Jump to content
Sign in to follow this  
Franek79

4 LOW nie działa Ford F150

Recommended Posts

Posiadam Forda F150 5.4 triton z napędem na 4 koła mam problem z napędem a mianowicie nie zapala się kontrolka 4 low zmieniany był silniczek przy reduktorze ale nic to nie pomogło ma ktoś jakiś pomysł co może boleć mojego Forda dodam że napęd 4 hi zapala się kontrolka i napęd zapina natomiast 4LOW nie ma żadnej reakcji czy szukać w okablowaniu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


  • Similar Content

    • By Togaj
      Wymagania:
       
      Bezwypadkowy 
       
      Lata 2017-2018
       
      Długa kabina
       
      Benzyna ponad 5.7l (5.3)
       
      Napędy z opcją auto
       
      Do kwoty 170000 brutto
       
      Dostosowany do jazdy w europie
       
      Dobrze wyposażony
       
      Zadbany:)
       
      Chętnie ale niekoniecznie:
      Pneumatyka
      Skóra
       
      Kontakt najlepiej pw
       
       
    • By SzamanF150
      Witam ponownie,
      Szukam modułu komfortu do F-ki, prawdopodobnie YL14-14B205-AB Sport Utility Automatic A4WD 
      Ktoś z forum może taki posiada lub ma namiar na pasujący do mojego rocznika z napędem 4x4?
      Nie załącza mi się napęd na cztery papcie, a doczytałem, że te moduły lubią się psuć.
      Jakby ktoś potrzebował to posiadam XL14-14B205-BE Sport Utility 4x2, dostałem z autem od poprzedniego właściciela, który chyba nie doczytał 4x2 i nie pasował.
       
      Z góry dziękuję za pomoc.
       
    • By SzamanF150
      Witam szanowne grono,
       
      Mój pierwszy post po przywitaniu się będzie dotyczył układu napędowego.
      Zauważyłem przy ruszaniu delikatne szarpnięcie, pojawia się ono praktycznie za każdym razem jak się zatrzymam i ponownie ruszam, chyba że bardzo delikatnie się rozkulam, wtenczas jest praktycznie niewyczuwalne.
      Dzisiaj się wgramoliłem pod auto ustawiłem na luzie i ręcznym i zacząłem ruszać wałem napędowym, na krzyżakach luzu nie zaobserwowałem, natomiast zaniepokoił mnie spory luz na wałku atakującym względem koła talerzowego lub może samego układu różnicowowego, tego jeszcze nie wiem (w poniedziałek będę ściągać czapkę).
      Czy duży luz (w przybliżeniu około 1cm po obwodzie wałkiem ataku) można jeszcze skasować, czy raczej bebechy w śmietnik?
       
      Z góry dziękuję za wskazówki, może ktoś walczył z takim przypadkiem?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.