yatzek.tm Opublikowano 4 Marca 2018 Zgłoś Opublikowano 4 Marca 2018 Cześć Wszystkim Ponieważ rzygać mi się chce tymi wszystkimi współczesnymi busami z silniczkami 2.0 lub mniejszymi, których realna trwałość to 100tys km to pomyślałem, aby następcą mojego Mastera 2.8 był pick-up full size z zabudową kontenerową. To ma być mobilny warsztat dla aut ciężarowych. Pomysł jest taki, aby kupić Rama lub eFa z krótką lub półtorej kabiny z silnikiem V8 Pb+LPG, wywalić pakę (lub kupić od razu podwozie do zabudowy) i na ramie posadzić kontener o wymiarach 3x2x2m. Wyjdzie mi z tego coś a'la amerykański ambulans. Pytania do Was - 1. Który z wyżej wymienionych ma najdłuższą ramę licząc od końca kabiny w modelach z okolic 2010 roku? 2. Gdzie najlepiej szukać takiego auta? Nie muszę się zmieścić w 3.5t DMC choć dobrze by było ze względu na koszty viaTolli itp Zdaję sobie sprawę, że ogólne koszty utrzymania będą pewnie wyższe niż Mastera L3H3 2.3 dCi, ale liczę na to, że wyjątkowość pojazdu i jego rozpoznawalność przynajmniej częściowo mi to wynagrodzą. Poza tym jazda Ramem czy eFem w porównaniu z Masterem............. wiadomo Liczę na Wasze sugestie i zainteresowanie tematem. Traktuję to bardzo poważnie, nie jako pytanie o ciekawostkę, ale jako plan konkretnego projektu Cytuj
Gość Opublikowano 15 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2018 a nie lepiej kupic od razu sama bude z rama??? https://www.ford.com/commercial-trucks/chassis-cab/ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.