mercg Opublikowano 8 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 witam , czy mieliscie panowie taką sytuacje przy porannej probie uruchomienia silnika , rozrusznik kręci poprawnie ale jakby "lekko " , silnik nie reaguje i dopiero po 5-7 probie dodaje nieco gazu i silnik zaskakuje , pozniej w trakcie dnia odpala idealnie , tak jest juz od kilku dni , , byla juz czyszczona przepustnica, ale nie odniosło efektu , rozrusznik do regeneracji ????? jakies wasze sugestie ? Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 8 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 jak kręci silnikiem to raczej rozrusznik jest ok może Ci się zawory gdzieś podwieszają Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 10 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 jak kręci silnikiem to raczej rozrusznik jest ok może Ci się zawory gdzieś podwieszają Twoim zdaniem , temat jest do ogarniecia przez przeciętnego warsztatowca ?? ;-) edyta chce tylko dodac ze dzis zrobilem probe i na zimnym silniku wogole nie odpałil ( kilkanascie prób ), dopiero jak nacisnelem pedal gazu - odpali od razu kie licho ??? Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 10 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 a pokazuje CI się jakiś błąd albo coś ? chyba musisz zacząć od podstaw ciśnienie paliwa, ciśnienie w cylindrach a jak już zapali nie chodzi na początku jakoś dziwnie nie stukają zawory ? przy zimnym opalaniu udział ma MAF (czujnik przepływu powietrza masowego) i IAC (zawór regulacji biegu jałowego). https://www.ford-trucks.com/how-tos/a/ford-f150-how-to-clean-replace-iac-valve-430372 https://www.fordf150.net/howto/clean-maf-mass-airflow-sensor.php zaglądałeś tam ? Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dmisieekk Opublikowano 11 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 sprawdz pompe paliwa :idea: :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 11 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Września 2017 ..................... zaglądałeś tam ? oddaje auto w przyszly wtorek dobremu fachmanowi , posprawdza wszystko ,l dzieki za uwagi Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 12 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 tylko napisz o efektach z tym powodzeniem to vice versa Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxi Opublikowano 20 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Września 2017 napisz napisz ponieważ mam to samo ale u mnie od czasu do czasu tak się dzieje tyle że na ciepłym. Można kręcić i nie odpali dopiero dodanie gazu skutkuje odpaleniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 21 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Września 2017 a więc , jestem po wizycie u mojego fachmana , bładów nie było zadnych oprócz EGR , ale te wystepowaly juz od kilkunastu miesiecy 8-) , sprowadzilem zawór z usa , ale fachman mnie opierolił ze jesli chodzi o EGR to nie kupuje sie podróbek bo szybko padają ( w tym wypadku - DORMAN ) a tylko oryginal z Moparu , cóż , zalozył co mu dałem , czas pokaże , nie mniej dzisiaj rano , kluczyki do stacyjki i z lekkim wahaniem silnik zaskoczył od pierwszzego bez dotykania gazu , nie wiem czy ma to zwiazek z nowym EGR-em , jutro rano powtórze , mialem tez wymieniany zamek drzwi kierowcy jak również zamek tylni , tyle ze okazało sie ze tylni jest dobry , tylko wiązka kilkunastu przewodów idąca z karoserii do drzwi , zostało urwanych/uciętych ? 9 sztuk , , podobno nie byly krótkie a ja daje pewnosc ze auto nigdy nie bylo bite i nikt tam nie grzebał , raczej nie zwierze bo brak dostępu przy zamknietych drzwiach , pozostają cuda .... :lol: :lol: :lol: [ Dodano: 2017-09-21, 12:03 ] edyta 21.07.- dzis rano odpalił od pierwszego , ale bardzo leniwie :mrgreen: Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 26 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 myślisz, że nie palił przez ten uszkodzony zamek :):) Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mercg Opublikowano 26 Września 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 myślisz, że nie palił przez ten uszkodzony zamek :):) myśle ze nie palił przez złosliwosc 8-) :mrgreen: swoją drogą ciekawe , czy rozpruta wiazka w drzwiach mogła powodowac jakies zwarcia , ktore zakłócalyby prace auta ;-) Cytuj dodge"caravan" :-) 1500/Hemi 04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irontom Opublikowano 26 Września 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Września 2017 mercg, W Jeepie slabo naladowany akumulator powodowal przedziwne problemy - nie tylko z slabym kreceniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.