Skocz do zawartości

ram 5.7 małe problemy z odpaleniem


mercg
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam , czy mieliscie panowie taką sytuacje przy porannej probie uruchomienia silnika , rozrusznik kręci poprawnie ale jakby "lekko " , silnik nie reaguje i dopiero po 5-7 probie dodaje nieco gazu i silnik zaskakuje , pozniej w trakcie dnia odpala idealnie , tak jest juz od kilku dni , , byla juz czyszczona przepustnica, ale nie odniosło efektu , rozrusznik do regeneracji ????? jakies wasze sugestie ?

dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak kręci silnikiem to raczej rozrusznik jest ok

może Ci się zawory gdzieś podwieszają

 

Twoim zdaniem , temat jest do ogarniecia przez przeciętnego warsztatowca ?? ;-)

 

edyta

 

chce tylko dodac ze dzis zrobilem probe i na zimnym silniku wogole nie odpałil ( kilkanascie prób ), dopiero jak nacisnelem pedal gazu - odpali od razu kie licho ???

dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pokazuje CI się jakiś błąd albo coś ?

chyba musisz zacząć od podstaw

ciśnienie paliwa, ciśnienie w cylindrach

a jak już zapali nie chodzi na początku jakoś dziwnie nie stukają zawory ?

 

przy zimnym opalaniu udział ma MAF (czujnik przepływu powietrza masowego) i IAC (zawór regulacji biegu jałowego).

 

https://www.ford-trucks.com/how-tos/a/ford-f150-how-to-clean-replace-iac-valve-430372

https://www.fordf150.net/howto/clean-maf-mass-airflow-sensor.php

 

zaglądałeś tam ?

tdi engines are for senior citizens

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a więc , jestem po wizycie u mojego fachmana , bładów nie było zadnych oprócz EGR , ale te wystepowaly juz od kilkunastu miesiecy 8-) , sprowadzilem zawór z usa , ale fachman mnie opierolił ze jesli chodzi o EGR to nie kupuje sie podróbek bo szybko padają ( w tym wypadku - DORMAN ) a tylko oryginal z Moparu , cóż , zalozył co mu dałem , czas pokaże , nie mniej dzisiaj rano , kluczyki do stacyjki i z lekkim wahaniem silnik zaskoczył od pierwszzego bez dotykania gazu , nie wiem czy ma to zwiazek z nowym EGR-em , jutro rano powtórze ,

mialem tez wymieniany zamek drzwi kierowcy jak również zamek tylni , tyle ze okazało sie ze tylni jest dobry , tylko wiązka kilkunastu przewodów idąca z karoserii do drzwi , zostało urwanych/uciętych ? 9 sztuk , , podobno nie byly krótkie a ja daje pewnosc ze auto nigdy nie bylo bite i nikt tam nie grzebał , raczej nie zwierze bo brak dostępu przy zamknietych drzwiach , pozostają cuda .... :lol: :lol: :lol:

 

[ Dodano: 2017-09-21, 12:03 ]

edyta 21.07.-

dzis rano odpalił od pierwszego , ale bardzo leniwie :mrgreen:

dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślisz, że nie palił przez ten uszkodzony zamek :):)

 

myśle ze nie palił przez złosliwosc 8-) :mrgreen:

 

swoją drogą ciekawe , czy rozpruta wiazka w drzwiach mogła powodowac jakies zwarcia , ktore zakłócalyby prace auta ;-)

dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.