KarolP Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Panowie! (I Panie!!!) Wczesniej założyłem post dotyczący porównania D Max i l200. Nikt nie odpowiedział i zrozumiałem swoj błąd. Po pierwsze sie nie przedstawiłem w odpowiednim miejscu a po drugie to wg Was chyba nie sa prawilne pickupy. Zamierzam wiec kupic RAMa ale mam dylemat. Chciałbym wziąć samochod w leasing ale mija granica to 100 tys zł i wszystkie ramy sa pokolizyjne. Moze wiec lepiej przeznaczyć np. 50 tys na cos z dużym przebiegiem i miec pewność ze samochod nie jest sklejony Kropelka? Prośba o pomoc w rozwiązaniu tego dylematu. Dużo podróżuje z rodzina i taki samochod byłby super bo wiele miejsc ktore lubimy sa trudno dostępne. Czy znacie kogoś godnego polecenia kto robi "pukane" ramy ale nie oszukuje? Czy moze mam celować w używane z dużym przebiegiem i wtedy biorę kredyt a nie leasing? Odpowiedzcie tym RAMEM plizz :) Cytuj
Pickup150 Opublikowano 3 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Września 2017 Witam. Samo forum nie jest szybkie w odpowiedziach z powodu jak widać, nie koniecznie dużego tu ruchu :-/ . Co zaś dotyczy się RAMA to też podobnie jest to temat niszowy, a sprzedawców jak na lekarstwo. Nie każdy komis handluje tymi pickupami - RAM. Budżet 100 tys nie jest mały, ale też nie powala do zakupu nowego RAMa, musisz szukać w używkach i tu znajdziesz w tej cenie ładny egzemplarz, bez wątpienia. Co do przebiegu, nie ma tragedii, znajdziesz coś fajnego. Powodzenia Cytuj
Kassei Opublikowano 4 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2017 Dużo podróżuje z rodzina i taki samochod byłby super bo wiele miejsc ktore lubimy sa trudno dostępne.Doprecyzuj ten temat bo pickup niekoniecznie może być tutaj dobrym pomysłem. Przede wszystkim gabaryt, promień skrętu, kąt natarcia i kąt zjazdu. Taczka dobrze robi w terenie, ale ma też spore ograniczenia. Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
Pickup150 Opublikowano 5 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2017 Dużo podróżuje z rodzina i taki samochod byłby super bo wiele miejsc ktore lubimy sa trudno dostępne.Doprecyzuj ten temat bo pickup niekoniecznie może być tutaj dobrym pomysłem. Przede wszystkim gabaryt, promień skrętu, kąt natarcia i kąt zjazdu. Taczka dobrze robi w terenie, ale ma też spore ograniczenia.Potwierdzam, zawalidroga i to spory. Może lepiej rozejrzyj się za nieco innym autem rodzinnym i też dobrym w teren, np G klasa ;-) . Przy budżecie 100 tys znajdziesz fajną Gienkę. Cytuj
KarolP Opublikowano 7 Września 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Września 2017 Na wstępie BARDZO DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZI! juz doprecyzowuje: na codzień jeżdzę troche po miescie - jakies 15 km i raczej nie musze sie mierzyć z parkowaniem w ścisłym centrum. Potrzebuje dużej przestrzeni na bagaż ze wzgledu na wyjazdy rodzinne. To nir jest tak ze raz w roku gdzies ruszam. Zaliczamy wiele weekendów a ze żyjemy aktywnie to ani w bmwx3 ani w bovlo v60 kt mamy sie po prostu nir mieścimy nir mówiąc juz o zabraniu rowerow ktore uwielbiamy (sorry ale karbonu nie założę na dach). Pick up wydał mi sie idealnym rozwiązaniem ze wzgledu na duza ładowność (chciałbym zabudowę) i chyba bezpieczeństwo bo rama i masa robią swoje. Co do Merca G - to chyba droga, ale piekna rzecz w utrzymaniu. Ja chce miec kasę na podróże a nie ładować w fure. Myślałem tez o L200 lub Fiacie fullback ze wzgledu na stały 4x4 i umiarkowane rozmiary ale jakos słabe opinie sa w necie odnośnie L200 a tak jak mówiłem - samochod ma mi tylko pomoc w podróżowaniu a nie stanowić blokadę finansowa. RAM WYDAJE SIE KOMPROMISOWYM ROZWIĄZANIEM bo to chyba niezbyt drogie auto w eksploatacji np. W porównaniu do L200 (Czy nawet Merca G) a do gabarytów zawsze mozna sie przyzwyczaić. Jezeli macie jakies sugestie i opinie co do ww samochodów to bede wdzięczy. Nir znam sie na samochodach. Jrstrm zwykłym użytkownikiem kt chce miec radość z korzystania z mozliwosci samochodu i tyle. PS BYŁ JESXCZE TAKI POMYSŁ - FORD RANGER :) Cytuj
Kassei Opublikowano 8 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2017 Na wstępie BARDZO DZIEKUJE ZA ODPOWIEDZI!juz doprecyzowuje: na codzień jeżdzę troche po miescie - jakies 15 km i raczej nie musze sie mierzyć z parkowaniem w ścisłym centrum. Potrzebuje dużej przestrzeni na bagaż ze wzgledu na wyjazdy rodzinne. To nir jest tak ze raz w roku gdzies ruszam. Zaliczamy wiele weekendów a ze żyjemy aktywnie to ani w bmwx3 ani w bovlo v60 kt mamy sie po prostu nir mieścimy nir mówiąc juz o zabraniu rowerow ktore uwielbiamy (sorry ale karbonu nie założę na dach). Pick up wydał mi sie idealnym rozwiązaniem ze wzgledu na duza ładowność (chciałbym zabudowę) i chyba bezpieczeństwo bo rama i masa robią swoje. Co do Merca G - to chyba droga, ale piekna rzecz w utrzymaniu. Ja chce miec kasę na podróże a nie ładować w fure. Myślałem tez o L200 lub Fiacie fullback ze wzgledu na stały 4x4 i umiarkowane rozmiary ale jakos słabe opinie sa w necie odnośnie L200 a tak jak mówiłem - samochod ma mi tylko pomoc w podróżowaniu a nie stanowić blokadę finansowa. RAM WYDAJE SIE KOMPROMISOWYM ROZWIĄZANIEM bo to chyba niezbyt drogie auto w eksploatacji np. W porównaniu do L200 (Czy nawet Merca G) a do gabarytów zawsze mozna sie przyzwyczaić. Jezeli macie jakies sugestie i opinie co do ww samochodów to bede wdzięczy. Nir znam sie na samochodach. Jrstrm zwykłym użytkownikiem kt chce miec radość z korzystania z mozliwosci samochodu i tyle. PS BYŁ JESXCZE TAKI POMYSŁ - FORD RANGER :) Odpuść europejskie pickupy bo będziesz zawiedziony ilością miejsca. Moi zdaniem potrzebujesz auta typu full size więc wszelkie rangery w wersji usa, tacomy, dakoty odpadają. Szczerze mówiąc to proponuję w ogóle odpuścić pickupa i kupić dużego amerykańskiego SUVa z 4x4 który będzie wygodniejszy, będzie miał też prawie zawsze stały napęd na wszystkie koła, a zapakujesz do niego tyle samo co do taczki z podwójną kabiną i paką 5,5-6,0ft. Dokładnie to szukaj: CHEVROLET SUBURBAN 4x4 z silnikiem 5.3 vortex + LPG GMC YUKON XL 4x4 z silnikiem 5.3 vortex + LPG FORD EXCURSION 4x4 z silnikiem 5,4 triton + LPG FORD EXPEDITION XL 4x4 z silnikiem 5,4 triton + lpg ewentualnie jakiegoś vana lub salonkę np: CHEVROLET ASTRO 4x4 CHRYSLER TOWN & COUNTRY 4x4 Jeśli 4x4 nie jest Ci niezbędne to wybór jest znacznie szerszy. Ja osobiście uwielbiam pickupy, ale na wyjazdy wakacyjne mam inny pojazd - VW T4 MULTIVAN ;) Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
Tadeusz_B Opublikowano 8 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 8 Września 2017 To tylko duży bus z podwójną kabiną, tam wejdzie cała rodzina i rowery z tyłu, Kassei myślę że w żaden z Twoich typów bagaże i rowery z tyłu nie wejdą. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka
Pickup150 Opublikowano 9 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 9 Września 2017 Ja bym szukał T5, podwójna kabina z ful wypasem, a budżet 100tys, zadowoli ten zakup w zupełności, bo o takim progu finansowym wspominałeś w pierwszym poście. Proponuje jeszcze raz przemyśleć zakup G klasy, wbrew pozorom utrzymanie tego auta nie należy do najdroższych, i wszystko zależy od egzemplarza jaki kupisz ?. Przedział 100tys na zakup auta daje naprawdę dużo możliwości, gorzej jest jak ktoś szuka idealnego auta do wszystkiego za 30 tys ;-) . Na bazie długiej G klasy budują przeprawówki, zwiedzają nimi cały Świat, to dobre auta i bardzo pewne, nie zawodzą jak inne pseudo terenowe wozidła. Ja mam pickupa Forda F150 do roboty, mała kabina i duża paka, niestety bez 4x4 ale do moich celów wystarcza mi w zupełności, mimo to jest to zawali droga, trudny w parkowaniu, manewrowaniu, itp. Mam też G klasę, krótka do wożenia 4 liter wokoło komina i czasami gdzieś dalej. Zrobiłem remont gruntowny i od ponad roku nie wiem, co to mechanik i naprawy. To auto dobrze zrobione wystarczy na kilkanaście lat, przy normalnej eksploatacji, właśnie takiej o której piszesz, jazda na co dzień i weekendowe wypady za miasto, w teren bez taplania się w wodzie po klamki ;-) . W przypadku G klasy tylko tylko benzyna, silniki od 3,2 a najlepiej kupić 5.0 + LPG. Rodzina zapakuje się wygodnie, bagaże bez problemu w przedziale bagażowym, a rowery na bagażnik za autem na hak. Pickup z zabudową już nie jest pickupem, i zakup mija się z celem :-| , to już lepiej SUV jak pisze kolega powyżej. Powodzenia w szukaniu Cytuj
kubaeso Opublikowano 19 Września 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2017 Ja moge polecic Isuzu D-max jako samochod rodzinny,samochod do pracy I na weekendowe wyjazdy.Uzywam go na wyjazdy na polowania,do ciagania przyczepy kempingowej czy lodzi wedkarskiej,Na codzien transport dzieci do przedszkola I codzienna eksploatacja po malym miescie.Przewiozlem nim klkanascie ton ladunku na budowe domu I ogrodu.Parkingowo troszke gorzej jak osobowka ale ogolnie oki.Wnetrze jak dla mnie super.Ladnie schludnie przejrzysciei funkcjonalnie latwo o utrzymanie czystosci wersja LSX.Osiagi 400NM I 170 koni wystarczajaca.Mam porownanie do hiluxa I forga rangera. Moim zdaniem samochod mocno niedoceniany w polsce w niczym nie odbiega od konkurencji typu navara,l200,hillux czy ranger.Nie mozna go porownywac do amerykanskich pick-upow bo to inna bajka. Wady jakie zaobserwowalem to swiatla dosc slabe jak na auto z 2016 roku zwykle soczewki to troche za malo,smieszy mnie rowniez brak zapasowki w standardzIe tylko pianka I zestaw naprawczy do auta ktore moze zapakowac na plecy tone ladunku to troche komiczne.Felgi aluminiowe troche z innej epoki jak za poczatkow koreanskich samochodow;) Zaleta jest staly podglad zabrudzenia filtra DPF oraz informacja kiedy sie wypala co ulatwia eksploatacje dziasiejszych silnikow diesla. Od tego roku wprowadzono nowy silnik o pojemnosci 1,9 I mocy 160koni 350NM co moim zdaniem jest porazka do takiego auta wsadzac taki silnik.W pazdzirniku jade na przeglad do ASO wiec sie przejade tym nowym i zobaczymy. Cytuj ISUZU D-MAX 2016
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.