Skocz do zawartości

VW AMAROK 2016 +


Sebastian O.

Rekomendowane odpowiedzi

Mam 2.0 i jedyne czego w nim brakuje, to właśnie V6-ki.

A na poważnie to pytanie, czy potrzebujesz woła do roboty, czy fajnego suva zrobionego trochę tak po staremu.

Na "woła" to tak średnio się nadaje - mała ładowność, do tego cienka blacha malowana chyba plakatówkami, bo rysuje się i wgina od samego patrzenia.

Auto produkowane już 9 lat, a do tej pory nie ma nic sensownego do zabezpieczenia górnych krawędzi paki.

Za to do wożenia powietrza jest OK. W okolicach 2010-2011 objeździłem wszystkie dostępne wtedy na rynku nowe pickupy i Amarok jako jedyny jeździł jak normalny samochód, a nie jak połączenia Lublina z Uazem.

Jakiś czas temu miałem możliwość pojeżdżenia nową Navarą (tą na sprężynach) i w dalszym ciągu zawieszeniowo VW wygląda lepiej. Chociaż niektórym może być zbyt miękko.

Na pewno całą konkurencję bije na głowę torsenem w skrzyni rozdzielczej - to naprawdę robi zajebistą robotę w każdych warunkach, o zimie nie wspominając.

Za to reduktor jest jednobiegowy. A ta niby skrócona jedynka to marketingowy bełkot - jedynka jak jedynka, zupełnie nie widzę tego "skrócenia"

Jest sporo szerszy od japońskich wyrobów, co czuje się wewnątrz.

 

O cenie się nie wypowiadam, bo przy V6-ce odpłynęli w kosmos.

 

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Chce go wykorzystać do wożenia psiaków więc u mnie musi być nadbudówka, kuszą uciągiem 3500 kg przyczepy.

Obawiam się braku reduktora, próbowałeś np. wyciągać łódz na slipie, albo podjeżdżać pod górę z przyczepą?

boję się o skrzynie czy da rade.  Widziałem że na rynku jest już sporo aftermarketowych dodatków zwieszenia, np poduszki,

można utrzymać jeden poziom wysokość po załadunku lub podpięciu przyczepy.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze w ogóle nie zdarzyło mi się ciągnąć cięższej przyczepy.

W 3.0 jest chyba ta sama skrzynia co w 2.0, czyli 8 biegowy ZF.

Nie mam pojęcia jak jest z jej odpornością na przeciążenia, ale chyba nie bez przyczyny w 2.0 podwyższone DMC było nie dostępne dla automatów.

W ogóle to kompletny 3 litrowy nabój pochodzi chyba z Touarega po 2010 roku, więc może o nich będzie więcej opinii.

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Odbyłem jazde próbną, całkiem przyjemnie, komfortowo, jest czym depnąć , pierwsze biegi bardzo krótkie, trzeba zaakceptować plastiki, tylna kanapa troche pionowo, przednie fotele rewelacyjne,  spory promien skretu, w miarę cicho, zobaczymy co diler wymyśli z rabatem, 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Jakies zdjecia robiles?

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

 

GRUPA SPEED CAR

Multiagencja Ubezpieczeniowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, ja się przesiadłem z RAM-a 3.0 v6 w ropniaku na amaroka V6. Vw mam podkręcone na 310 KM (6,5 od 0 do 100) i nie znam szybszego i fajniej się prowadzącego pick-upa. 3-litrowy silnik pochodzi tak samo jak skrzynia i napęd (quattro) z audi q7 (dokładnie z wersji ultra). Silnik ma tą samą bolączkę, a mianowicie trzeba często wymieniać olej max co 15 tys. inaczej się zatrze na panewkach. Auto użytkuję także w terenie i na szosowych oponach wjadę wszędzie gdzie prześwit pozwoli, a ten niestety dość mały. O ładowności nie wypowiadam się bo nie przewożę ciężkich rzeczy, ale lawetę z autem ciągnie aż miło, nawet trzeba uważać bo łatwo można przesadzić z prędkością. Największy minus to tylna kanapa jest bo jest, w zamian mamy w wersji aventura rewelacyjne przednie siedzenia. Autko POLECAM z ręką na sercu, tylko ta cena... Ja kupowałem bez rabatów jak świeżo weszło do salonów, z tego co mi mówił sprzedawca to ceny są dużo bardziej atrakcyjne, szczególnie za "demówki".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • Administrator

Myślałeś nad czymś innym czy odpuściłeś?

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

 

GRUPA SPEED CAR

Multiagencja Ubezpieczeniowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

Nie ma nic co by mi podeszło, 

Gdybym zmiksował?

Szerokość Amaroka, 

Przestrzeń Rangera,

Silnik skrzynia 3.0 Amarok + reduktor,

Wnętrze X klasa

Wygląd  zewnetrzny Navara N-guard lub Ranger Raptor.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.