Jump to content

Ram 1500 jaki most


Recommended Posts

  • 7 months later...
  • Replies 27
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kolego, udaj się do dealera FCA Poland (Fiat Chrysler Automotive Poland) uśmiechnij się do osoby z działu części zamienne, poproś o odkodowanie i po VIN weź całą specyfikacje auta . W Lublinie jak by co moge pomóc polecić kogo trzeba.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Dziękuje i nic z tego nie rozumiem     Skrzynia biegów - wszystkie 5-biegowe automatyczne; DGQ: Transmission-5-Spd Automatic 5-45RFE; DHA: Konwerter momentu obrotowego - blokowanie; DHE: Skrzynia transferowa - Man Shift-on-the-Fly; DJM: Oś - przód, 205 MM HD; DMH: Przełożenie osi - 3,92; DRB: Oś - Tył, Korporacja 9.25 LD; DSA: Oś - mechanizm różnicowy zapobiegający wirowaniu; EAG:

posiadam DODGE RAM 1500 SLT 5.7HEMI 2004r.

Link to comment
Share on other sites

most masz Chrysler 9,25 z LSD

szarpnięcie to mogą być zużyte krzyżaki wału, największe szarpnięcie będzie w takim przypadku przy zmianie kierunku ruchu: D=>R, R=>D

 

Dodge RAM 1500 [EVA], Saab 9-3SS [B207E], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit 136 (babcia)

Link to comment
Share on other sites

możesz mnie uświadomić co oznacza LSD ? co do krzyżaków to podniosłem trochę autko na resorach i może z tego powodu coś się dzieje bo wydaje mi się że

wał cofnoł się ze skrzyni o jakieś 2 cm. a i na pewno mam luz na łożyskach w kołach tylnych około 2mm w pionie.. z góry pięknie dziękuje za podpowiedzi..

posiadam DODGE RAM 1500 SLT 5.7HEMI 2004r.

Link to comment
Share on other sites

Limited Sleep Diferential - dyferencjał o ograniczonym poślizgu - czyli automatyczna blokada.

Co do podniesienia samochodu, jeśli nie zmienił się kąt krzyżaków to nie ma znaczenia, wieloklin w skrzyni/reduktorze jest po to by właśnie suwliwie pracować i przez to niwelować różnice związane z wysokością zawieszenia. Wsadź w zabierak krzyżaka jakiś solidny śrubokręt i poszarp, zobacz czy jakiś luz występuje - to samo od strony skrzyni i mostu.

co do luzu na tylnych łożyskach, to pewnie masz już półosie wywalone - są wewnętrzną bieżnią łożyska (głupie rozwiązanie które niszczy półosie - przeżyłem to w Jeepie, kosztowało mnie 1200pln za jedną stronę)

 

 

Dodge RAM 1500 [EVA], Saab 9-3SS [B207E], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit 136 (babcia)

Link to comment
Share on other sites

kurde tylko że ja do swojego już półosi nigdzie nie znajdę a luzy sprawdzę i naprawdę wdzięczny jestem za pomoc..

mam to autko od 2006 roku i nadal nic o nim nie wiem siara prawda ? myślę że mi to wybaczycie.. byłem u mechaników już kilku i żaden nie widzi problemu..

muwią że to normalka w takich autach.

posiadam DODGE RAM 1500 SLT 5.7HEMI 2004r.

Link to comment
Share on other sites

Szukaj mechaników od jeepów, w Darłowie masz Krzyśka -  jednego z najlepszych w Polsce, na forum jeep.org.pl ma nick dvjcodec

On wie wszystko o tych układach napędowych.

 

 

Dodge RAM 1500 [EVA], Saab 9-3SS [B207E], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit 136 (babcia)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Witam.. chcę pochwalić się że operacja się udała i pacjent żyje ha ha . wymieniłem łożyska na półosiach i tarczki od LSD i dolegliwości mineły..

A przy okazji mam jeszcze pytanko.. jak się poznać czy działa odcięcie czterech garków przy spokojnej jeździe ??

posiadam DODGE RAM 1500 SLT 5.7HEMI 2004r.

Link to comment
Share on other sites

Napisałem CHYBA, bo tak czytałem że od chyba 2008 był ten bajer, ale pewny nie jestem. Z HEMI nie miałem dużo do czynienia. Stare Magnumy znam na wylot.

 

Edited by wiewioor.fm

 

Dodge RAM 1500 [EVA], Saab 9-3SS [B207E], Astra Bertone [Z22SE], Skoda Favorit 136 (babcia)

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Skoro Ram 2004 to III gen przed liftem, jednym słowem nie masz spręźyn w przednim zawieszeniu tylko drążki skrętne, brak cewek na świecach, więcej przekażnikow pod maską, brak sieci can, jest zaleta np. jak zrobisz zwarcie kierunkowskazów   to ci wywali bezpiecznik, po lifcie nie ma bezpiecznika, tylko moduły które trzeba odblokować diagnozerem w Aso , jedyne 200 zł + Vat ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.