Jump to content

problem po przełączeniu na 4WD


Koper Ram1500
 Share

Recommended Posts

Witam,

Pomocy ; )

nabyłem długo wyczekiwany krążownik RAM 1500, 5.7 model 2013/14 i niestety mam problem, ponieważ po przełączeniu guziczkiem napędu na np  4x4 AUTO i reszta 4x4 zaczynają się sceny dantejskie .Szarpie przy wolnych prędkościach, strzela coś pod spodem, koła przednie się blokują, nie da się skręcić. Prób dokonywałem teraz na śliskim, może powinienem zrobić to na suchym asfalcie to by wypadło tylko coś spod niego i wiedziałbym w czym problem..

Na tylnym napędzie jedzie, wyje jakieś łożysko na ciągu, ale jedzie.
Miałem podobne nieprzyjemne przeskakiwania kół w starym Land Cruiserze JK95, ale to był reduktor, wymieniłem i malina.

W tym też wymieniłem reduktor, bo doświadzczenie tak podpowiadało, niestety objawy nie ustały i wróciłem do pierwotnego. Rozmiar opon ten sam.

Na przednich półosiach od wewnętrznej strony czyli od mechanizmu różnicowego zauważyłem duży luz, wielokliny się powycinały. Ruszają się luźno wzdłużnie i poprzecznie.

Może ktoś z Was ma jakieś doświadczenia, wie gdzie mógłybym taki temat ogarnąć. Wwa i okolice, ale w razie w poszerzam krąg.

 

dzięki /Paweł

 

Edited by Koper Ram1500
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Similar Content

    • By jarek10
      Witam kolegów
      Założyłem nowy temat, gdyż gdzieś wyczytałem, że niektórym użytkownikom Ramów
      udaje się na trasie zejść ze spalaniem do poziomu 10/11 litrów.
       
      Dzisiaj akurat wróciłem z traski ponad 500km.
      Po raz pierwszy zmobilizowałem się aby zrobić rzetelny test i dolać po korek tuż przed
      wyjazdem na trasę, aby średnia nie była wynikiem trochę miasta, trochę trasy.
      I ni cholery nie mogę się nawet zbliżyć do podawanych wartości.
      Pilnowałem się bardzo aby jazda była płynna, bez zbędnych gwałtownych
      otwarć przepustnic, z minimalnym użyciem hamulca.
       
      Jechałem bardzo, bardzo spokojnie (pseudo autostrada) Kraków - Opole,
      prędkość stała do 120km/h, krótkimi odcinkami 150/170km/h.
      (jak mnie burak nachodził z BMW z miganiem światłami, gdy wyprzedzałem TIRA,
      to raz pognałem za nim i przy 170 musiał zjechać na prawy pas, bo mu światełkami
      mrugać po górkę zacząłem, no i miałem te 180km na zegarze.
      Ale to było może 8-10km. Oczywiście zaraz zobaczyłem na kompie, że mi średnia
      podskoczyła :-(
       
      W drodze powrotnej, sypnęło śniegiem
      i prędkości rzędu 70/110km/h (z przewagą 90km), około 80km poza autostradą, ale
      również z płynną jazdą max.70/80km/h)
       
      I wiecie co mi wyszło ? Bardzo rzetelnie podaję (bez lania wody):
      15,6 z komputera i podobnież na stacji benzynowej (po korek 76 litrów/ 520km)
      Pozostały dystans do pokonania na zbiorniku max. 870km
      (wg. wskazań komputera po zatankowaniu)
       
      Mógłbym zejść może jeszcze z 1,5-2 litry/100km, ale to byłaby jazda typu
      zawalidroga max. 90/110km/h. bez żadnego wyprzedzania i przekraczania
      tej magicznej prędkości. Wiem, że muszę brać pod uwagę, że mój egzemplarz
      jest trochę dłuższy od Quad Caba i waży o 650 kg więcej, ale nie wiem czy
      ktoś ma wybujałą fantazję, czy ja nie umiem jeżdzić oszczędnie :-)
       
      Jak faktycznie to spalanie na trasie wygląda u Was ?
      - tylko proszę o rzetelne info - bez bajek :lol:
       
      pozdrawiam Jarek 10
    • By v8city
      Witajcie,
       
      Mam mały problem. Felga mi pękła. Trzeba zespawać ją. Niestety spaw musi być z dwóch stron. Moje felgi mają chromowane nakładki. Tak wygląda moja fela -
       
      http://www.finishlinewheels.com/DODGE/RAM+%C0+TRUCK/2006/A-02267U88/
       
      Potrzebuję namierzyć firmę która to sprzedaje. Przegooglowałem cały internet i nie znalazłem nic. Do 2009 modelu jest tego w brud. Do 2006 niestety nic a nic. Ostatecznym krokiem będzie ściągnięcie wszystkich nakładek i pomalowanie felg na czarno ale...lubię ten chrom : ) Macie jakiś pomysł ?!
    • By INDEX
      Witam mam pytanie ile wchodzi oleju do silnika DODGE RAM 1500 5,2 172KW  1996r ?
    • By GregMar
      Przydałoby się jeszcze parę fotek modeli Ram 2500 i 3500 :-D

    • By Chester73
      witam
      jaki olej do mostów i ile wchodzi


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.