Skocz do zawartości

RAM 3500 opony

toolmetal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

nie znalazłem nigdzie podobnego tematu - mam pytanie: czy do RAMa 3500 na bliźniakach i standardowych felgach 7J17 zmieszczę opony 265/70R17?

Obecnie są 235/80R17 - tył jest niestety zużyty. Rozmiarowo 265/70R17 na wysokość powinny być podobne ale są szersze - czy nie będą się obcierały z tyłu na bliźniakach?

Piszcie jakie macie oponki w swoich RAMach - czy z liftem czy standard.

Znalazłem w rozsądnej cenie Goodricze ATeki LT265/70R17.

znaczy kupiłeś :?: w temacie bliźniaków jestem zielony, a w rozmiarach dodga to już zupełnie. Skorzystaj z kalkulatora podanego w dziale opony i sprawdź jaka jest różnica w wysokości

Smoderator :mrgreen:

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

znaczy kupiłeś
Właśnie , kupiłeś??

Znaczy się kupiłem. Czekam na dokumenty do rejestracji. Auto powinienem odebrać w sobotę.

Co do rozmiaru opon to już sprawdziłem - wysokość jest identyczna z fabrycznym rozmiarem.

Chodzi mi szerokość - przód spokojnie się zmieści, tył - pierwszy raz mam samochód na bliźniakach - jak muszą pracować bliźniacze opony? Trzeć o siebie się nie mogą?

Gość Anonymous

Sprawdze wieczorem, teraz wracam do pracy. Ale wiesz co? Nie szczyp się, zapodaj od razu konkretny romiar (conaj mniej 35") i podliftuj samochód trochę. Zobaczysz, że potem będziesz żałował , że wydałeś kasę a można było większe kapcie mu wsadzić. Fajniej wygląda, fajniej jeździ!!! 8-)

Sprawdze wieczorem, teraz wracam do pracy. Ale wiesz co? Nie szczyp się, zapodaj od razu konkretny romiar (conaj mniej 35") i podliftuj samochód trochę. Zobaczysz, że potem będziesz żałował , że wydałeś kasę a można było większe kapcie mu wsadzić. Fajniej wygląda, fajniej jeździ!!! 8-)

Na razie muszę doprowadzić Rama do porządku - pakiet startowy z oponami.

Kolega @Tygrys ma chyba szersze oponki?