Jump to content

Klekot silnika 5.4 v8


VISITOR Marek
 Share

Recommended Posts

  • Administrators

Jakie auto?

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

 

GRUPA SPEED CAR

Multiagencja Ubezpieczeniowa

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
11 minut temu, volen napisał:

czy ten klekot pojawia się raz na jakiś czas? np ruszasz i wszystko ładnie śmiga, aż po jakichś światłach klekocze jakby ci 3 gary nie chodziły, po przegazowaniu wraca do normy?

Nie. Klekocze cały czas od odpalenia do zgaszenie cały czas nieważne czy po tracie czy po mieście cały czas jednostajny klekot słyszalny na postoju na wolnych obrotach na N i na D

Link to comment
Share on other sites

bardzo niedobrze. jest kilka możliwości

poszukaj na youtube "ford tech makuloco" i jego serię filmów o 11 generacji efek

u mnie dwa razy padł vct solenoid - jeden na samym początku wyprawy do Mongolii, wymienił mi to serwis w Moskwie, a potem, jakieś 18tys km później zaczął znowu klekotać, więc wymieniłem sam oba. jak ręką odjął. generalnie warto wymienić, bo ten silnik zależy w bardzo dużej mierze od przepływu oleju i jak będziesz to ignorować, to w końcu możesz mieć sporo części zamiennych dla mnie ?

skąd jesteś?

pozdrowienia, Przemek

Link to comment
Share on other sites

20 godzin temu, volen napisał:

czy ten klekot pojawia się raz na jakiś czas? np ruszasz i wszystko ładnie śmiga, aż po jakichś światłach klekocze jakby ci 3 gary nie chodziły, po przegazowaniu wraca do normy?

Nie. Klekocze cały czas od odpalenia do zgaszenie cały czas nieważne czy po tracie czy po mieście cały czas jednostajny klekot słyszalny na postoju na wolnych obrotach na N i na D

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, VISITOR Marek napisał:

Nie. Klekocze cały czas od odpalenia do zgaszenie cały czas nieważne czy po tracie czy po mieście cały czas jednostajny klekot słyszalny na postoju na wolnych obrotach na N i na D

Już znalazłem dzięki. Za nim zamówię to zmienię zawory stronami i zobaczę czy zacznie klekotac lewa strona

Link to comment
Share on other sites

raczej nie zacznie, bo olej rozprowadzany jest od prawej strony, jak staniesz przed maską i od niego klekot się bierze

moim zdaniem kup dwa vct ORAZ dwa takie kapturki, które na 200% zniszczysz próbując je wyciągnąć.

plus torx chyba 27 o przyzwoitej długości (dłuższy niż 10cm) ale to będę mógł sprawdzić w sobotę, bo zostawiłem skrzynkę narzędziową

pozdrowienia, Przemek

Link to comment
Share on other sites

ten torx to do śrubki mocującej zawór w silniku, musi być długi, najlepiej taki śrubokrętowy - nie chcesz chyba, żeby do środka wpadł ci jakiś torxowy bit ?

po wymianie zaworów od razu zmieniłbym filtr oleju i olej w silniku, żeby te zawory żadnego syfu nie zassały

zrobiłem to, bo ja wiem, może we wrześniu lub w październiku, więc w miarę na świeżo

pozdrowienia, Przemek

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.