Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam 2.0 i jedyne czego w nim brakuje, to właśnie V6-ki.

A na poważnie to pytanie, czy potrzebujesz woła do roboty, czy fajnego suva zrobionego trochę tak po staremu.

Na "woła" to tak średnio się nadaje - mała ładowność, do tego cienka blacha malowana chyba plakatówkami, bo rysuje się i wgina od samego patrzenia.

Auto produkowane już 9 lat, a do tej pory nie ma nic sensownego do zabezpieczenia górnych krawędzi paki.

Za to do wożenia powietrza jest OK. W okolicach 2010-2011 objeździłem wszystkie dostępne wtedy na rynku nowe pickupy i Amarok jako jedyny jeździł jak normalny samochód, a nie jak połączenia Lublina z Uazem.

Jakiś czas temu miałem możliwość pojeżdżenia nową Navarą (tą na sprężynach) i w dalszym ciągu zawieszeniowo VW wygląda lepiej. Chociaż niektórym może być zbyt miękko.

Na pewno całą konkurencję bije na głowę torsenem w skrzyni rozdzielczej - to naprawdę robi zajebistą robotę w każdych warunkach, o zimie nie wspominając.

Za to reduktor jest jednobiegowy. A ta niby skrócona jedynka to marketingowy bełkot - jedynka jak jedynka, zupełnie nie widzę tego "skrócenia"

Jest sporo szerszy od japońskich wyrobów, co czuje się wewnątrz.

 

O cenie się nie wypowiadam, bo przy V6-ce odpłynęli w kosmos.

 

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

  • Administrator
Opublikowano

Chce go wykorzystać do wożenia psiaków więc u mnie musi być nadbudówka, kuszą uciągiem 3500 kg przyczepy.

Obawiam się braku reduktora, próbowałeś np. wyciągać łódz na slipie, albo podjeżdżać pod górę z przyczepą?

boję się o skrzynie czy da rade.  Widziałem że na rynku jest już sporo aftermarketowych dodatków zwieszenia, np poduszki,

można utrzymać jeden poziom wysokość po załadunku lub podpięciu przyczepy.

 

 

 

 

Opublikowano

Jeszcze w ogóle nie zdarzyło mi się ciągnąć cięższej przyczepy.

W 3.0 jest chyba ta sama skrzynia co w 2.0, czyli 8 biegowy ZF.

Nie mam pojęcia jak jest z jej odpornością na przeciążenia, ale chyba nie bez przyczyny w 2.0 podwyższone DMC było nie dostępne dla automatów.

W ogóle to kompletny 3 litrowy nabój pochodzi chyba z Touarega po 2010 roku, więc może o nich będzie więcej opinii.

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

  • Administrator
Opublikowano

Odbyłem jazde próbną, całkiem przyjemnie, komfortowo, jest czym depnąć , pierwsze biegi bardzo krótkie, trzeba zaakceptować plastiki, tylna kanapa troche pionowo, przednie fotele rewelacyjne,  spory promien skretu, w miarę cicho, zobaczymy co diler wymyśli z rabatem, 

  • Administrator
Opublikowano

Jakies zdjecia robiles?

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

 

GRUPA SPEED CAR

Multiagencja Ubezpieczeniowa

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, ja się przesiadłem z RAM-a 3.0 v6 w ropniaku na amaroka V6. Vw mam podkręcone na 310 KM (6,5 od 0 do 100) i nie znam szybszego i fajniej się prowadzącego pick-upa. 3-litrowy silnik pochodzi tak samo jak skrzynia i napęd (quattro) z audi q7 (dokładnie z wersji ultra). Silnik ma tą samą bolączkę, a mianowicie trzeba często wymieniać olej max co 15 tys. inaczej się zatrze na panewkach. Auto użytkuję także w terenie i na szosowych oponach wjadę wszędzie gdzie prześwit pozwoli, a ten niestety dość mały. O ładowności nie wypowiadam się bo nie przewożę ciężkich rzeczy, ale lawetę z autem ciągnie aż miło, nawet trzeba uważać bo łatwo można przesadzić z prędkością. Największy minus to tylna kanapa jest bo jest, w zamian mamy w wersji aventura rewelacyjne przednie siedzenia. Autko POLECAM z ręką na sercu, tylko ta cena... Ja kupowałem bez rabatów jak świeżo weszło do salonów, z tego co mi mówił sprzedawca to ceny są dużo bardziej atrakcyjne, szczególnie za "demówki".

  • 4 miesiące temu...
  • Administrator
Opublikowano

Myślałeś nad czymś innym czy odpuściłeś?

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

 

GRUPA SPEED CAR

Multiagencja Ubezpieczeniowa

  • Administrator
Opublikowano

Nie ma nic co by mi podeszło, 

Gdybym zmiksował?

Szerokość Amaroka, 

Przestrzeń Rangera,

Silnik skrzynia 3.0 Amarok + reduktor,

Wnętrze X klasa

Wygląd  zewnetrzny Navara N-guard lub Ranger Raptor.

 

 

 

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.