Jump to content
mercg

ram 5.7 małe problemy z odpaleniem

Recommended Posts

witam , czy mieliscie panowie taką sytuacje przy porannej probie uruchomienia silnika , rozrusznik kręci poprawnie ale jakby "lekko " , silnik nie reaguje i dopiero po 5-7 probie dodaje nieco gazu i silnik zaskakuje , pozniej w trakcie dnia odpala idealnie , tak jest juz od kilku dni , , byla juz czyszczona przepustnica, ale nie odniosło efektu , rozrusznik do regeneracji ????? jakies wasze sugestie ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jak kręci silnikiem to raczej rozrusznik jest ok

może Ci się zawory gdzieś podwieszają

 

Twoim zdaniem , temat jest do ogarniecia przez przeciętnego warsztatowca ?? ;-)

 

edyta

 

chce tylko dodac ze dzis zrobilem probe i na zimnym silniku wogole nie odpałil ( kilkanascie prób ), dopiero jak nacisnelem pedal gazu - odpali od razu kie licho ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

a pokazuje CI się jakiś błąd albo coś ?

chyba musisz zacząć od podstaw

ciśnienie paliwa, ciśnienie w cylindrach

a jak już zapali nie chodzi na początku jakoś dziwnie nie stukają zawory ?

 

przy zimnym opalaniu udział ma MAF (czujnik przepływu powietrza masowego) i IAC (zawór regulacji biegu jałowego).

 

https://www.ford-trucks.com/how-tos/a/ford-f150-how-to-clean-replace-iac-valve-430372

https://www.fordf150.net/howto/clean-maf-mass-airflow-sensor.php

 

zaglądałeś tam ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

napisz napisz ponieważ mam to samo ale u mnie od czasu do czasu tak się dzieje tyle że na ciepłym.

Można kręcić i nie odpali dopiero dodanie gazu skutkuje odpaleniem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a więc , jestem po wizycie u mojego fachmana , bładów nie było zadnych oprócz EGR , ale te wystepowaly juz od kilkunastu miesiecy 8-) , sprowadzilem zawór z usa , ale fachman mnie opierolił ze jesli chodzi o EGR to nie kupuje sie podróbek bo szybko padają ( w tym wypadku - DORMAN ) a tylko oryginal z Moparu , cóż , zalozył co mu dałem , czas pokaże , nie mniej dzisiaj rano , kluczyki do stacyjki i z lekkim wahaniem silnik zaskoczył od pierwszzego bez dotykania gazu , nie wiem czy ma to zwiazek z nowym EGR-em , jutro rano powtórze ,

mialem tez wymieniany zamek drzwi kierowcy jak również zamek tylni , tyle ze okazało sie ze tylni jest dobry , tylko wiązka kilkunastu przewodów idąca z karoserii do drzwi , zostało urwanych/uciętych ? 9 sztuk , , podobno nie byly krótkie a ja daje pewnosc ze auto nigdy nie bylo bite i nikt tam nie grzebał , raczej nie zwierze bo brak dostępu przy zamknietych drzwiach , pozostają cuda .... :lol: :lol: :lol:

 

[ Dodano: 2017-09-21, 12:03 ]

edyta 21.07.-

dzis rano odpalił od pierwszego , ale bardzo leniwie :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
myślisz, że nie palił przez ten uszkodzony zamek :):)

 

myśle ze nie palił przez złosliwosc 8-) :mrgreen:

 

swoją drogą ciekawe , czy rozpruta wiazka w drzwiach mogła powodowac jakies zwarcia , ktore zakłócalyby prace auta ;-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.