Skocz do zawartości

[RAM 1500] Performance'owe hamulce do Rama


drug

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 34
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Mialem w osobowce podobne szczerze mowiac zajebiscie wygladaly na felgach 17' Byly super proste nie bylo zadnego bicia nawet po kilkukrotnym hamowaniu z np 160 do 50 hamowalo sie tak samo dobrze.

 

Ale jezeli chcesz zatrzymac szybciej auto to zapomnij tutaj nie ma roznicy jezeli zwykla tarcza i klocek jest w stanie zablokowac kolo to lepsze tarcze nie zatrzymaja go lepiej :)

 

Na nowym zestawie bedzie wczesniej bral pedal wiec bedzie delikatne zludzenie lepszego hamowania ale droga hamowania bedzie praktycznie taka sama.

 

Aha ja mialem nacinane i nawiercane i klocki zrobily 25tys a tarcze po 40tys stracily naciecia :)

Dodge Dakota 2001 4,7 V8

Samurai 1.9D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
no właśnie żeby tarcze nie biły, mój przebieg jest symboliczny a już czuje bicie fabrycznych tarcz
Nic dziwnego. To jest właśnie amerykańska motoryzacja. Dla tego takie koncerny jak Mopar rosną do takich rozmiarów. U nas oczekuje się finannego produktu od producenta , zaś w US się mota! Sebek, zmieniaj heble ... i od razu amortyzatory... też nie są najlepsze :-P .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

900$ wyjda mnie 4 tarcze plus klocki do nich YellowStaff. Będę zamawiał, czy ktoś dołącza się do paczki? Maksymalny czas odpowiedzi to 24H, bo ja nie mam hamulców. Paczka ekspresowa lotnicza koszt koło 100$ (wliczone w te 900$ już) przy czterech tarczach i 4 kpl klocków. Ew. tel. w Pickupowcach.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U nas oczekuje się finalnego produktu od producenta , zaś w US się mota!

Nie tylko o motanie chodzi, choć oczywiście amerykański rynek tuningowy może przyprawić o zawrót głowy, a wybór części aftermarketowych jest chyba największy na świecie.

Natomiast jest też tak, że - zwłaszcza w przypadku aut użytkowych czy terenowych - auto z salonu to dopiero "materiał na samochód". Bo już w salonie każdy może doposażyć wóz według własnych potrzeb i upodobań. Jedni wybiorą blokady i lift zawiasu w ciężki teren, a inni siodło, wzmocnione hamulce i zawieszenie do ciągania naczep. Jedni wezmą przystawkę PTO do napędu np. piaskarki czy pługa i np. wolniejsze przełożenia w mostach, a inni felgi 22'' ze spinerami i lanserskie progi czy spoilery do zadawania szyku pod marketem. Po prostu każdy może już na etapie zakupu dopasować samochód do siebie. W Europie w tak zróżnicowany sposób przy zakupie można konfigurować chyba tylko ciężarówki.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwiększoną efektywność hamowania uzyskasz tylko wymieniając zaciski na większe(do tego oczywiście odpowiednie tarcze i klocki) ale jeżeli chodzi Ci tylko o to żeby trzymały wymiar i się nie przegrzewały to taki zestaw jak podałeś w linku jest ok(tyle że ja nie lubię odgłosu jaki wydają nawiercane tarcze w trakcie hamowania :mrgreen: ) fabryczne hamulce u mnie w efie sprawują się naprawdę super, ostatnio po hamowaniu od 190km do zera nawet nie straciły na skuteczności

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zwiększoną efektywność hamowania uzyskasz tylko wymieniając zaciski na większe(do tego oczywiście odpowiednie tarcze i klocki)

Taki zestaw wyszedł by mnie 1/4 wartosci samochodu, a nie użytkuje tak auta, żeby były mi one potrzebne. Wkurzające jest jednak deformowanie się tarcz po ostrym hamowaniu i zmniejszanie skutecznosci hamowania wraz ze wzrostem temperatury tarcz. Znacząco można polepszyć skuteczność hamowania zakładając przewody hamulcowe w oplocie metalowym, droga hamowania będzie nadal ta sama, ale nie będzie się moja żona zapierac o kierownicę podczas hamowania, a to już sporo :-D . Swoją drogą w Chryslerze G.V. miałem wzmocnione fabrycznie wspomaganie i działalo to ok, a w Ramie może nie mam problemów z hamowaniem, ale dobrze, że kiedyś trenowałem kolarstwo górskie... :-P

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze poprostu czasciej zmieniac , np. takie http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2002-2003-2004-2005-Dodge-Ram-1500-Brake-Rotors-Pads-/250595722412?cmd=ViewItem&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a58ab44ac#ht_1521wt_688

, co sadzicie o klockach ceramicznych ? a i cena ciekawa bo troche ponad 750 zl zl za komplet

dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, myśle, że nie masz interesu w tym, żeby mnie odciągac od YS, a ja staram sie uczyc na cudzych doswiadczeniach. Zaczne od GS, a jak stwierdze, że to nie to, no to nastepne będą YS. Coś mi jednak mówi, że GS będą chyba rzeczywiscie odpowiedniejsze. Dzięki.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 4 miesiące temu...

panowie mysle nad upgradem hamulcow w moim ramie, planuje przelozyc cale zaciski oczywiscie tarcze z dodgra rama srt10....czy ktos to juz z Was robil? jakie przerobki trzeba robic w normalnym dodgeu czy pasuje jak ulal ?

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyny interes to taki, ze wyjedziesz kiedys rano z domu i pierwsze hamowanie bedziesz mial gdy ja akuret bede przed toba i moglo by sie okazac, ze na YS zabraklo by ci troche metrow :D a na GS spokojnie pierwsze hamowanie bedzie bezstresowe i moj tylek bedzie caly :D :D :D

 

Osobiście mam EBC Turbo Groove + Yellow Stuff, zimne hamują jak zwykłe standardy, może lekko mocniej trzeba cisnąć. Co do skuteczności przy rozgrzanych płyną i tak. Extremalne hamowanie 200-0 to już przy 60 czuć jak puszczają i syczą. Próbowałem nawet obiema nogami cisnąć jak zaczynają puszczać ale to nic nie zmienia. Same tarcze dużo lepsze od standardów bo nie wygina ich, ale zatrzymać i tak ciężko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto?
dokladnie - zasadne pytanie bo czesto tez pompa za taka wymiana tez idzie w parze

 

pompe nie koniecznie trzeba bedzei zmieniac, musze poczytac na amerykanskich forach, a czy warto to chyba nie trzeba odpowiadac na to pytanie, dobrze sie czuc w samochodzie ktore hamuje nawet po kilkakrotnym wczesniejszym mocnym hamowaniu

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam tarcze EBC Sport Rotors , klocki EBC Greenstuff ,przewody w stalowym oplocie Russel i wg. mnie to wystarczy, a jeśli masz zamiar jeździć 200km/h to lepiej innym autem, bo kioski na kołach mają to do siebie, że nie są przystosowane do takich prędkości. Zapieranie się o kierownice nic nie da jesli przewody są gumowe, a i może jeszcze płyn sprzed 4 sezonów. Przewody będą pęcznieć, a stary płyn się zagotuje czym sprawi, że układ się chwilowo zapowietrzy i doopa, pedał w podłodze, a hamowania nie ma. :shock: Zmień tarcze, klocki i przewody. Nie ładuj się w przeróbki, bo nawet hamulce od SRT są amerykańskie, a amerykanie mają specyficzne podejście do hamowania.

 

Jak chcesz wydać więcej kasy na coś lepszego niż to o czym mówię to kup sobie to: http://www.autoanything.com/brakes/61A2861A0A0.aspx

 

lub to:

 

http://www.autoanything.com/brakes/75A5499A0A0.aspx

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drug nie jestem wariatem i nie mam zamiaru jezdzic kioskiem 200 km/h , ale musze przydlubac moje hamulce bo cholera jakos tak malo pewnie sie czuje wciskajac pedal przy gwaltownym hamowaniu...a problemem amerykanskich hamulcow jest taki ze dla normalnych samochodowych dobierali za male tarcze i za male zaciski, tu siedzi pies pogrzebany

Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska

Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie

Chevrolet Camaro SS :> SSman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.