrobić pozycje, a kierunki zostawić w pomarańczowych pod reflektorami.

Gorzej ze światłami mijania - asymetrycznych nie ma, bo ta generacja nigdy nie była sprzedawana w Europie. Przerobić na soczewki czy cokolwiek innego też ciężko, bo wiązka światła modelowana jest przez szybę, która jest z tworzywa sztucznego (więc wypolerowanie na gładko odpada).

Można pewnie jakieś tuningowe ledy lub ksenony nabyć w USA i przerobić na asymetryczne, ale moim zdaniem do takiego auta to wiocha.

Tylny zderzak taki sam był w Bronco 5 generacji (4 chyba też). Ewentualnie możesz spróbować ze zderzakiem z jakiegoś innego pickupa full siza z przełomu lat 80-tych i 90-tych. Zdarzało się, że biedniejsze wersje wyjeżdżały z fabryki bez tylnego zderzaka (jak mój), i dealer dokładał od siebie jakiś akcesoryjny, a te były uniwersalne, czyli do wszystkiego. Ten, który ja miałem, od oryginału różnił się tym, że od góry zamiast plastikowej nakładki była blacha ryflowana - poza tym wszystkie przetłoczenie były praktycznie takie same jak w oryginale.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki za  info. Miło poczytać dobre rady od pasjonatów IX generacji marki . Działam dalej . Będę  informował na bieżąco  o postępach. Może spotkamy się gdzieś na drodze  - było by miło...

Pzdr czaro

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


  • Similar Content

    • By Balon22175
      Witam,
      Pacjent Ford f 150 rok 2007 silnik 5,4
      Ile czynnika do układu chłodzenia??
       
    • By Houdini-garage
      Witam ogólnie muszę kupić pickupa do ciągania lawety z autem.Zalezy mi głównie też na dużej pace więc kabina wchodzi tylko w grę tzw. 1,5 nie pełna.Na początku myślałem nad fordem f150 11 generacji z silnikiem 5,4 Triton ale słyszałem dużo opini złych o tym silniku że jest przekombinowanyn i kłopotliwy.Teraz zastanawiam się też na f150 ale 12 generacji bo silniki są niby mniej awaryjne kumpel poradził też Nissana Titan oczywiście silniki muszą chodzić na LPG.
      Czy mogę prosić o jakieś rady co kupić co jest mało awaryjne i spalanie nie powala z nóg.
      Za odpowiedzi dzieki
    • By wojt
      Witam.Szukam  części  do SVT z 2002 rok 5,4 z kompresorem.Potrzebne jakieś blachy, osprzęt, zawieszenia.
    • By wymiata05
      Mam nadzieję, ze nie zostanę pogoniony i mogę w hyde parku zareklamować i zachęcić posiadaczy Forda S max do wizyty i rejestracji na niedawno powstałym forum fanklubu Forda S max. Jeśli ktoś jest posiadaczem tego zacnego autka lub ma znajomego, który porusza się takim wozidełkiem to będę wdzięczny za przekazanie linku do Forum - https://fordsmax.pl
       
      Pozdrawiam
       
    • By 4x4 piotr
      ...jak w temacie, na benzynie wolne obroty ok, po zwiększeniu obrotów nierówna praca , podszarpuje jakby jakiś zapłon wypadał, przełączenie na lpg i nie trzyma wolnych obrotów, faluje, aha i raz działa a raz nie działa podczas jazdy prędkościomierz...- podłączenie do kompa pokazało zbyt ubogą mieszankę na obu bankach oraz błąd czujnika prędkościomierza...nic o cewkach i wypadaniu zapłonów...liczę na podpowiedź bo mechanicy mogą chcieć wymienić pół auta :)
       


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.