Jump to content
G-Free

[FORD F150] Kapitalny remont

Recommended Posts

Witam Wszystkich serdecznie.

 

Noszę się z zakupem F150. W grę wchodzą dwa egzemplarze : 5.4 Harley Davidson z 2007 roku i 5.4 supercrew 4x4 z 2007 również. Jeden i drugi w niezbyt dobrym stanie.

Mieszkam za granicą i stąd też chcę go przewieźć do Polski na remont.

W tej sytuacji potrzebny mi warsztat, w którym zrobią wszystko na igiełkę najlepiej za jednym zamachem (wiem, to raczej niemożliwe).

Myślę o kapitalce silnika, przeglądzie skrzyni biegów (ewentualnej naprawie), mostów, zawieszenia, wydechu.

Chciałbym przy okazji odmalować całość i nałożyć baranka jak również rhino na pakę.

Wiem, że koszty takiego przedsięwzięcia będą spore, natomiast chciałbym zadzwonić i zapytać bezpośrednio.

Raczej 20 tys zł czy 30 tys. zł. ?

Pakiet minimalny to mechanika i zabezpieczenie przed rdzewieniem na cacy. Rhino, wydech i śliczny lakier mogę sobie na razie odpuścić.

 

Jeśli taki temat jest to wybaczcie Państwo. Szukałem, czytałem ale były tylko strzępy cennych informacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam Wszystkich serdecznie.

 

Noszę się z zakupem F150. W grę wchodzą dwa egzemplarze : 5.4 Harley Davidson z 2007 roku i 5.4 supercrew 4x4 z 2007 również. Jeden i drugi w niezbyt dobrym stanie.

Mieszkam za granicą i stąd też chcę go przewieźć do Polski na remont.

W tej sytuacji potrzebny mi warsztat, w którym zrobią wszystko na igiełkę najlepiej za jednym zamachem (wiem, to raczej niemożliwe).

Myślę o kapitalce silnika, przeglądzie skrzyni biegów (ewentualnej naprawie), mostów, zawieszenia, wydechu.

Chciałbym przy okazji odmalować całość i nałożyć baranka jak również rhino na pakę.

Wiem, że koszty takiego przedsięwzięcia będą spore, natomiast chciałbym zadzwonić i zapytać bezpośrednio.

Raczej 20 tys zł czy 30 tys. zł. ?

Pakiet minimalny to mechanika i zabezpieczenie przed rdzewieniem na cacy. Rhino, wydech i śliczny lakier mogę sobie na razie odpuścić.

 

Jeśli taki temat jest to wybaczcie Państwo. Szukałem, czytałem ale były tylko strzępy cennych informacji.

Jak chcesz to porządnie zrobić to raczej 30k w górę. Trudno określić co mechanicznie będzie trzeba zrobić. Jakbyś chciał robić kapitalkę silnika i jeśli by był faktycznie złym stanie to podejrzewam iż 15k zł by brakło. Porządna kapitalka skrzyni też pewnie około 10k zł. Mosty, wały napędowe, reduktor też duże koszty, do tego zawieszenie dochodzi, wspomaganie kierownicy, klimatyzacja, hamulce, elektryka itp. Jeśli chcesz przejrzeć wszystko mechanicznie to są to naprawdę duże pieniądze przede wszystkim robocizny pomijając same części. Jednak niekoniecznie jest sens to wszystko robić. Na pocieszenie powiem, że to dość wytrzymałe auta, ale zepsuć i zajechać można wszystko. Ciężko określić po opisie "niezbyt dobry stan" równie dobrze może się skończyć na 20k zł z blacharką i malowaniem jak i na 50k zł samej mechaniki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki ogromne Wam, koledzy.

Doprecyzuję może. Po rozmowach z właścicielami aut biorę pod uwagę tylko wersję 4x4. Myślę, że dam radę ogarnąć to dobrze.

Tu silnik jest spoko, książka świadczy bardzo dobrze o wymianie okejów, filtrów, świec i raz rozrządu. Lakier też ok, jest tylko trochę korozji od spodu zamalowanej sprejem, paka bardzo porysowana.

Auto pracowało, więc skrzynia, mosty, reduktor, zawieszenie i

wnętrze na końcu do zrobienia

 

[ Dodano: 2018-03-19, 11:42 ]

Od mostów, skrzyń i dyfrów mam już namiar na bardzo polecany warsztat. Zostaje reduktor i silnik (tylko do przeglądu bez otwierania/ wymmienić rozrząd ewentualnie) Gość ma warsztat koło Pruszcze Gdańskiego. http://www.mariuszdrypa.pl/mosty

Share this post


Link to post
Share on other sites
Witam Wszystkich serdecznie.

 

Noszę się z zakupem F150. W grę wchodzą dwa egzemplarze : 5.4 Harley Davidson z 2007 roku i 5.4 supercrew 4x4 z 2007 również. Jeden i drugi w niezbyt dobrym stanie.

Mieszkam za granicą i stąd też chcę go przewieźć do Polski na remont.

W tej sytuacji potrzebny mi warsztat, w którym zrobią wszystko na igiełkę najlepiej za jednym zamachem (wiem, to raczej niemożliwe).

Myślę o kapitalce silnika, przeglądzie skrzyni biegów (ewentualnej naprawie), mostów, zawieszenia, wydechu.

Chciałbym przy okazji odmalować całość i nałożyć baranka jak również rhino na pakę.

Wiem, że koszty takiego przedsięwzięcia będą spore, natomiast chciałbym zadzwonić i zapytać bezpośrednio.

Raczej 20 tys zł czy 30 tys. zł. ?

Pakiet minimalny to mechanika i zabezpieczenie przed rdzewieniem na cacy. Rhino, wydech i śliczny lakier mogę sobie na razie odpuścić.

 

Jeśli taki temat jest to wybaczcie Państwo. Szukałem, czytałem ale były tylko strzępy cennych informacji.

 

dzień dobry

 

zapraszam na kompleksową robotę w najlepszych kanonach kultury technicznej oraz w pełnej gamie technologii dziś dostępnych .

 

Jeździ trochę samochodów, jest paru zadowolonych ludzi, można o nas popytać sprawdzić ...

 

http://patrykstal.pl/kapitalny-remont-chevrolet-avalanche-4x4/

 

zajmujemy się autami od A do Z

 

 

http://patrykstal.pl/praca-z-detalami/

 

 

http://patrykstal.pl/category/motoryzacja/regeneracja-mostow/

 

 

przykładowy projekt

 

od A do Z

 

http://patrykstal.pl/patrol-naprawa-renowacja-odbudowa-cynkowanie-ramy-regeneracja-mostow-dzl/

 

 

klient otrzymuje linka, wygodne to jest bo zdjęcia dodajemy cyklicznie i widać co się dzieje z autem, jakie są postepy, jest to też dokumentacja późniejsza pamiątkowa .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.