JurekZ Opublikowano 8 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2018 Hej miłośnicy pickup'ów Pzredstawiam Wam swój jak widzę mocno oryginalny pojazd ? Po 10 latach planowania, projektowania, kompletowania części, wyposażeniu warsztatu, nauki spawania itd udało mi się ukończyć przebudowę mojego Suzuki LJ-80 na replikę modelu LJ-81. Mniej więcej 2 lata temu splot różnych okoliczności skłonił mnie do rozpoczęcia realizacji planu. Moja LJ dostała nowe życie. Auto zbudowałem z "odpadów". Konstrukcja bazuje na podwoziu Suzuki Samuraj, homologowane elementy podwozia, układu napędowego, hamulcowego, kierowniczego. Wszystkie elementy wyselekcjonowane z części dostępnych na rynku wtórnym. Nadwozie bazuje na tym co pozostało z poczciwej LJ-tki. Reszta to miks różnych części pasujących stylistycznie do projektu. To najprawdopodobniej jedyny taki pick-up w kraju, najbliższy o którym wiem, również repika na nadwoziu otwartym jest w okolicy Norynbergii, Oryginalnych LJ-81 jest w Europie może 20 szt.? Były eksportowane do obu Ameryk, Australii, tam gdzie są duże rancha. Pozdrawiam Jurek Zdjęcia znajdziecie na Instagramie - JurekZar13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Sebastian O. Opublikowano 14 Września 2018 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Ten daszek własnego autorstwa? , jak z wodą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurekZ Opublikowano 14 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 Daszek powstał z oryginalnego znaczy akcesoryjnego hard-topa. Skróciłem i dorobiłem nową tylną ściankę. Nie zacieka choć pozostały typowe problemy dla tego modelu z doszczelnieniem drzwi przy ramce szyby, co powoduje hałas przy prędkości powyżej 70 km/h. Wcześniej używałem tego hard-topa więc poprawiłem te miejsca, gdzie zdarzały się zacieki podczas jazdy, głównie uszczelnienie dachu nad ramką przy przedniej szybie. Mam nowe uszczelki i lepszy docisk, połatane i wzmocnione ranty. Mocowanie do burt też jest pewniejsze. Całość jest mniejsza od oryginału więc dużo sztywniejsza, łatwiej zapanować nad mocowaniem i uszczelnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 17 Września 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Fajne gratuluję zapału i pasji Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurekZ Opublikowano 17 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Dziękuję ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Mecenas Opublikowano 18 Września 2018 Administrator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 A moze prezentacja z budowy? ? https://www.pickupklub.pl/forum/31-showroom/ Cytuj Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny. GRUPA SPEED CAR Multiagencja Ubezpieczeniowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurekZ Opublikowano 19 Września 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Jasne, jaki rodzaj opisu by Was interesował? Co chcieli byście wiedzieć? Skróconą historyjkę obrazkową możecie znaleźć na Instagramie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.