mudder Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 dziś pożyczyłem od kuzyna zestaw filtra hajfloł...i różnica jest przeogromna silnik jakby zyskał nowe życie a myślałem że ma już sporo mocy więc choć się zarzekałem że nigdy filtra o zwiększonym przepływie nie założę to jednak zrobię to(dla bezpieczeństwa silnika, a na pewno do fabrycznej mocy nie wrócę)... i pytanie moje jaki filtr taki ma mój kuzyn http://cgi.ebay.com/ebaymotors/S-B-COLD-AIR-INTAKE-2008-FORD-SUPERDUTY-F250-350-V8-6-4_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem439c01fee8QQitemZ290380185320QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories czy taki: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/aFe-Air-Intake-Filter-08-09-Ford-F250-F350-6-4-Diesel_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem5d2780b611QQitemZ400094705169QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories przede wszystkim dlatego że odpada wymiana airboxa a wydajność jest w zasadzie taka sama zresztą przy stożku airbox nie ma wielkiego znaczenia. A może nie warto zmieniać?? ktoś ma jakieś doświadczenia Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Cóż , wciąga więcej pyłu i syfu,a różnica jest z moich obserwacji różna w zależności od samochodu. W jednym stockowy filtr bardziej zatyka a w innym mniej. Jednak przy podkręcanym silniku ma to znaczenie bo seryjny filtr nie wydala. Przy seryjnym silniku bardziej zauważalna różnica będzie w układzie wolnossącym. Ja na twoim miejscu Mudder już dawno założyłbym mokry filtr . A co do konkretnego modelu to musisz po prostu poczytać co piszą ludzie na forach amerykańskich. Masz o tyle łetwiej (przez turbo) z układem dolotowym, że nie istona jest inercja więc i kanał dolotowy nie musi trzymać jakiś super parametrów, musi być tylko odpowiednio przepustowy. Zatem możesz trochę zaoszczędzić na kosztach i coś pomotać samodzielnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 powiem Ci że w moim przypadku różnica jest przeogromna, to tak jakby wymienić zupełnie zagnojony filtr na nowy, auto złapało drugi oddech :twisted: niestety wieczorem muszę oddać :-P Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Nie wiem jak u innych, ale u mnie różnica jest spora w kulturze pracy i osiągach po wymianie na dolot K&N'a. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.