toolmetal Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Witam, nie znalazłem nigdzie podobnego tematu - mam pytanie: czy do RAMa 3500 na bliźniakach i standardowych felgach 7J17 zmieszczę opony 265/70R17? Obecnie są 235/80R17 - tył jest niestety zużyty. Rozmiarowo 265/70R17 na wysokość powinny być podobne ale są szersze - czy nie będą się obcierały z tyłu na bliźniakach? Piszcie jakie macie oponki w swoich RAMach - czy z liftem czy standard. Znalazłem w rozsądnej cenie Goodricze ATeki LT265/70R17. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 znaczy kupiłeś :?: w temacie bliźniaków jestem zielony, a w rozmiarach dodga to już zupełnie. Skorzystaj z kalkulatora podanego w dziale opony i sprawdź jaka jest różnica w wysokości Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 znaczy kupiłeś Właśnie , kupiłeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 znaczy kupiłeś Właśnie , kupiłeś?? Znaczy się kupiłem. Czekam na dokumenty do rejestracji. Auto powinienem odebrać w sobotę. Co do rozmiaru opon to już sprawdziłem - wysokość jest identyczna z fabrycznym rozmiarem. Chodzi mi szerokość - przód spokojnie się zmieści, tył - pierwszy raz mam samochód na bliźniakach - jak muszą pracować bliźniacze opony? Trzeć o siebie się nie mogą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...