Jump to content

KUPIE PILNIE F150 LUB RAM 1500 DO 150.000ZŁ V8 4 DRZWI . OBOWIĄZKOWO FAKTURA VAT.. :))


Recommended Posts

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


  • Similar Content

    • By Wajdzik
      Witam, znalazłem ciekawą ofertę na necie:
      https://www.olx.pl/oferta/ford-f-150-3-5b-raptor-CID5-IDG8oyB.html
       
      Tylko interesuje mnie fakt, że ma wnętrze RAPTORA....wiecie może czy były takie seryjnie produkowane? Czy to jakaś modyfikacja....?
    • By Irek
      Witajcie Panowie.
      Taka trochę nietypowa usterka - wolne obroty równe i stabilne, przy nabieraniu prędkości i podnoszeniu obrotów do poziomu 1400 RPM zaczyna się "jazda". Obroty zaczynają falować +/- 200 RMP i brak stabilności utrzymuje się do ok. 1800-2000RPM. Powyżej tej wartości znów jest równo. Niestety nie jest dobrze, ponieważ przy tej wartości obrotów przy odpuszczeniu pedału gazu potrafi dojść do "szarpnięcia" - tak jakby wypadający zapłon, "strzał" w wyniku niewłaściwej jakości mieszanki paliwowej. Nie mam pomysłów. Przepustnica, przepływomierz, klapka na dolocie zdaniem mechanika nie wykazują nieprawidłowości. "Lewego" powietrza nie stwierdzono. Czy coś poza podłożeniem pod te budę ognia przychodzi Wam do głowy? 2006 F-150 5,4 Triton.
    • By rakieta
      Witam.
      Przy zakupie obrotomierz nie wskazywał wartości. Po wizycie u mechanika kręci się w drugą stronę jak na filmie. Co byście spece poradzili, bo mam zamiar kupić tego muflona we wtorek i się zastanawiam co go boli i ile to będzie kosztować. Wydaje mi się, że wskazówka jak by była z drugiej strony tego słupka o który powinna się opierać.
    • By DragonEv
      Dałem temat w mechanice, ale z doświadczenia wiem, iż nie każdy tam zagląda, a potrzebuję pomocy. Daje więc i tu.
       
       
       
      Jestem posiadaczem forda f150, 5.4l 2007 rok.
       
      Pomimo iż jestem mechanicznym laikiem postaram się jak najlepiej opisać mój problem.
       
      Otóż przy dużym obciążeniu silnika wypada mi zapłon. Błąd PS305.
      Wygląda to następującą. Jadąc z prędkością około 100-110 km/h dodaje gaz do dechy. Skrzynia redukuje, auto przyspiesza po czym wypada zapłon i wyłącza się cylinder nr 5.
      Efekt- silnik szarpie, nie ma mocy itd.
      Po chwili spokojnej jazdy cylinder z powrotem się włącza.
      Dzieje się tak tylko przy prędkości o której pisałem wyżej. Przy innych prędkościach jak dodaje do dechy wszystko jest ok.
       
      Oczywiście starałem się sprawdzić co to może być i podczas testów komp pokazuje że jedna strona ma za ubogą mieszankę i daje za dużo wachy. Rozjeżdżają się czasy wtrysku.
      Przy odłączonej sondzie dzieje się to samo, może troszke słabiej ale jednak.
      Na początku szarpał też przy mniejszych obciążeniach, ale wymieniłem cewkę i tu już jest OK.
       
      Co zostało już sprawdzone:
      wymieniona cewka, bo była nadpalona
      wymienione wszystkie świece
      sprawdzono katalizator
      sprawdzono czy nie są podparte zawory
      sprawdzono ciśnienie w dwóch cylindrach 5 i sąsiednim.
       
      Wszystko wygląda na to że jest ok, poza tym że nie jest ok.
      Ani ja , ani mój mechanik nie wiemy co to może być.
       
      Liczę tutaj na Waszą pomoc i pomysły.
      A może ktoś już miał taki przypadek ?
    • By PJ
      Strasznie mi tyrkocze auto przy przyspieszaniu. Wyczytałem i zasłyszałem na jutjubie że to kolektor wydechowy z prawej strony. Kolektor już mam, jutro zabieram się do roboty. Pytanie tylko czy ktoś z Was już to robił? Jakieś wskazówki?
      Boję się oczywiście o śruby kolektora bo już nadgryzione lekko...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.