Skocz do zawartości
Sebastian O.

VW AMAROK 2016 +

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 2.0 i jedyne czego w nim brakuje, to właśnie V6-ki.

A na poważnie to pytanie, czy potrzebujesz woła do roboty, czy fajnego suva zrobionego trochę tak po staremu.

Na "woła" to tak średnio się nadaje - mała ładowność, do tego cienka blacha malowana chyba plakatówkami, bo rysuje się i wgina od samego patrzenia.

Auto produkowane już 9 lat, a do tej pory nie ma nic sensownego do zabezpieczenia górnych krawędzi paki.

Za to do wożenia powietrza jest OK. W okolicach 2010-2011 objeździłem wszystkie dostępne wtedy na rynku nowe pickupy i Amarok jako jedyny jeździł jak normalny samochód, a nie jak połączenia Lublina z Uazem.

Jakiś czas temu miałem możliwość pojeżdżenia nową Navarą (tą na sprężynach) i w dalszym ciągu zawieszeniowo VW wygląda lepiej. Chociaż niektórym może być zbyt miękko.

Na pewno całą konkurencję bije na głowę torsenem w skrzyni rozdzielczej - to naprawdę robi zajebistą robotę w każdych warunkach, o zimie nie wspominając.

Za to reduktor jest jednobiegowy. A ta niby skrócona jedynka to marketingowy bełkot - jedynka jak jedynka, zupełnie nie widzę tego "skrócenia"

Jest sporo szerszy od japońskich wyrobów, co czuje się wewnątrz.

 

O cenie się nie wypowiadam, bo przy V6-ce odpłynęli w kosmos.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chce go wykorzystać do wożenia psiaków więc u mnie musi być nadbudówka, kuszą uciągiem 3500 kg przyczepy.

Obawiam się braku reduktora, próbowałeś np. wyciągać łódz na slipie, albo podjeżdżać pod górę z przyczepą?

boję się o skrzynie czy da rade.  Widziałem że na rynku jest już sporo aftermarketowych dodatków zwieszenia, np poduszki,

można utrzymać jeden poziom wysokość po załadunku lub podpięciu przyczepy.

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze w ogóle nie zdarzyło mi się ciągnąć cięższej przyczepy.

W 3.0 jest chyba ta sama skrzynia co w 2.0, czyli 8 biegowy ZF.

Nie mam pojęcia jak jest z jej odpornością na przeciążenia, ale chyba nie bez przyczyny w 2.0 podwyższone DMC było nie dostępne dla automatów.

W ogóle to kompletny 3 litrowy nabój pochodzi chyba z Touarega po 2010 roku, więc może o nich będzie więcej opinii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odbyłem jazde próbną, całkiem przyjemnie, komfortowo, jest czym depnąć , pierwsze biegi bardzo krótkie, trzeba zaakceptować plastiki, tylna kanapa troche pionowo, przednie fotele rewelacyjne,  spory promien skretu, w miarę cicho, zobaczymy co diler wymyśli z rabatem, 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.