Jump to content

Recommended Posts

Posiadam Forda F150 5.4 triton z napędem na 4 koła mam problem z napędem a mianowicie nie zapala się kontrolka 4 low zmieniany był silniczek przy reduktorze ale nic to nie pomogło ma ktoś jakiś pomysł co może boleć mojego Forda dodam że napęd 4 hi zapala się kontrolka i napęd zapina natomiast 4LOW nie ma żadnej reakcji czy szukać w okablowaniu ?

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Similar Content

    • By Bolec
      Witam
       
      Poszukuję warsztatu, który podjąłby się kapitalnego remontu mojego auta Ford F250 6.0D V8 325 KM, przebieg ponad 200.000 km. Auto posiada zawieszenie do naprawy oraz silnik.

    • By arkadio
      Czy ktoś montował lub wie jak podłączyć z tyłu światło biegu wstecznego w F150 2002r . z góry dzięki
       
      niech moc będzie z Wami
    • By oskar22
      Witam , mam problem ze swoją f-ką . Problem jest z poborem prądu na postoju ,który wynosi 3A.
      W poszukiwaniach usterki odkryłem że problem leży gdzieś w obwodzie modułu komfortu (GEM Module) . Po wypięciu bezpiecznika 5A nr.15 (puszka obok nóg kierowcy) pobór prądu spada do 0,6 A . Na ten bezpiecznik skierowały mnie inne objawy min. Dwa dni przed wyładowaniem aku do zera, zaczęło coś pikać 3 sygnały po 3 razy (nie była to centralka od LPG ) , na postoju działały kierunkowskazy a także nawiewy . Wskazywało by to na jakiś problem z GEM lub zwarciem . Okazało się też ,że w dniu w którym zaczęły się problemy z kierunkami , nawiewami i sygnałami , brat uderzył w jakiś konar przy cofaniu . Mam także loga z błędami z ForScan (może coś wam podpowie) . Bardzo dziękuję za wszystkie sugestie i chęć pomocy .
       
      ===OBDII DTC Brak===
      Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
       
      Moduł: Diagnostyka pokładowa II
       
      ===END OBDII DTC Brak===
       
      ===IC DTC U1262===
      Kod: U1262 - Usterka transmisji danych SCP.
       
      Moduł: Tablica przyrządów
       
      Szczegóły kodów usterek
       
      Usterka transmisji danych SCP.
       
      Czynności Operatora
       
      Przeprowadź test własny.
       
      Wszystkie kody usterek pamięci ciągłej (CMDTCs)
       
      Usun wszystkie stosowne DTCs, a potem wykasuj kody i wykonaj test ponownie.
       
      Uwaga :
       
      DTCs zaczynajace sie litera 'U' oznaczaja usterki w komunikacji miedzy modulami.
       
      Nigdy nie należy wymieniać modułów wyłącznie na podstawie kodu 'U'. Kody te nie zawsze oznaczają problem i mogą być spowodowane przez normalne funkcje diagnostyczne wykonywane w pojeździe.
       
      ===END IC DTC U1262===
       
      ===PCM DTC P1000===
      Kod: P1000 - Test gotowości diagnostyki On-Board (OBD) niekompletny
       
      Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
       
      Szczegóły kodów usterek
       
      Check of all systems is not complete since last memory clear.
       
      --Possible Causes--
      - The vehicle is new from the factory and has not yet been through a complete OBD Drive Cycle.
      - The battery or PCM has been disconnected.
      - An OBD monitor failure had occurred prior to completion of an OBD Drive Cycle.
      - The PCM DTCs have been cleared as part of a service process.
       
      Note: The only way P1000 can be cleared (removed) from memory is when all of the OBD monitors have been successfully completed during normal vehicle operation.
       
      P1000 cannot be cleared from the PCM when: 1. The thermostat is stuck open and a DTC is not generated. 2. There is an open VSS circuit and a DTC is not generated. 3. If the vehicle has a Power Take Off (PTO), the circuit is shorted to VPWR or B+, or the PTO is ON during Self-test.
       
      The purpose of the Diagnostic Trouble Code DTC P1000 is to indicate that not all of the On Board Diagnostics OBD monitors have yet been successfully completed. You may also refer to the OBD Drive Cycle defined under the Powertrain Control/Emission Diagnosis Manual-Diagnostic Methods or the Owner's Manual.
       
      Remember: It is not necessary to remove P1000 from the Powertrain Control Module PCM by driving the vehicle.
       
      ===END PCM DTC P1000===
       
      ===PCM DTC P1260===
      Kod: P1260 - Zapłon silnika odłączony przez system PATS.
       
      Moduł: Moduł sterowania pracą silnika (Power Train Chain Control Module).
       
      Szczegóły kodów usterek
       
      Wykryto próbę KRADZIEżY, pojazd unieruchomiony.
       
      Przyczyną tego kodu DTC może być:
       
      Możliwa usterka modułu PATS.
       
      Możliwa usterka w obwodzie pomiędzy modułem PCM oraz PATS.
       
      Prawdopodobne uszkodzenie PCM.
       
      ===END PCM DTC P1260===
       
      ===RCM DTC Brak===
      Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
       
      Moduł: Moduł układu SRS
       
      ===END RCM DTC Brak===
       
      ===GEM DTC B1352===
      Kod: B1352 - Usterka obwodu zasilania stacyjki (key in).
       
      Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic)
       
      Szczegóły kodów usterek
       
      Usterka obwodu zasilania stacyjki (key in).
       
      --- Possible Causes --------
      This DTC can be generated by:
       
      -Open Key-In Ignition Switch circuit
      - Battery short Key-In Ignition Switch circuit
      - Battery short Ignition Switch RUN/ACCY circuit
      - Suspect Ignition Switch
      - Suspect Lighting Control Module.
       
      ===END GEM DTC B1352===
       
      ===GEM DTC B1315===
      Kod: B1315 - Zwarcie z akumulatorem cewki przekaźnika oszczędzaczaakumulatora.
       
      Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic)
       
      ===END GEM DTC B1315===
       
      ===GEM DTC B1318===
      Kod: B1318 - Zbyt niskie n apięcie akumulatora.
       
      Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic)
       
      Szczegóły kodów usterek
       
      Zbyt niskie napięcie akumulatora.
       
      --- Possible Causes --------
       
      - Battery Voltage below 9.6volts
       
      -Suspect Battery state of charge Charging system
       
      ===END GEM DTC B1318===
       
      ===GEM DTC B1313===
      Kod: B1313 - Usterka obwodu sterowania ukladu oszczedzania akumulatora
       
      Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic)
       
      Szczegóły kodów usterek
       
      Usterka obwodu sterowania ukladu oszczedzania akumulatora
       
      --- Possible Causes --------
       
      DTC is reported if the Generic Electronic Module detects an open circuit or a short-circuit-to-ground on the Battery Saver's Relay Coil circuit.
       
      -Suspect Generic Electronic Module
       
      ===END GEM DTC B1313===
       
      ===GEM DTC B1302===
      Kod: B1302 - Awaria obwodu przekaźnika zwłoki gdy klucz w stacyjce znajdujesię w położeniu I (Accessory).
       
      Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic)
       
      Szczegóły kodów usterek
       
      Awaria obwodu przekaźnika zwłoki gdy klucz w stacyjce znajdujesię w położeniu I (Accessory).
       
      ===END GEM DTC B1302===
       
      ===GEM DTC B1398===
      Kod: B1398 - Usterka obwodu przekaznika szyby lewej przedniej
       
      Moduł: Moduł Elektroniczny Ogólny (generic)
       
      Szczegóły kodów usterek
       
      Usterka obwodu przekaznika szyby lewej przedniej
       
      ===END GEM DTC B1398===
       
      ===RAP DTC Brak===
      Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
       
      Moduł: Moduł zdalnego sterowania zabezpieczeniem przeciwwłamaniowym / Zabezpieczenia z dostępem osobistym
       
      ===END RAP DTC Brak===
       
      ===ABS DTC Brak===
      Pomyślny odczyt DTC, nie było kodów błędów
       
      Moduł: Układ przeciwdziałający blokowaniu hamulców (Antilock BrakingSystem).
       
      ===END ABS DTC Brak===
    • By DigiStone
      Witam przymierzam się do zakupu w/w aut. Auto będzie nowe , są teraz dobre rabaty na roczniki 2019. Nie mogę się zdecydować, Mitsubishi podoba mi się bardziej natomiast za fordem przemawiają wymiary i większy prześwit. Auto będzie jako główne w rodzinie ( dwójka dzieci) poza tym będzie używane w firmie. Do auta odrazu będzie założona wysoka zabudowa hardtop. W firmie wożę specjalistyczne piece do ceramiki, wysokość takiego pieca to około 90 cm. I tu moje pytanie czy ktoś orientuje się jaka w obu autach jest wysokość otworu na pace po założeniu takiej zabudowy? 
    • By Mcgyver
      Koledzy zastanawiam sie nad zakupem Forda Rangera ktory obecnie jest oferowany w wyprzedazy rocznika 2017. Interesuje mnie najmocniejsza wersja z silnikiem 3.2L i automatyczną skrzynią biegów. Auto oczywiscie w kolorze pomarańczowym w wersji Wildtrak.
      Czy ktos z użytkowników forum może sie wypowiedzieć na temat tego forda?
      Auto chce kupić prywatnie nie na firmę i bedzie to auto ktore ma byc zarówno autem rodzinnym jak i poniekąd autem do pracy. Mieszkam w niewielkim mieście ale prowadze gospodarstwo rolne i jak najbardziej właściwości pickupa mi się przydadzą.
      Do tej pory jeździłem tylko autami z silnikiem benzynowym i jakoś obawiam sie diesla ale z drugiej strony nowy powinien troche pojeździć. Diesle mamy w firmie w ktorej pracuje i jest z nimi różnie. Auto jeździłoby gównie na dystansie 10km w jedną stronę po trasie - i wiadomo troche po mieście. Gabaryty nie maja znaczenia bo mieszkam w małym miasteczku i raczej z parkowaniem nie bedzie problemów.
       
      Jeżeli chodzi o samo auto to będzie ono właściwie jedynym w "rodzinie" wiec posłuży zarówno do podwożenia dzieci do szkoły (za kilka lat jak podrosna :) ) jak i do przewiezienia wiekszych rzeczy na wioskę.
       
      Jak uważacie czy przy takim charakterze użytkowania warto zainwestowac w Pickupa?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.