Jump to content
Sign in to follow this  
Marq

Nissan pickup (king cab) d21 - usterka układu paliwowego

Recommended Posts

Witam, ktoś czuje się na siłach w temacie elektryki pompy paliwa itp? Nie podaje benzynki, problem widzę przed gaźnikiem, bo przezroczyste przewody dałem i paliwo wężem nie idzie

Edited by Marq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest trochę czasu, więc zbadałem sprawę. Oczywiście smok nosi ślady bogatej historii, bo właścicieli było wielu. Zerwane na smoku dwa kabelki, pierwszy od poziomu paliwa, drugi podpięty najprawdopodobniej do korpusu pokrywy smoka (fot. 1). Co to za przewód??

 

Pompę podłączyłem na krótko i słychać buczenie, oporność 2,30. Jest to zamiennik Topran o oznaczeniu  201613 , pewnie wątpliwej jakości, skoro rozebrałem to pewnie wymienię. W ogóle sprawdzę jeszcze co tam parametrowo winno być.

 

Kolejna obserwacja, do baku idzie niezależnie na prawo od smoka jeszcze 1 przewód dość sztywny pomarańczowy, na którym po drodze jest coś takiego jak na fot. 2 (dodatkowa pompa?)

 

 

 

 

iMarkup_20200121_114548.jpg

pompa-paliwa-nissan-pick-up-isuzu-opel-nissan-d21-tsuru-a223283016-17042-v7300-17042-vt200.jpg

Edited by Marq

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


  • Similar Content

    • By Marq
      Dzień dobry, jak to zwykle potrzeba zmusza do szukania, no i tak tym razem u mnie. Mam silnik 2.4 w benzynie na gaźniku. Zaczął cholernie kopcić, przegrzewać po ok. 10 min jazdy, nierówno pracować i przygasać. Podejrzewam uszczelkę, ale zdaję sobie sprawę że po ewentualnej rozbiórce mogłoby być sporo roboty bo oleju łyka dużo. Zatem dylemat jak zwykle:robić czy przekładać, a jeśli tak to z czego najlepiej, zdążyłem gdzieś wyczytać że przekładki silnika 3.0 niektórzy zaliczyli, choć tu podejrzewam sporo rzeczy trzeba by wymienić. A może nowsza generacja silników2.4? Może ktoś przerabiał temat.
    • By AndyPickUp
      Witam, może ktoś wie gdzie można dostać tłumik do NISSAN FRONTIER King Cab 2002, 3,3 L benzyna?
    • By JurekZ
      Hej miłośnicy pickup'ów
      Pzredstawiam Wam swój jak widzę mocno oryginalny pojazd 🙂 
      Po 10 latach planowania, projektowania, kompletowania części, wyposażeniu warsztatu, nauki spawania itd udało mi się ukończyć przebudowę mojego Suzuki LJ-80 na replikę modelu LJ-81.
      Mniej więcej 2 lata temu splot różnych okoliczności skłonił mnie do rozpoczęcia realizacji planu. Moja LJ dostała nowe życie. Auto zbudowałem z "odpadów". Konstrukcja bazuje na podwoziu Suzuki Samuraj, homologowane elementy podwozia, układu napędowego, hamulcowego, kierowniczego. Wszystkie elementy wyselekcjonowane z części dostępnych na rynku wtórnym. Nadwozie bazuje na tym co pozostało z poczciwej LJ-tki. Reszta to miks różnych części pasujących stylistycznie do projektu. To najprawdopodobniej jedyny taki pick-up w kraju, najbliższy o którym wiem, również repika na nadwoziu otwartym jest w okolicy Norynbergii, Oryginalnych LJ-81 jest w Europie może 20 szt.? Były eksportowane do obu Ameryk, Australii, tam gdzie są duże rancha. 
      Pozdrawiam Jurek
      Zdjęcia znajdziecie na Instagramie  - JurekZar13
       

       
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.