Skocz do zawartości
marek.wiel

Witam :)

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


  • Podobna zawartość

    • Przez nastula
      Witam od niedawna zostałem właścicielem pickup-a Opele Campo 2.5td długa paka. Na razie raczej próbuję do przywrócić do żywych bo ma kilka mankamentów.
    • Przez MIDE
      Witam serdecznie kolegów
    • Przez TROCKY
      Witam wszystkich forumowiczów
    • Przez StrunaTST
      Witam wszystkich :)
      zwią mnie Struna i udało mi sie zakupic Forda Rangera XLT z 94r :)
      Jestem mechanikiem motocyklowym przy samochodach tez nie boje sie pobrudzić :)
      spawarka,szlifierka i cała masa innych klamotów to moje drugie życie :D
      Pozdrawiam :)
    • Przez Krzemien
      Witam wszystkich, 
      Prawdę mówiąc byłem w szoku że takie forum istnieje. Nie dość że forum ( co juz jest w dobie grup FB rzadkie ), to jeszcze o pickupach.  Znalazłem przez przypadek i dobrze. Będzie z kim pogadać. 

      Aktualnie nie mam żadnego pickupa. Jestem w fazie przejsciowej. Pare sztuk juz posiadałem. Ostatniego pozbyłem sie w zeszłym miesiącu. Nadal czuję nutkę goryczy i pustkę po sprzedaży. Poniżej fotki 2 sztuk które miałem przyjemność ujeżdżać. To 2004 Ram 2500 5.9 Cummins - genialny silnik. Ten starszy to Dodge D350 z 85 roku - przeklimatyczna maszyna, niestety 2WD. 

      Myślę, że na wiosnę będę się nosił z koncepcją zakupu kolejnego pickupa. Będzie to mój jedyny samochód. Jeden z powodów posiadania pickupa to potrzeba ciągnięcia ciężkiej przyczepy - tak pod 3 tony min. Ciężko znaleźć inne samochody które są w stanie to ogarnąć.  Chętnie bym wszedł w Cumminsa lub Powerstroke'a - ale te samochody same z siebie mogą mieć niestety za dużą wagę i nie da sie ich załadować porządnie bez przekraczania 3.5 tony. A wiem że na pakę bede musiał załadować przynajmniej quada i troche sprzętu. Dlatego pewnie temat zamknie się na wersji F150 lub Ram1500 - one ważą z tego co wiem około 2700-2800 kg, więc da rade jeszcze troche wsadzić na pakę + wozic 4 ludzi w kabinie. 

      Teraz pytanie formalne. Czy ktoś ogarnął temat homologacji świateł lub wymienił na takie które sa faktycznie homologowane i Policja nie bedzie sie miała o co przyczepić. Nie chodzi mi tylko o wymiane na pomarańczowe kierunki. Będę śmigał na wyscigi po po całej Europie i nie chce mieć pietra za każdym razem jak mam rozmowe z Policją. A jestem pewien, że będzie ich wiele - tak jak było dotychczas. Czasami zatrzymują z ciekawosci, czasami bo rutynowa kontrola itp. A teraz jak będę targać jeszcze duża zamkniętą przyczepę to każego będzie kusić żeby zerknąć. 

      Chciałbym tego uniknąć. Wiem, że można teraz zakupic nowego Rama z homolagacja EU i odstępstwem indywidualnym itp. Niestety to sa tylko nowe Ramy, które sporo kosztują. Wolałbym przyoszczedzić i zakupić starszego. Pod warunkiem, że da się ten temat ogarnąć na 100%, bez heniowania i zciemniania z naklejkami które wyglądają jak wytłoczenia itp. NIe mogłem znaleźć żadnych zamienników z homologacją pasujących do takich kształtów świateł. W tych totalnie starych - z 90tych, pewnie sie da - bo tam są prostokątne. Więc jakieś tam się dobierze z innych samochodów. W nowszych gerenacjach nie udało mi się do tej pory znaleźć żadnego stuprocentowego rozwiązania. 


       

×

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.