Skocz do zawartości

BFG A/T 37"


mudder

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 44
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie no nie mówcie mi, że jest jakaś dramatyczna różnica między MTkiem a ATekiem. Różnica jest pomiędzy MT i AT a oponą zimową. Ewentualnie jeśli któraś jest z porządnej mieszanki na zimę będzie robić lepiej.

Jest taki jeden zimowy MT . Green Diamond czy coś takiego (wzorowana na bieżniku Geolandera) Ale w śmiesznie małych rozmiarach występuje. Zdaje się, że najwięszka ma 31" :roll: . Czytałem opinie użytkowników i stosują to ludzie do normalnej codziennej (Alaska, Kanada) eksploatacji a nie do offu. Oczywiście tam gdzie są cięższe warunki drogowe a nie jeżdżac po odśnieżonych i uczęszczanych drogach. Jeden gość pisał, że woli tą oponę niż zakładać i zdejmować na okrągło łańcuchy ( kolcowana opona jest droga). Gdyby był fajny rozmiar (conaj mniej 33x11.5) to bym kupił na zimę.

jest DRAMATYCZNA różnica między MT a AT gwarantuję Ci to, bardzo łatwo można to sprawdzić zapraszam do mnie na testy :twisted:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja traktuje mt-ki jako opony caloroczne, w zimie jezdze poprostu uwazniej...

 

to zapraszam do mnie na testy, jak dojedziesz do mnie do domu na mt-ekach stawiam flaszke i wracam koszty podróży :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedno wiem napewno, na ubitym śniegu jest totalna tragedia, ale na głębokim śniegu na łące również było kiepsko...

na głębokim śniegu też jest tragedia bo się szybko kopią...ale jak już napisałem o racji w innym wątku, albo jak mawia mój teść szkłem dupy nie utrzesz :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z przedmówcą ;). Poprzednią zimę przejeździłem na BFG AT, a teraz mam MT. W porównaniu z nią te At-ki były jak zimówka.

a co Cię podkusiło żeby mt na zimę kupować :shock:

W każdym razie na MT przy dzisiejszej pogodzie też da się spokojnie jeździć, jeśli robi się to "z głową".

No , ale może koniec offtopa :)

chciałbym zobaczyć Cie na tych mtekach na podjeździe albo na stromym zjeździe :mrgreen:

 

Jak już cytujesz, to może nie wycinaj części postów, bo to trochę zmienia znaczenie wypowiedzi :-?.

Napisałem, że kupiłem MT na wiosnę. Zrobiłem to z pełną świadomością ich zalet i wad (np. jazda w zimie) i po prostu w obecnych warunkach pogodowych nie staram się za wszelką cenę wjechac na nich wszędzie, a tam gdzie mieszkam nie potrzebuję wyciągarki, żeby się dostać do domu, kiedy popada śnieg :mrgreen: .

Nissan Pickup D22 BFG MT 265 75 R16

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mudder,

Cholera ja Cię opieprzam, że cytujesz kilka wypowiedzi, teraz Radek opieprza Cie, że ucinasz... uwzieli się chyba na Ciebie.... :kasztan:

 

Radek, cytowanie selektywne jest po to, żeby odnieść się do wypowiedzi, a cytowanie 4 postów powoduje czasem, że niewiadomo o co chodzi cytującemu, ale róbta jak chceta!!!!!! Ja wole cytowanie selektywne jest bardziej przejrzyste, a zmiana sensu wypowiedzi to już inna bajka.

Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i bądź tu mądry :mrgreen:

 

p.s. nie uważam żebym zmienił znaczenie postu który przyciąłem, ale ja się nie znam :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do zimówek w rozmiarze 37".. pamiętajcie jeszcze o jednym, w tak ciężkich autach jak pick-up klasy 2500-3500 bardzo ważny jest index nośności! wydaje mi się, że niewielu jeśliw ogóle ktoś produkuje zimówki w takim rozmiarze do było nie było (nie patrzeć w dowód!) 4-5 tonowch samochodów (mam na myśli d.m.c.) :roll:

poza tym o czym tu gadamy.. 4x4 zastąpi najlepsze zimówki :!: wolę 4x4 i letnie opony jak zimówki i napęd na jedną oś :mrgreen: póki co mam na aucie BFG A/T w rozmiarze 35X12,5X16,5 i robią średnio ale mają już dość.. jak tylko dostanę nowe to tylne pewnie pójdą z dymem - oczywiście na aucie

Dodge Ram'98 3500 HD CTD

 

czarno go widzę..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do zimówek w rozmiarze 37".. pamiętajcie jeszcze o jednym, w tak ciężkich autach jak pick-up klasy 2500-3500 bardzo ważny jest index nośności! wydaje mi się, że niewielu jeśliw ogóle ktoś produkuje zimówki w takim rozmiarze do było nie było (nie patrzeć w dowód!) 4-5 tonowch samochodów (mam na myśli d.m.c.) :roll:

poza tym o czym tu gadamy.. 4x4 zastąpi najlepsze zimówki :!: wolę 4x4 i letnie opony jak zimówki i napęd na jedną oś :mrgreen: póki co mam na aucie BFG A/T w rozmiarze 35X12,5X16,5 i robią średnio ale mają już dość.. jak tylko dostanę nowe to tylne pewnie pójdą z dymem - oczywiście na aucie

 

chyba nie mówisz poważnie, a jeżeli tak mówisz to znaczy że nie miałeś okazji jeździć w prawdziwie zimowych warunkach. Oczywiście że nie robią w takich rozmiarach zimówek dlatego jeżdżę na atekach, dają radę, ale gdyby były zimówki na pewno bym takie zanabył.

Co do palenia gumy to się nie będę wypowiadać :roll: różne rzeczy różnych ludzi cieszą...

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ateki łyse, ford nie ma zapiętego przodu, tendencyjne :mrgreen:

moim też ciężko na prostej ruszyć przy rozpiętym przodzie jak spód śliski...

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do palenia gumy to się nie będę wypowiadać różne rzeczy różnych ludzi cieszą...
A mnie cieszą... ku niezadowoleniu kolegów z forum na R uważających to za przejaw dresiarstwa :-P .

Ale zgadzam się z Mudderem, zimówki są najlepsze na zimę. Też zależy w jakich warunkach się poruszamy. Jeśli po drogach to zdecydowanie, jeśli zjeżdżamy z "czarnego" to żadna normalna opona nie robi. Potrzeba wielkich balonów(na małym ciśnieniu) by nacisk na podłoże był jak najmiejszy a do tego odpowiednio miękka mieszanka gumy i niezbyt agresywny bieżnik.

Widziałem jak w arctic-truckach zakładają opony z bieżnikiem kierunkowym , takie jak Baja Claw czy Mudzilla , ale w przeciwnym kirunku, by nie kopały , tylko bieżnika zagarnia śnieg ku środkowi opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te opony na tujocie są to opony to jazdy po głębokim śniegu, a bull mówił o kierunkowych mtkach

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no na islandii może być, zresztą to są samochody budowane głównie do jazdy po śniegu

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzilo mi o to jaki sens MT na caloroczny snieg kupowac i zakladac odwrotnie

ano taki, że tak jak i u nas ludzie mają tam różne podejście do tematu, niektórzy lubią takie opony inni inne, ot każdy ma jakiś pomysł na pokonywanie terenu, choć przyznam że z tym obracaniem bywa różnie...

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem gdzie to znalazłem, nie pamiętam już. Ale zastosowanie tu (co prawda nie zimowe):

http://www.youtube.com/watch?v=rHYduhw4Lbs

http://www.youtube.com/watch?v=7gCGxGpnb7U&feature=related (drugi przejazd). Zastosowanie tego patentu jest nieczęste ale jakoś robią to ludzie i to nie przeciętniaki a starzy wyjedacze.

 

A miałem na myśli oponki Baja Claw i Mudzille.

 

 

 

edit...

 

Podobnie ten Ford w 15stej minucie filmu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znaczy co, chciałeś pokazać nam jak wygląda opona z boku :mrgreen: wiemy jest czarna i wiemy też że jak zapodasz ją do rangera to stanie w miejscu :mrgreen:

Smoderator :mrgreen:

 

"... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..."

no replacement for displacement

 

nima pałerstrołka jest wanna kółkach ?

 

Masz dżipa jesteś... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Jeśli chcesz korzystać z forum musisz zaakceptować powyższeWarunki użytkowania.