Eryk0505 Posted June 21, 2017 Report Share Posted June 21, 2017 Witam, zakładam nowy temat bo typowo do mojej potrzeby nie odnalazłem odpowiedzi. Jestem w posiadaniu: Ford F-350 Super Duty 6.7L V8 Automatic 4X4. 2015r. Auto pochodzi ze USA, i jest na etapie przystosowywania do warunków europejskich. Przednie lampy zostały już przerobione przez specjalna firmę, ale problem tkwi w lampach tylnych. Okazało się że nie wystarczy zmienić żarówki lub przerobić klosza. Problem prawdopodobnie trzeba rozwiązać poprzez moduł sterujący oraz wypuścić dodatkowe kable.... Zaprowadziłem samochód do elektro-mechanika który twierdzi że się na tym zna i poradzi sobie bez problemu (tak mówił przez telefon). W efekcie FORD stoi u niego już 4 tydzień, i nie widać końca tych robót i testów ;/. Zdjęcia tylnych lam i sposobu ich podłączenia mogę przesłać osobom zainteresowanym na maila. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tadeusz_B Posted June 21, 2017 Report Share Posted June 21, 2017 U kogo robisz ? Quote Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyga Posted June 22, 2017 Report Share Posted June 22, 2017 patent pewnie jest taki, że stop i kierunkowskaz jest sterowany jedna linią czyli normalnie świeci stop, a jak jest kierunek to ten stop jest rozłączany i cały mruga jak odepnie się stop to kierunki zaczynają szybciej mrugać bo nie mają obciążenia a jak już coś namieszał w czujniku stop to 3 stop będzie świecił ciągle Quote tdi engines are for senior citizens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.