toolmetal Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Cześć, problem - może błahostka: Jadę sobie grzecznie, przyśpieszam i przy prędkości około 40km/h słyszę przez 1 sek. lekkie wycie z tyłu auta (wycie, głośny świst itp - takie wiuuuuuuuuu ;-) To samo jest jak zaczynam hamować i schodzę do 40 km/h - jest to samo. Czy tak może pracować uszkodzone LSD w tylnym moście? Jak było zimno to zdarzało się to sporadycznie, teraz jest częściej. Pojawia się to niezależnie od obciążenia. Raczej znika po rozgrzaniu - jest sporadycznie. Niedługo wymieniam oleje w mostach - tak więc zobaczymy jak będzie po wymianie. Ogólnie zrobiłem już jakieś 700km i na razie przeżyłem. :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 5 Lutego 2010 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 może tylne hamulce daja znak, od tej soli na drogach. albo juz sie skończyły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprintel Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 nie dlugo... Panowie kupujecie auto wymieniajcie plyny i filtry odrazu, LSD jest dosyc delikatny jak olej jest do dupy to tarczki sie zlepiaja i potem na asfalcie nie robia jak powinny, zmien olej i zobacz jak bedzie, warto zobaczyc tez jak wyglada stary i sprawdzic co tam na magnesie sie zatrzymalo! Cytuj Dodge Dakota 2001 4,7 V8 Samurai 1.9D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Olej w mostach co ile trzeba zmieniać? Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Już znalazłem, SebastianO. w lipcu 2009 o tym mówił. Odpowiedz brzmi co 60000km. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprintel Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 nie zaszkodzi co pewien czas (20tys) odessac troche strzykawka sprawdzic stan i kolor Cytuj Dodge Dakota 2001 4,7 V8 Samurai 1.9D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sheriff Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 hmm.. mam to samo od niedawna ale olej nowy, krzyżaki na wale nowe.. trudno to opisać, na początku ręce załamałem bo "co znowu??", potem myślałem, że to może kominy za kabiną albo rury, które na pace leżą.. dźwięk podobny jakby się usta do butelki przyłożyło co by zagwizdać ale bardzo delikatnie.. no i wiecie co to? JA NIE WIEM :shock: Cytuj Dodge Ram'98 3500 HD CTD czarno go widzę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 nie dlugo... Panowie kupujecie auto wymieniajcie plyny i filtry odrazu, LSD jest dosyc delikatny jak olej jest do dupy to tarczki sie zlepiaja i potem na asfalcie nie robia jak powinny, zmien olej i zobacz jak bedzie, warto zobaczyc tez jak wyglada stary i sprawdzic co tam na magnesie sie zatrzymalo! dokładnie, zakup auta używanego = wymiana wszystkich płynów ustrojowych, nie ważne co książka serwisowa mówi w tym temacie :pala: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 (...)Ogólnie zrobiłem już jakieś 700km i na razie przeżyłem. :mrgreen: :mrgreen: czyli więcej stoi niż jeździ :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 (...)Ogólnie zrobiłem już jakieś 700km i na razie przeżyłem. :mrgreen: :mrgreen: czyli więcej stoi niż jeździ :mrgreen: Czekam na opony, nie jestem samobójcą - na lodzie/brei/śniegu łyse gumy bliźniacze nie "robią" :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 (...)Ogólnie zrobiłem już jakieś 700km i na razie przeżyłem. :mrgreen: :mrgreen: czyli więcej stoi niż jeździ :mrgreen: Czekam na opony, nie jestem samobójcą - na lodzie/brei/śniegu łyse gumy bliźniacze nie "robią" :-/ jak będą miały bieżnik to na samym tyle i tak nie najeździsz :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 hmm.. mam to samo od niedawna ale olej nowy, krzyżaki na wale nowe.. trudno to opisać, na początku ręce załamałem bo "co znowu??", potem myślałem, że to może kominy za kabiną albo rury, które na pace leżą.. dźwięk podobny jakby się usta do butelki przyłożyło co by zagwizdać ale bardzo delikatnie.. no i wiecie co to? JA NIE WIEM :shock: Dźwięk jest dokładnie taki jak piszesz. Dzisiaj trochę gwałtowniej pohamowałem - zarówno ręczny i nożny - jest lepiej, sporadycznie sobie zawyje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 jak będą miały bieżnik to na samym tyle i tak nie najeździsz :mrgreen: Przynajmniej ruszę z miejsca, później jest już lepiej. Kuźwa - on ma taki moment obr. że lekkie dotknięcie pedału na lodzie smaży bliźniaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 jak będą miały bieżnik to na samym tyle i tak nie najeździsz :mrgreen: Przynajmniej ruszę z miejsca, później jest już lepiej. Kuźwa - on ma taki moment obr. że lekkie dotknięcie pedału na lodzie smaży bliźniaki. norma :mrgreen:, nawet po płaskim ciężko cofnąć jak ślisko :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 27 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Panowie dołączę się do tematu... Który z was ma zrobienie odpowietrzenie mostów?? Pewnie mało kto... Jeśli jeździmy w terenie i często woda jest powyżej linii mostów może dostawać syf do mostów. Druga sprawa, ja wymieniam olej w mostach co drugą wymianę oleju w silniku. Jakiego oleju lejecie do mostów?? Jeśli macie most z LSD to parametry powinny być 75W90. Jeśli ktoś wlał gęstrzy to istnieje możliwość że przy tych mrozach coś mogło się pochrzanić... Tej olej 75w90 mogę mieć za 45 zł za literek :) z góry mówię że w butli 20 stce :) Cytuj Cobra, Nowy jestem nie bić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprintel Opublikowano 27 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 kolego do lsd leje sie olej z dodatkiem np cos takiego SAF-XJ 75W140 odpowietrzenia to mam w samuraiu dogiem nie zapuszczam sie w glebokie wody szkoda auta a woda tak czy siak wlezeie wszedzie i po glebszym brodzeniu lepiej sprawdzic/wymienic olej Cytuj Dodge Dakota 2001 4,7 V8 Samurai 1.9D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 27 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Cobra, nie wiem co masz na myśli, ale o odpowietrzeniach mostów ameryki nie odkryłeś, a jeśli chodzi o oleje to polecam lekturę. Jeśli chcesz coś sprzedać to zapraszam do działu SPRZEDAM lub na serwisy aukcyjne. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 jeżeli chodzi o odpowietrzenie mostów to każde auto je posiada, kwestia tylko jak wysoko są wypuszczone ja mam moje fabrycznie pociągnięte aż pod kabinę, jeżeli most jest prawidłowo uszczelniony a odpowietrzniki dobrze zrobione woda nie ma prawa dostać się do środka... Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 28 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Mudder racja... ja też mam tak zrobione... Dlatego się pytałem... Woda może się dostać jeszcze przez przednie sprzęgiełka jeśli mamy manualne, gdyż w większości oryginalnych uszczelniaczach uszczelki są papierowe. Cytuj Cobra, Nowy jestem nie bić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.