MarekZ Opublikowano 21 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Cześć witam wszystkich pickupowiczów Taki problem : dodge ram 1500 rok 2015 Auto wpada w wibracje po wyżej 140km na h Po zakupie auta wibracje były nie do zniesienia i zaczynały się koło 90Km A bardzo mocno można je było odczuć przy 140. Wymieniłem wał bo był pokrzywiony - polepszylo się Wymienile opony bo też były pokywione. Tera mam złożone nowe Cooper discoverer A/T Koła wyważone dwa razy i zrobiona zbieżność. Jest dużo Lepiej ale auto dalej wibruje. Ma ktoś jakiś pomysł co Jeszce mogę sprawdzić? Czy Może to być słaba jakość opon które się deformuja przy "dużych" prędkościach ? MAREK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machony_1 Opublikowano 22 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Czołem, Coopery to opony średniej klasy o ile indeks prędkości jest ok to nie powinno być problemu. A na stacji diagnostycznej sprawdzałaś sobie zawieszenie czy gdzieś nie ma luzów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekZ Opublikowano 22 Października 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Cześć! Ostatni Sprawdzałem 30.000 km temu ? wymieniłem końcówki drążka. Zastanawiam się czy te lekkie bicie przy hamowaniu ( myślę lekko pokrzywione tarcze ) może wpływac na te wibracje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machony_1 Opublikowano 22 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Tarcze raczej tylko przy hamowaniu. Ja spróbowałbym podjechać do autoryzowanego Fiata,Mercedesa zapewne przy tak świeżym roczniku będą mieli wszystkie parametry i mogli posprawdzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba M. Opublikowano 22 Października 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Takie wibracje może powodować wiele elementów - zużyte piasty, łożyska półosi, łożyska wałka ataku, krzywe półosie lub cały most, krzywe felgi lub właśnie tarcze itd., itd Napisz dokładnie kiedy się pojawiają, gdzie są odczuwalne (np. na kierownicy), czy jakoś zmieniają się w zależności od tego czy przyśpieszasz, jedziesz ze stałą prędkością lub zwalniasz, czy pojawiają się zawsze, czy tylko w niektórych warunkach. Słowem, potrzeba więcej informacji, bo na podstawie tego co napisałeś to można co najwyżej powróżyć z fusów ;-) Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekZ Opublikowano 22 Października 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Dzięki za zainteresowanie! Jutro Mam trasę do zrobienia i zwrócę uwagę dokładnie co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekZ Opublikowano 24 Października 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 Kuba masz jakiś numer pod którym można Cię złapać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mandolina1986 Opublikowano 21 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 (edytowane) Witam, też mam wibracje w swoim ramie 5.7 2015, szczególnie odczuwalne przy 80 km/h. Raz jadę spokojnie 80 90 i wibracji nie ma. Na następny dzień wibracje znów się pojawiają, mam wrażenie że występują po bardziej dynamicznej czy też agresywnej jeździe. Edytowane 21 Listopada 2019 przez Mandolina1986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekZ Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Ni właśnie! Takie pojawia się i znika zależy od dnia. Ja w między czasie wymieniłem komplet tarcz. Poprawiło się bo nie trzęsie przy hamowaniu ale dalej są. Zastanawiam się Czy to nie coś z przednim wałkiem reduktor》 most Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 21 Listopada 2019 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Kiedy jedziecie 2wd przedni wał sie nie kręci. Zapnijcie napędy i sprawdzcie ponownie. Częściowo problem tkwi w oponach ktore jeśli są zimne to zapamiętuja kształ po nocy, po rozgrzaniu problem powinien sie zmniejszyć. Np. w oponach o miekkiej mieszance wyważenie musi być tylko i wyłącznie na rozgrzanych oponach, tylko to gwarantuje prawidłowe wyważenie. Warto odwiedzić warsztat gdzie wyważaja koła na pojeżdzie, może to definitywnie rozwjązać problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekZ Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Seba dziki ! Powiedz mi czy myślisz że może być coś nie tak z redaktorem coś tam w środku nie tak ? JA jestem wstanie ogłosić konkurs z nagrodą pieniężną dla tego kto znajdzie przyczynę wibracji! Wydałem blisko 16.000 zł na wymianę poszczególnych części i przeglądy. Nowy: wał, opony , 4tarcze , przegląd zawieszenia i mostu tylnego , wyważanie kół x2 plus 2x zbieżność ?♂️ ogólnie to zaczyna mi trochę brakować sił na to. A że w pół roku zrobiłem ponad 40.ooo km to ilość czasu spędzonego w aucie na myśleniu- co się może trząść.... doprowadza mnie do szału... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 21 Listopada 2019 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 W tak zwanej dupce reduktora na wyjściu tylnego wału jest łożysko a zaraz przed nim uszczelniacz, jeśli tam byłby luz to najpierw jest wycie a potem wyciek oleju. Pisałeś że wał był pokrzywiony, możliwe iż wałek w reduktorze też jest krzywy jeśli Ramik miał jakąś przygodę lub często wał ulega uszkodzeniu podczas załadunku auta poprzez widły wózka . Szkoda że nie masz drugiego kompletu kół, wyeleminował byś jedno podejrzenie raz na zawsze. Ja miałem 3 fullsizy, dwa Ramiki, 1500, 2500 oraz F250, 1500 to dość miekki jak na pickupa duży komfort, pamietam że też odczuwalem lekkie trzęsienie, ale żadnego bicia nie było. 2500 HD i F250 to już woły robocze choć ja je bardzo lubiłem. Pamiętaj że Pickupy to jednak taczki i nie można oczekiwać tego samego co daje osobówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekZ Opublikowano 22 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Jasne ja rozumiem że to nie osobówka ale też nie był by to numer 1 pick up w USA gdyby każde aut od 80 + wypadało by w wibracje ? znasz warsztat gdzie wywazaja kola na aucie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 22 Listopada 2019 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Nie znam takiego warsztatu, musisz szukać w internecie, czytałem że firmy świadczące taką usługe mogą podjechać do klienta. Osobiście to stawiam na wadliwe opony, lub krzywe, podbite felgi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiewioor.fm Opublikowano 22 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Sprawdź zawieszenie przedniego mostu, tzn. elementy gumowo-metalowe na których trzyma się ramy, któraś poduszka może być zerwana lub naderwana i most ustawia się pod niewłaściwym kątem do wału, co może dawać dziwne hałasy i ciężkie do znalezienia wibracje. Cytuj moja stajnia 🙂 :Dodge Durango Citadel [EZH], Dodge RAM 1500 [EVA], Audi Q5 [CAEB], Audi A3 [CNT], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit [136] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekZ Opublikowano 22 Listopada 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 O widzisz ! Nowy pomysł ! Sprawdzę jak masz jeszcze jakiś pomysł to wal śmiało! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiewioor.fm Opublikowano 22 Listopada 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2019 Nie widziałem takiego przypadku w samochodach z IFS, ale przy sztywnych mostach mała zmiana konta i robi się niesamowity kocioł, więc tutaj uszkodzona poduszka mostu może dać ten sam efekt Cytuj moja stajnia 🙂 :Dodge Durango Citadel [EZH], Dodge RAM 1500 [EVA], Audi Q5 [CAEB], Audi A3 [CNT], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit [136] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.