Gość Anonymous Opublikowano 28 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Jak widać nieodpowiednie obuwie zimą nawet czołgowi daje się we znaki :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drug Opublikowano 28 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Nie znam się na pojazdach gąsienicowych, ale zawsze myślałem, że gąsienica daje na tyle dobrą przyczepność, że takie warunki nie powinny stanowić zadnego problemu, a tu szok... :taaa: Cytuj Dodge Ram 2500 Van 99' 318 cui Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2009 Nie znam się na pojazdach gąsienicowych, ale zawsze myślałem, że gąsienica daje na tyle dobrą przyczepność, że takie warunki nie powinny stanowić zadnego problemu, a tu szok... W takich warunkach od razu zakłada się na gąsienice ostrogi zimowe. Na filmie uchwycony jest moment kiedy jeszcze ich nie załozono :-P. Pojazd który waży ponad 60 ton ma bardzo dużą bezwładność, wyobraź sobie co by było jakby taki jechał z 40km/h i brałby zakręt 90 stopni na śliskiej nawierzchni :mrgreen: Z resztą w gąsienicowym układzie jezdnym są często dość podobne zasady jak w kołowym i wiele zależy od miesznku gumy poduszek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mudder Opublikowano 30 Grudnia 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2009 a ja dziś tira z naczepą z rowu wyciągnąłem :mrgreen: Cytuj Smoderator :mrgreen: "... jak go nie zgaszę, to nie zatankuje do pełna..." no replacement for displacement nima pałerstrołka jest wanna kółkach ? Masz dżipa jesteś... :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...