Skocz do zawartości

Ram 1500 jaki most


Sebciu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 7 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 rok później...

https://www.centercar.pl/vin/groups.aspx?search=& tu sobie VIN wklepcie, dobrze dekoduje fabryczną konfigurację dla RAMów

 

Dodge RAM 1500 [EVA], Saab 9-3SS [B207E], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit 136 (babcia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje i nic z tego nie rozumiem     Skrzynia biegów - wszystkie 5-biegowe automatyczne; DGQ: Transmission-5-Spd Automatic 5-45RFE; DHA: Konwerter momentu obrotowego - blokowanie; DHE: Skrzynia transferowa - Man Shift-on-the-Fly; DJM: Oś - przód, 205 MM HD; DMH: Przełożenie osi - 3,92; DRB: Oś - Tył, Korporacja 9.25 LD; DSA: Oś - mechanizm różnicowy zapobiegający wirowaniu; EAG:

posiadam DODGE RAM 1500 SLT 5.7HEMI 2004r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

most masz Chrysler 9,25 z LSD

szarpnięcie to mogą być zużyte krzyżaki wału, największe szarpnięcie będzie w takim przypadku przy zmianie kierunku ruchu: D=>R, R=>D

 

Dodge RAM 1500 [EVA], Saab 9-3SS [B207E], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit 136 (babcia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz mnie uświadomić co oznacza LSD ? co do krzyżaków to podniosłem trochę autko na resorach i może z tego powodu coś się dzieje bo wydaje mi się że

wał cofnoł się ze skrzyni o jakieś 2 cm. a i na pewno mam luz na łożyskach w kołach tylnych około 2mm w pionie.. z góry pięknie dziękuje za podpowiedzi..

posiadam DODGE RAM 1500 SLT 5.7HEMI 2004r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Limited Sleep Diferential - dyferencjał o ograniczonym poślizgu - czyli automatyczna blokada.

Co do podniesienia samochodu, jeśli nie zmienił się kąt krzyżaków to nie ma znaczenia, wieloklin w skrzyni/reduktorze jest po to by właśnie suwliwie pracować i przez to niwelować różnice związane z wysokością zawieszenia. Wsadź w zabierak krzyżaka jakiś solidny śrubokręt i poszarp, zobacz czy jakiś luz występuje - to samo od strony skrzyni i mostu.

co do luzu na tylnych łożyskach, to pewnie masz już półosie wywalone - są wewnętrzną bieżnią łożyska (głupie rozwiązanie które niszczy półosie - przeżyłem to w Jeepie, kosztowało mnie 1200pln za jedną stronę)

 

 

Dodge RAM 1500 [EVA], Saab 9-3SS [B207E], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit 136 (babcia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurde tylko że ja do swojego już półosi nigdzie nie znajdę a luzy sprawdzę i naprawdę wdzięczny jestem za pomoc..

mam to autko od 2006 roku i nadal nic o nim nie wiem siara prawda ? myślę że mi to wybaczycie.. byłem u mechaników już kilku i żaden nie widzi problemu..

muwią że to normalka w takich autach.

posiadam DODGE RAM 1500 SLT 5.7HEMI 2004r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukaj mechaników od jeepów, w Darłowie masz Krzyśka -  jednego z najlepszych w Polsce, na forum jeep.org.pl ma nick dvjcodec

On wie wszystko o tych układach napędowych.

 

 

Dodge RAM 1500 [EVA], Saab 9-3SS [B207E], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit 136 (babcia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.. chcę pochwalić się że operacja się udała i pacjent żyje ha ha . wymieniłem łożyska na półosiach i tarczki od LSD i dolegliwości mineły..

A przy okazji mam jeszcze pytanko.. jak się poznać czy działa odcięcie czterech garków przy spokojnej jeździe ??

posiadam DODGE RAM 1500 SLT 5.7HEMI 2004r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem CHYBA, bo tak czytałem że od chyba 2008 był ten bajer, ale pewny nie jestem. Z HEMI nie miałem dużo do czynienia. Stare Magnumy znam na wylot.

 

Edytowane przez wiewioor.fm

 

Dodge RAM 1500 [EVA], Saab 9-3SS [B207E], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit 136 (babcia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrators

Skoro Ram 2004 to III gen przed liftem, jednym słowem nie masz spręźyn w przednim zawieszeniu tylko drążki skrętne, brak cewek na świecach, więcej przekażnikow pod maską, brak sieci can, jest zaleta np. jak zrobisz zwarcie kierunkowskazów   to ci wywali bezpiecznik, po lifcie nie ma bezpiecznika, tylko moduły które trzeba odblokować diagnozerem w Aso , jedyne 200 zł + Vat ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.