Eryk0505 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2017 Witam, zakładam nowy temat bo typowo do mojej potrzeby nie odnalazłem odpowiedzi. Jestem w posiadaniu: Ford F-350 Super Duty 6.7L V8 Automatic 4X4. 2015r. Auto pochodzi ze USA, i jest na etapie przystosowywania do warunków europejskich. Przednie lampy zostały już przerobione przez specjalna firmę, ale problem tkwi w lampach tylnych. Okazało się że nie wystarczy zmienić żarówki lub przerobić klosza. Problem prawdopodobnie trzeba rozwiązać poprzez moduł sterujący oraz wypuścić dodatkowe kable.... Zaprowadziłem samochód do elektro-mechanika który twierdzi że się na tym zna i poradzi sobie bez problemu (tak mówił przez telefon). W efekcie FORD stoi u niego już 4 tydzień, i nie widać końca tych robót i testów ;/. Zdjęcia tylnych lam i sposobu ich podłączenia mogę przesłać osobom zainteresowanym na maila. Pozdrawiam Cytuj
Tadeusz_B Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Czerwca 2017 U kogo robisz ? Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka
zyga Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Czerwca 2017 patent pewnie jest taki, że stop i kierunkowskaz jest sterowany jedna linią czyli normalnie świeci stop, a jak jest kierunek to ten stop jest rozłączany i cały mruga jak odepnie się stop to kierunki zaczynają szybciej mrugać bo nie mają obciążenia a jak już coś namieszał w czujniku stop to 3 stop będzie świecił ciągle Cytuj tdi engines are for senior citizens
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.