mudder Opublikowano 31 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opisane przez Mudder'a materiały eksploatacyjne do skrzyni biegów dotyczą tylko (job1 - ja również jestem jej nie do końca najszczęśliwszym posiadaczem ) z tą różnicą , że wymaganym a nie zalecanym olejem jest Mercon SP (zupełnie nie znany w Europie), a nie Mercon V oraz to że filtr wewnętrzny i zewętrzny w tej wersji wymieniamy razem z olejem po 30 tyś mil. Oleje silnikowe API CJ-4 już można u ns kupić np. szwajcarski PANOILN Mudder - z tego co czytałem na forum to chyba też jesteś w okolicy pierwszej wymiany oleju w automacie, czy ściągałeś ze Stanów ten "dinks" dościagania filtra zewnętrznego ? Pozdrawiam W manualu podane są inne przebiegi dla wymiany filtra zew. i wew. i podane prze zemnie prawidłowo, Mercon V występuje zamiennie z Mercon SP(trzeba teoretycznie wypłukać porządnie skrzynie) nie sciągałem dyngsa bo da się zrzucić przewody bez niego p.s. z resztą sp można dostać u nas bez problemu http://www.allegro.pl/item904381028_olej_mercon_sp_oryginalny_ford_lincoln_motorcraft.html edit. pozwoliłem sobie podzielić temat coby tamtego nie zaśmiecać Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi Opublikowano 1 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 W manualach odnośnie automatów jest nieco pokrecone chcieli bowiem amerykańce stworzyć jedno wydanie opisujące trzy specyfikacje i teraz nawet w usa mają z tym duzy problem job 1 - filtr zew FT176 - ok 70$, wew FT144 - ok 25$ wymiana co 30 tyś mil - z logicznego punktu widzenia zrzucasz 18 l - 5$ za litr olejui wymieniasz filtr za 70 $, a zostawiasz brudne "badziewie" za 25$ - naprawdę tak zrobiłeś!!!! job 2 - jest tylko filtr wew FT175 - ok 40$ - wymiana filtra i oleju po 60 tyś mil ale tych aut w orginalnej specyfikacji chyba juz w usa nie ma, prawie wszystkie trafily do serwisów po "drugie" życie job 3 - jest tylko filtr wew FT179 pożniej FT180 - wymiana filtra i oleju co 60 tys mil być może pojawiła się jeszcze późniejsza specyfikacja ale juz dalej nie śledziłem rozwoju Mówiąc o braku dostepności w Europie myślałem o normalnej sieci dystrybucji a nie o szarlatanach co cos o wartości 15zł oferują za 75zł W specyfikacji job 1 i 2 zamiana Mercon SP na V może nie skończy się żle ale przy tych ostatnich mrozach taka zamiana nie polepsza warunków pracy skrzyni Natomiast job 3 nie ma najmniejszych szans na taki eksperyment nowa pompa jest stworzona tylko pod ten olej, oczywiści można eksperymentować tylko po co Cytuj 2008 Ford F250 6,4 Powerstroke 1997 Jeep Wrangler 4,0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2010 W manualach odnośnie automatów jest nieco pokrecone chcieli bowiem amerykańce stworzyć jedno wydanie opisujące trzy specyfikacje i teraz nawet w usa mają z tym duzy problem job 1 - filtr zew FT176 - ok 70$, wew FT144 - ok 25$ wymiana co 30 tyś mil - z logicznego punktu widzenia zrzucasz 18 l - 5$ za litr olejui wymieniasz filtr za 70 $, a zostawiasz brudne "badziewie" za 25$ - naprawdę tak zrobiłeś!!!! Nie nie zrobiłem tak i nie zrobię, zmienię dwa filtry naraz, napisałem tylko jak stoi w manualu. Rozwój skończył się na trzecim job. Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robi Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Mudder opisz proszę jak usunąłeś DPF tak aby "komp" nie protestował. Czy jesteś juz po wymianie oleju w automacie - robiłeś dynamiczną wymianę czy tylko zlałeś ze skrzyni , moze byś polecił warsztat który Cię obsługiwał Pozdrawiam Cytuj 2008 Ford F250 6,4 Powerstroke 1997 Jeep Wrangler 4,0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 5 Lutego 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Zanim Mudder Ci odpowie - przeczytaj ten wątek. Generalnie albo kit oszukujący czujniki (jak na filmie), albo zakup odpowiedniego programmera, który w zasadzie robi to samo (a dodatkowo daje możliwość zabawy innymi parametrami). Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Mudder opisz proszę jak usunąłeś DPF tak aby "komp" nie protestował.Czy jesteś juz po wymianie oleju w automacie - robiłeś dynamiczną wymianę czy tylko zlałeś ze skrzyni , moze byś polecił warsztat który Cię obsługiwał Pozdrawiam przeczytaj ten wątek co go japacz przytoczył, w skrzyni oleju jeszcze nie wymieniałem, będę to robił za 2-3 tyś km. Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.