Eryk0505 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 Witam, zakładam nowy temat bo typowo do mojej potrzeby nie odnalazłem odpowiedzi. Jestem w posiadaniu: Ford F-350 Super Duty 6.7L V8 Automatic 4X4. 2015r. Auto pochodzi ze USA, i jest na etapie przystosowywania do warunków europejskich. Przednie lampy zostały już przerobione przez specjalna firmę, ale problem tkwi w lampach tylnych. Okazało się że nie wystarczy zmienić żarówki lub przerobić klosza. Problem prawdopodobnie trzeba rozwiązać poprzez moduł sterujący oraz wypuścić dodatkowe kable.... Zaprowadziłem samochód do elektro-mechanika który twierdzi że się na tym zna i poradzi sobie bez problemu (tak mówił przez telefon). W efekcie FORD stoi u niego już 4 tydzień, i nie widać końca tych robót i testów ;/. Zdjęcia tylnych lam i sposobu ich podłączenia mogę przesłać osobom zainteresowanym na maila. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadeusz_B Opublikowano 21 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 U kogo robisz ? Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyga Opublikowano 22 Czerwca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 patent pewnie jest taki, że stop i kierunkowskaz jest sterowany jedna linią czyli normalnie świeci stop, a jak jest kierunek to ten stop jest rozłączany i cały mruga jak odepnie się stop to kierunki zaczynają szybciej mrugać bo nie mają obciążenia a jak już coś namieszał w czujniku stop to 3 stop będzie świecił ciągle Cytuj tdi engines are for senior citizens Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.