mudder Opublikowano 2 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Mam takie pytanie czy orientuje się ktoś czy w Polsce można gdzieś dostać ateki gudrysia w rozmiarze 37-12,5 r17 :?: bo się mnie coś te 35 małe zdają, kuzyn ma takie(37") na swoim fordzie i wyglądają o niebo lepiej niż moje p.s. wątek do przeniesienia, nie wiem czemu tu mi się to napisało :roll: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 2 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Hehehe, pytaj w sklepach rolniczych w dziale kombajnów bo to podobne rozmiary :mrgreen: A tak na serio to z ciekawości zerknąłem i na polskiej stronie BF Goodrich to nawet taki rozmiar nie występuje. Hihihi ciekawe dlaczego? :-D Występuje za to lista dealerów BF więc możesz podzwonić ale na zbyt wiele bym nie liczył. A jeśli nawet uda Ci się znaleźć cokolwiek w tym rozmiarze, to z własnego doświadczenia wiem, że występowanie czegoś wirtualnie jeszcze nie oznacza, że to coś jest w sklepie. Ba, w większości przypadków okazuje się, że tego nie ma... Mnie to się zdarzyło przy tak banalnym rozmiarze jak 31x10,5R15. Nie chcę krakać i życzę powodzenia w poszukiwaniach ale chyba pozostaje import... Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toolmetal Opublikowano 2 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2010 Mam takie pytanie czy orientuje się ktoś czy w Polsce można gdzieś dostać ateki gudrysia w rozmiarze 37-12,5 r17 :?: bo się mnie coś te 35 małe zdają, kuzyn ma takie(37") na swoim fordzie i wyglądają o niebo lepiej niż moje Obrazek p.s. wątek do przeniesienia, nie wiem czemu tu mi się to napisało :roll: Na tym zdjęciu wyglądają jak 33" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 3 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 Na tym zdjęciu wyglądają jak 33"no moze 35" ale nie wydaje sie by to byly 37" to są 37" na pewno :mrgreen: to auto mojego kuzyna też jeździ w zakopanem, ja mam 35" p.s. z importem nie ma problemu tylko bym musiał chwile czekać :roll: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 To nie bądź leszczem i zapodej 38.5 :mrgreen: . Jaką masz szerokość felgi? Bo chyba nię będzie szerokości 12.5 z taką średnicą. A w takim rozmiarze nigdy nie spotkałem BFG w Polsce :roll: BTW. A coś Ty się tak uparł na BFG AT? Jest tyle innych opon... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 To nie bądź leszczem i zapodej 38.5 :mrgreen: . Jaką masz szerokość felgi? Bo chyba nię będzie szerokości 12.5 z taką średnicą. A w takim rozmiarze nigdy nie spotkałem BFG w Polsce :roll: BTW. A coś Ty się tak uparł na BFG AT? Jest tyle innych opon... BF Goodrich Mud Terrain są całkiem niezłe w błotku, ale jak tylko wygładzą się ranty na bieżniku to tracą sporą część ze swoich właściwości mimo, że bieżnik będzie głęboki. Takie mam doświadczenia z tymi oponami i na pytanie czy kupiłbym je drugi raz odpowiedziałbym... NIE!!!! Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 4 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 A coś Ty się tak uparł na BFG AT? Jest tyle innych opon... Ale BFG jest kuuultowa :mrgreen: Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 A coś Ty się tak uparł na BFG AT? Jest tyle innych opon... bo jako jedyne ateki dobrze znoszą zimę a jak wiesz u mnie to priorytet, też chciałbym jeszcze większe ale żadna nie ma satysfakcjonującego bieżnika Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 mialem bfg mt i bylem zadowolony, teraz bede smigal na toyo mt - zobaczymy, widzialem tez w akcji bfg mt mk2 i sa lepasze od poprzednich... ja mówię o atekach, mt to inna bajka i w zimie zupełnie odpadają :roll: jak już iść w mteki to jakieś boggery albo cuś Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 bo jako jedyne ateki dobrze znoszą zimę a jak wiesz u mnie to priorytet, Z tego co wiem to na zimę dużo lepsze są Generały AT2. Mają w oznakowaniu śnieżynkę. I na 100% mają lepszą mieszankę gumy niż BFG. Tylko, że nie wiam jak z rozmiarówką. Wiem , też, że Toyo OC AT dobrze się zachowują na śniegu a rozmiarów w chole.e.mudder, używasz łańcuchów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moo Moo Ram Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Jak chesz jakies opony 37" to mogę Ci je wysłac z USA. Cytuj Voytek Na asfalt - 2005 Ram 1500, Quad Cab, Hemi 5.7L, 4x4, Nitto Terra Grappler W teren - 1996 Cherokee, 2-drz, 4.0L, Manual, NP231, Lift RE 5,5", 33"Nitto Mud Grappler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 bo jako jedyne ateki dobrze znoszą zimę a jak wiesz u mnie to priorytet, Z tego co wiem to na zimę dużo lepsze są Generały AT2. Mają w oznakowaniu śnieżynkę. I na 100% mają lepszą mieszankę gumy niż BFG. Tylko, że nie wiam jak z rozmiarówką. Wiem , też, że Toyo OC AT dobrze się zachowują na śniegu a rozmiarów w chole.e.mudder, używasz łańcuchów? nie używasz łańcuchów, raczej rzadko przydatne, at 2 miałem nie są lepsze(mają słabsze boki) i rozmiarówka mała, toyo OC at też słabe, mówię z doświadczenia bo już sporo opon przerobiłem co prawda nie efce ale porównanie mam, oczywiście nadal uważam że na zime tylko zimówka ale cóż zrobić jak rozmiarów brak Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 mudder, to ja chyba bym zapodał na Twoim miejscu MTeki na śnieg. Voytek a jak robią Tobie zimą te Terra Grappler ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 mudder, to ja chyba bym zapodał na Twoim miejscu MTeki na śnieg. Voytek a jak robią Tobie zimą te Terra Grappler ? nie ma nic gorszego na śnieg niż mt-ek :roll: w głębokim za bardzo kopie na twardym nie ma w ogóle przyczepności. Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgadzam się z przedmówcą ;). Poprzednią zimę przejeździłem na BFG AT, a teraz mam MT. W porównaniu z nią te At-ki były jak zimówka. Cytuj Nissan Pickup D22 BFG MT 265 75 R16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 Zgadzam się z przedmówcą ;). Poprzednią zimę przejeździłem na BFG AT, a teraz mam MT. W porównaniu z nią te At-ki były jak zimówka. a co Cię podkusiło żeby mt na zimę kupować :shock: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sheriff Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 do 37" są jeszcze normalne ceny.. potem wychodzisz z atmosfery i wpadasz w kosmos :mrgreen: przy rozmiarach powyzej 38" ceny rzędu 2-3 kpln/sztukę i więcej to norma :mrgreen: Jeep'ami zrobiłem koło 100 tys. km na MT BFG i MTR GY.. obie super i gdybym mógł kupić te czy te na fele 16.5" to w ciemno ale niestety.. od przyszłego tygodnia (mam nadzieję) będę eksplorował Interco :)22 Cytuj Dodge Ram'98 3500 HD CTD czarno go widzę.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moo Moo Ram Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 mudder, to ja chyba bym zapodał na Twoim miejscu MTeki na śnieg. Voytek a jak robią Tobie zimą te Terra Grappler ? Na razie nie za bardzo mogem przetestować, bo u nas śnieg spadł tylko 2 razy, a pługi pojawjają się prawie od razu na drogach, więc w ciągu kilkju godz. jest czarno na drogach. No ale z co mi się udało to przy jeżdzie po mieście bardzo ładnie się trzymają śliskiej nawierzchni. Maja dużo nacięć w klockach, więc to im bardzo pomaga na śniegu. W kopnym śniegu w połączneniu z moca Hemi i dużymi przerwami między klockami jak na razie rewelacja. Przetestowałem je za to w miarę dobrze w lecie na suchej i śliskiej nawierzchni i trzymaja sie asfaltu o wiele lepiej niż orginalne opony które miałem Goodyear Wrangler HP. Fakt, że Grapplery sa sporo szersze (305 o ile dobrze pamietam) od orginału, który miał tylko 275mm szerokości, ale nie można przypisać dobrego trzymania tylko i wyłącznie szerokości opony. Jedyny mankament podobno to to, że szybko sie zużywają. Na razie dużo na nich nie przejechałem, więc nie mogę tego stwierdzić naocznie, poza tym robię rotacje kół przy kążdej zmianie oleju czyli co 5-6 tys. km. Cytuj Voytek Na asfalt - 2005 Ram 1500, Quad Cab, Hemi 5.7L, 4x4, Nitto Terra Grappler W teren - 1996 Cherokee, 2-drz, 4.0L, Manual, NP231, Lift RE 5,5", 33"Nitto Mud Grappler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moo Moo Ram Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 mudder, to ja chyba bym zapodał na Twoim miejscu MTeki na śnieg. Voytek a jak robią Tobie zimą te Terra Grappler ? nie ma nic gorszego na śnieg niż mt-ek :roll: w głębokim za bardzo kopie na twardym nie ma w ogóle przyczepności. A kto powiedział, że Terra Grappler to MT-ek? Fakt, że ma duże przerwy miedzy klockami, ale ale to ciągle dość agresywny AT-ek: http://www.jcwhitney.com/jcwhitney/product.jcw?nval=1101016152&statenval=1101016152&productId=2021225&shopid=100001&pageid=12&TID=101DF&redir=k232270# Kliknij sobie na zdjęcie w linku i zobaczysz w powiększeniu jak dużo nacięć maja na klockach bieznika. Cytuj Voytek Na asfalt - 2005 Ram 1500, Quad Cab, Hemi 5.7L, 4x4, Nitto Terra Grappler W teren - 1996 Cherokee, 2-drz, 4.0L, Manual, NP231, Lift RE 5,5", 33"Nitto Mud Grappler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 ja nigdzie nie napisałem że TG jest mtkiem :shock: nie miałem do czynienia z tą oponą ale wydaje się przyzwoita choć jeżeli chodzi o at to jakoś bieżnik bfg do mnie najbardziej przemawia Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 A kto powiedział, że Terra Grappler to MT-ek? Moo moo, mowa była o BFG Mud Terrain. Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moo Moo Ram Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 ja nigdzie nie napisałem że TG jest mtkiem :shock: Nie napisałeś, ale zacytowałeś (to co pod spodem) pytanie o moje Terra Grappler, a potem pisałęś o MT, więc myśląlem, że chodzi Ci o moje opony. mudder, to ja chyba bym zapodał na Twoim miejscu MTeki na śnieg. Voytek a jak robią Tobie zimą te Terra Grappler ? nie ma nic gorszego na śnieg niż mt-ek :roll: w głębokim za bardzo kopie na twardym nie ma w ogóle przyczepności. Cytuj Voytek Na asfalt - 2005 Ram 1500, Quad Cab, Hemi 5.7L, 4x4, Nitto Terra Grappler W teren - 1996 Cherokee, 2-drz, 4.0L, Manual, NP231, Lift RE 5,5", 33"Nitto Mud Grappler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgadzam się z przedmówcą ;). Poprzednią zimę przejeździłem na BFG AT, a teraz mam MT. W porównaniu z nią te At-ki były jak zimówka. a co Cię podkusiło żeby mt na zimę kupować :shock: Kupiłem je na wiosnę, a At się pozbyłem, bo były min. trochę "maławe". W każdym razie na MT przy dzisiejszej pogodzie też da się spokojnie jeździć, jeśli robi się to "z głową". No , ale może koniec offtopa :) Cytuj Nissan Pickup D22 BFG MT 265 75 R16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 6 Stycznia 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Zgadzam się z przedmówcą ;). Poprzednią zimę przejeździłem na BFG AT, a teraz mam MT. W porównaniu z nią te At-ki były jak zimówka. a co Cię podkusiło żeby mt na zimę kupować :shock: W każdym razie na MT przy dzisiejszej pogodzie też da się spokojnie jeździć, jeśli robi się to "z głową". No , ale może koniec offtopa :) chciałbym zobaczyć Cie na tych mtekach na podjeździe albo na stromym zjeździe :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Nie no nie mówcie mi, że jest jakaś dramatyczna różnica między MTkiem a ATekiem. Różnica jest pomiędzy MT i AT a oponą zimową. Ewentualnie jeśli któraś jest z porządnej mieszanki na zimę będzie robić lepiej. Jest taki jeden zimowy MT . Green Diamond czy coś takiego (wzorowana na bieżniku Geolandera) Ale w śmiesznie małych rozmiarach występuje. Zdaje się, że najwięszka ma 31" :roll: . Czytałem opinie użytkowników i stosują to ludzie do normalnej codziennej (Alaska, Kanada) eksploatacji a nie do offu. Oczywiście tam gdzie są cięższe warunki drogowe a nie jeżdżac po odśnieżonych i uczęszczanych drogach. Jeden gość pisał, że woli tą oponę niż zakładać i zdejmować na okrągło łańcuchy ( kolcowana opona jest droga). Gdyby był fajny rozmiar (conaj mniej 33x11.5) to bym kupił na zimę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.