Skocz do zawartości

Xenony...


drug

Rekomendowane odpowiedzi

MKmario, Datex, Nie mam odpowiedniej mocy żarnika żeby oślepiać, przysłona działa i obcina wiązkę jak trzeba, poziomowanie nisko patrzą na światła tylne z Polo więc nikogo nie oślepię, gwarantowane.

A jak z tym przejdziesz przegląd?

Oślepisz gościa banknotem w dow. rej?

Drug - ze zdjęć w profilu wnioskuję, że nie masz spryskiwaczy ani wycieraczek reflektorów. Jestem też gotów się założyć, że nie masz także układu automatycznego poziomowania reflektorów. Pomijając kwestię ewentualnego oślepiania i tak Twój ram może za to pozbyć się dowodu rejestracyjnego podczas kontroli albo przeglądu

Drug ma po prostu ładne oczy. Bo o ile pamiętam, ma też dwurzędową (i chyba Jonko)

tablicę rej z przodu, co mój sąsiad (nota bene kierownik Dodża Dakoty)

przypłacił utratą dowodu.

Ram4x4fun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

MKmario, Datex, Nie mam odpowiedniej mocy żarnika żeby oślepiać, przysłona działa i obcina wiązkę jak trzeba, poziomowanie nisko patrzą na światła tylne z Polo więc nikogo nie oślepię, gwarantowane.

A jak z tym przejdziesz przegląd?

Oślepisz gościa banknotem w dow. rej?

 

Lemmy, a co ty taki zdziwiony? Banknoty lepiej oślepiają, od pseudo druciarskich ksenonów. Ram i bez xenonów nie przechodzi badania u nas.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ram i bez xenonów nie przechodzi badania u nas.

 

No więc właśnie, więc po co jeszcze dodatkowo drażnić diagnostę montując jakieś xenonowe wynalazki ?

 

Nie wiem jak Wy ale ja praktycznie zawsze widzę czy z naprzeciwka jedzie super hiper "tuningowany" VieśWagen na xenonach z motoryzacyjnego na rogu czy autko co dostało xenony na pierwszym montażu ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drug ma po prostu ładne oczy. Bo o ile pamiętam, ma też dwurzędową (i chyba Jonko)

tablicę rej z przodu, co mój sąsiad (nota bene kierownik Dodża Dakoty)

przypłacił utratą dowodu.

 

Dobrze pamiętasz i nigdy się mnie nikt o to nie czepiał, również na przeglądach. Diagnostę w mojej najbliższej stacji kontroli pojazdów obchodzi czy tablica jest czytelna i czy lampy są dobrze ustawione i nie oslepiają.

Homologowane soczewki ksenonowe odcinają bardzo dokładnie światło od ciemnosci, więc nie maja prawa oślepiać, jesli inny pojazd jest poza zasięgiem takiego strumienia światła. Jeśli natomiast znajdzie się w tym strumieniu to autopoziomowanie Ci nie pomoże. wtedy każda lampa oslepia. Dodam, że tradycyjna lampa bardziej rozprasza światło , niz homologowana soczewka ksenonowa, więc i bardziej oślepia, tylko, że innym światłem. Wystarczy stanąć tuz za zakresem świecenia jednej i drugiej lampy i różnicę widać jak na dłoni.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc właśnie, więc po co jeszcze dodatkowo drażnić diagnostę montując jakieś xenonowe wynalazki ?

Skoro Ram w oryginale nie spełnia warunków dopuszczenia do ruchu to jak zamontuję xenony to sie nic nie zmieni, więc różnicy nie ma. :-P

 

... i żeby było jasne, jesli montować to z głową. ;-) Wiem jednak, że niektórych z Was i tak nie przekonam i nie mam zamiaru namawiać Was do tych rozwiązań skoro lubicie swoje świeczki :kasztan:

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drug ma po prostu ładne oczy. Bo o ile pamiętam, ma też dwurzędową (i chyba Jonko)

tablicę rej z przodu, co mój sąsiad (nota bene kierownik Dodża Dakoty)

przypłacił utratą dowodu.

 

Dobrze pamiętasz i nigdy się mnie nikt o to nie czepiał, również na przeglądach

Ten zły policjant był widać bardziej na bieżąco

od diagnosty, bo już 200 m. przed autem wyszedł na środek jezdni,

gdy tylko zobaczył nieprzepisową tablicę. Nie było gadki.

 

A sąsiad był tak wku..., że aż rezystory mu się zagotowały...

Ram4x4fun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym tak tą bajkę zakończył :mrgreen:

Ten zły policjant był widać bardziej na bieżąco

od diagnosty, bo już 200 m. przed autem wyszedł na środek jezdni,

gdy tylko zobaczył

 

amerykańskie auto

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym tak tą bajkę zakończył :mrgreen:
Ten zły policjant był widać bardziej na bieżąco

od diagnosty, bo już 200 m. przed autem wyszedł na środek jezdni,

gdy tylko zobaczył

 

amerykańskie auto

 

Niekoniecznie. Akurat w przepisach jasno stoi, że dwurzędowa tablica może być tylko z tyłu. I nie ma znaczenia czy auto jest amerykańskie, niemieckie czy chińskie. A faktem jest że w oczy się rzuca i do zatrzymania dowodu się kwalifikuje.

Ja pewnie w takiej sytuacji bym od razu załapał za śrubokręt i próbował zamienić, bo to akurat taka "niezgodność", którą można załatwić na poczekaniu. Swoją drogą sam nie wiem czym ludzie się kierują montując akurat tę tablicę z przodu i dlaczego przy rejestracji wybrali akurat taką...

Oczywiście cywilizowanych rozwiązań w postaci:

- możliwości wyboru tablic w amerykańskim rozmiarze

- dopuszczenia do ruchu przednich świateł symetrycznych

zapewne się w tym kraju nie doczekamy...

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten zły policjant był widać bardziej na bieżąco

od diagnosty, bo już 200 m. przed autem wyszedł na środek jezdni,

gdy tylko zobaczył nieprzepisową tablicę. Nie było gadki.

Jaki dowód rejestracyjny? Eazy podpowiedział kiedyś, że policmajstrowi daje się tylko ubezpieczenie i płaci się 5 dych mandatu za brak dowodu :lol:, którego nota bene nie da się zabrać. Przetestowane na własnym Ramie- idealne rozwiązanie. Oczywiście trzeba mieć go przy sobie, gdy sytuacja jest innej wagi :-D Białe czapeczki w tym momencie najbardziej interesuje, czy nie robimy ich w konia i czy nie mamy wcześniej zabranego i ostro sprawdzają w systemie, ale potem stają się nawet mili i współczują tego, że się zapomniało :lol:

DODGE RAM 1500, 2006 5,7HEMI TRX4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro Ram w oryginale nie spełnia warunków dopuszczenia do ruchu

Do wszystkich przypadkowych czytelników - to oczywiście taki żart kolegi :-?

Drug, for God's sake :pala:

 

Oooo, żaden żart, każdy kto chce kupić amerykanskiego pickupa, czy inne auto zza oceanu musi liczyć się z tym, że fabrycznie niespaełnia ono polskich norm dopuszczenia do ruchu, np:

- lampy; brak możliwosci zakupu asymetrycznych homologowanych lamp, tylne podobnie bez atestów

- wydech z prawej strony (trzeba przerobić)

- opony bez atestu ( nie spotkałem opon do Rama 20' w tym rozmiarze z atestem europejskim)

- brak lampy przeciwmgłowej

- kierunkowskazy czerwone

 

Wszystko można przerobić, ale atestowanych lamp do Rama czy Efa nie dostaniesz i tu się sprawa zamyka. Oczywiście wynika to z bzdurnych przepisów, bo atest jest ważniejszy od sprawności auta, ale pies jest psem i psem zostanie i jak się uprze, że lampa nie ma E to dowód poleci.

 

Lemmy dekalog, 2 przykazanie, polecam. Nie machaj ta pałką, bo sobie krzywdę zrobisz. ;-) :-P

 

Jeśli chodzi o tablice to chciałem mieć kwadratową z tyłu i jak pojechałem po auto to się okazało, że nie wejdzie, bo jest za duża, więc jest z przodu i do tego pogięta. :-P Jeszcze nikt się nie czepiał.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niekoniecznie.

 

japacz, nie konecznie, ale w wiekszości przypadków tak jest, nie raz przekonałem sie na własnej skórze. Ja tam z psiarnia nie dyskutuje wręczam nagrodę i jadę dalej. Wieksza połowa tych ćwoków wie tylko tyle że to amerykańskie "drogieeee" auto i trzeba zatrzymać żeby powiększyć kieszonkowe.

 

Akurat w przepisach jasno stoi, że dwurzędowa tablica może być tylko z tyłu.

 

Założe się że nie jeden niebieski nie posiada takiej wiedzy jak Ty:)

Tak jak napisał Drug jezdzi od 3lat ramem z kwadratową tablicą z przodu a sie nie czepiają.

 

jakiś czas temu zatrzymał mnie mało rozgarnięty pan skarbonka i na wyłaczonym zapłonie sprawdzał czy działają kierunkowskazy, i co? nie zadziałały! więc zaczął tworzyć że nie przerobione,że amerykańskie, o taką miał wiedzę :mrgreen: Po chwili zrozumiał swojego babola, obszedł auto dookoła i mnie puścił siek:

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

lemmy Moim pojazdom nic nigdy nie brakuje, ale nie powiem wspomagam się wkładką nawet jeśli nic nie mam do ukrycia, bo chodzę zawsze w to samo miejsce do najbliższej stacji, mam tam dwóch gości i ich wspieram bo to ciężki kawałek chleba, może nie ciężki, ale ciężko z tego wyżyć.

 

Nawet jak poprawny politycznie koleś ci puści dodga na przegladzie to i tak oboje oszukujecie, bo nawet nowy jeep, dodge etc z salonu, jeśli będziesz skrupulatny NIE! kwalifikuje się do norm unii. Przykład pasy, okna, opony US czy meksyk a powinny być UE, właaala ;]

 

Co zabawne spotykamy teraz nowe wersje Audi czy Saab, co jest zaskakujące z pomarańczowymi postojówkami i jak to się ma do psów czy diagnosty?

Tu nawet Hudini by nie znał odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam z psiarnia nie dyskutuje wręczam nagrodę i jadę dalej. Wieksza połowa tych ćwoków wie tylko tyle że to amerykańskie "drogieeee" auto i trzeba zatrzymać żeby powiększyć kieszonkowe.

To dobrze, bo jakbyś podyskutował w ten sposób, to pojechałbyś dalej,

ale raczej dyskoteką. I z paragrafem za "nagrodę".

 

Wiem, że zostanę tu rozjechany, ale obrażanie "stróżów prawa"

na naszym forum, uważam za hm, nieco nierozsądne.

Ram4x4fun

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest takie stare anglosaskie przysłowie: If you can't beat them, join them or try to like them...

Popieram zdanie Lemmy'ego - "Psy" (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) są od pilnowania i egzekwowania prawa, a nie jego wymyślania i to, że czasem przymykają oko, to tylko jest na naszą korzyść. W przeciwnym wypadku - tak jak napisał Drug - bylibyśmy skazani tylko na produkty EU, a wszystko z za oceanu byłoby zakazane. Podobnie przecież ma się sytuacja z diagnostami. Inna sprawa zupełnie, czy to przymykanie oka odbywa się z niewiedzy, czy też po wręczeniu "bakszyszu"...

Problem nie polega przecież na tym, żeby udowadniać diagnoście czy policjantowi, że symetryczne jest równie dobre jak asymetryczne, że czerwone tak samo jest widoczne jak pomarańczowe, czy że amerykańskie koło jest tak samo okrągłe jak to z EU... Problem tkwi w przepisach, które najzwyczajniej nie nadążają za rozwojem techniki, nie tylko motoryzacyjnej zresztą (ot choćby słynny przypadek "nowych" wytycznych dotyczących programu nauczania kandydatów na kierowców, które to wytyczne nakazywały naukę zmiany biegów z podwójnym wysprzęgleniem i międzygazem... ciekawe co na to posiadacze automatów czy skrzyń DSG? :mrgreen: )

To w Polsce niestety normalne, że zamiast zmieniać niedziałające czy przestarzałe prawo, kombinuje się jak je obejść... Tym bardziej to dziwne, bo przecież kierowcy i posiadacze samochodów są dość pokaźną grupą społeczną. Może przyczyna tkwi w tym, że mimo iż dają się łupić z każdej strony (paliwa, podatki, ubezpieczenia, przepisy) to jednocześnie sami kombinują i oszukują (niedozwolone przeróbki, lewe przeglądy, cofanie liczników, "bezwypadkowość", kombinacje z naprawami ubezpieczeniowymi, itp.). I życie toczy się dalej, a mimo narzekań chętnych do radykalnych i życiowych zmian w przepisach i w... zachowaniu nie widać :-/

 

W Stanach, można kupić gotowe zestawy plug'n'play, dedykowane do konkretnego modelu (również do Rama) ale nie rozwiąże to oczywiście problemu symetryczności, ani braku wymaganych układów poziomowania czy czyszczenia... Przede wszystkim zaś sprzedawcy lojalnie ostrzegają:

 

A topic of interest to those who are upgrading from non-HID factory lighting via an upgrade kit, the legality of HID upgrade kits may vary between jurisdictions such as individual US states and municipalities, and different countries. Generally in the US, DOT requirements specify that replacement lighting must be similar in specification to OEM equipment. When purchasing and installing our HID upgrade kits, we recommend you familiarize yourself with the laws in your area regarding the use of such kits. We were advised by a performance shop that installations where the ballast units are not readily visible within the engine compartment may reduce the likelihood of receiving a traffic ticket related to vehicle lighting violations. If you are having the installation of your HID kit(s) performed by an installer, we recommend you advise the installer of this; if you are performing the work yourself we recommend you keep this in mind when considering the placement of the ballast units. Keep in mind that our ballasts are the same used by BMW in their oem hid equiped vehicles and 6000K color is very similar to oem hid from BMW or Acura.

 

czego nie można powiedzieć o naszych tunerach czy "supersprzedawcach" chińszczyzny z aledrogo... I jeśli po takiej świadomej przeróbce jakiś State Trooper czy inny Highway Patrol przyczepi się do tego, że świeci nie tak jak trzeba to raczej nie będzie z nim dyskusji, a próba wręczenia czegokolwiek może zakończyć się glebą, obrączkami i spędzeniem nocy w lokalnym areszcie, a jak się delikwentowi "poszczęści", a sędzia będzie miał zły dzień to i może jakiś State Prison uda się zwiedzić... ;-)

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobrze, bo jakbyś podyskutował w ten sposób, to pojechałbyś dalej,

ale raczej dyskoteką. I z paragrafem za "nagrodę".

I co jeszcze? pewnie mnie rozstrzelają :mrgreen: Gdzieś ty się uchował? Z księżyca spadłeś czy wybudziłeś się niedawno ze śpiączki?

Ale ok wiem że jesteśmy z całkiem innej gliny

 

"stróżów prawa"

 

Chuck norris normalnie :kasztan:

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde gdzie jest forum sprzed dwóch lat

 

Wolę jednak gadki o wymarzonych performansach niż tematy o pedałach, wycieraczkach, sprzątaniu auta czy psach. :evil:

 

Taa, z jajem chociaż było, bez filozofowania, kodeksów i innych terazniejszych pierdół :-/

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie:

- jaka wartość rezystora aby oszukać komputer?

- jaka wartość kondensatora aby zrobić to samo?

 

Żeby oszukać kompa gdy użyłem led kierunków, wstawiłem żarówkę dodatkową, teraz wstawiłem ksenon i mi się babra, mam jakiś stary kondensator który działa ok na jednym ksenonie, ale ma zdartą wartość pojemności wiec nie wiem jaka ona powinna być.

 

Proszę o podpowiedz.

 

[ Dodano: 2012-02-27, 07:59 ]

Ahh ja tu widzę las rąk chętnych do odpowiedzi.

Chyba sobie sam odpowiem, wg suchej teorii powinny pomóc takie wartości:

- rezystor 7 ohm, 20 W,

- kondensator elektrolityczny 10000 uF/16v, lub łatwiej i taniej 2x 4700 uF/16V;

Oczywiście obie opcje równolegle.

 

Jeśli się mylę niech ktoś sprostuje, bo u mnie Ram 2003, obie opcje działają i pięknie oszukują.

Garus zadał pytanie a dostał odpowiedz, żeby olał ksenony, bo bedzie wkurwaiał kogoś, potem dostał cały wykład o przepisach, a co to k*** kogo obchodzi po co on to montuje i czy mu zabiora dowód czy nie. Pytanie było inne i jak sam Garus zauważył

Ahh ja tu widzę las rąk chętnych do odpowiedzi.

Chyba sobie sam odpowiem.

Jest pewna zasada, jeśli nie znasz odpowiedzi to siedź cicho, bo to jest forum tematyczne i jest tutaj regulamin. Cała gadka zaczyna się od wypowiedzi admina, potem poleciało i pewnie jeśli tego nie zakoncze to nikt tego nie zakonczy i w ten sposób temat jest spierdolony. Administracji zero, a jest nas pięciu. Przypominam, że ja nie jestem tutaj cieciem do przenoszenia postów, bo jest regulamin, który okresla co można w temacie, a co nie. Mądrali bajkopisarzy prosimy o wstrzymanie swojego pustego słowotoku, a adminów upraszam o administrację forum, bo to Co się tu dzieje to jakaś kpina z tematyki forum.

Dawniej robilismy pożyteczne tematy, a teraz rozmawiamy o pedałach.

 

Nie jestem co prawda adminem tylko moderatorem i po raz pierwszy zaingeruję chyba w czyjś post, ale...

Drug - jako admin powinieneś sam dawać dobry przykład, a używanie wulgaryzmów raczej takim nie jest. Pamiętaj, że zaglądają tu małolaty (vide np. Bulion) i jak rodzice to przeczytają to mogą im zabronić ;-)

Co do "pustego słowotoku" - zauważ, że fora publiczne po to są, żeby się wypowiadać. Jeśli nie na temat to ok - zadziała admin i będzie ok. Jeśli w temacie, chociaż nie bezpośrednio to osobiście uważam, że wszystko pozostaje w porządku.

Wydaje mi się, że nasze forum (jak każde) nie powinno:

- nakłaniać czy ułatwiać łamania prawa (a tym bez wątpienia jest montaż xenonów czy się to komuś podoba czy nie)

- obrażać JAKĄKOLWIEK grupę społeczną (policjanci i homoseksualiści to też grupy społeczne i rozumiem, że można do jednych i drugich nie pałać nomen omen miłością. Z różnych oczywiście powodów ;-) )

Zamiast tego, jako część silnej grupy kierowców, może spróbujmy coś zrobić.

O wszystkim można dyskutować ale z umiarem i minimum kultury, natomiast podnoszenie sobie nawzajem ciśnienia w drażliwych tematach nikomu nie służy.

Sam piszesz, że to forum tematyczne, a zaczynają dominować linki do "śmiesznych" filmików z YouTube i linki do gołych bab...

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest pewna zasada, jeśli nie znasz odpowiedzi to siedź cicho, bo to jest forum tematyczne i jest tutaj regulamin. Cała gadka zaczyna się od wypowiedzi admina, potem poleciało i pewnie jeśli tego nie zakoncze to nikt tego nie zakonczy i w ten sposób temat jest spierdolony. Administracji zero, a jest nas pięciu. Przypominam, że ja nie jestem tutaj cieciem do przenoszenia postów, bo jest regulamin, który okresla co można w temacie, a co nie. Mądrali bajkopisarzy prosimy o wstrzymanie swojego pustego słowotoku, a adminów upraszam o administrację forum, bo to Co się tu dzieje to jakaś kpina z tematyki forum.

Dawniej robilismy pożyteczne tematy, a teraz rozmawiamy o pedałach.

 

Masz pełna rację :git:

Odważni nie żyją wiecznie, ostrożni nie żyją wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.