Irek Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Witam. Przymierzam się do zakupu przyczepy. Zasadniczo nic ciężkiego (kategoria nie puszcza). DMC 750 kg. w związku z czym masa własna nie będzie duża. Do tego zabawki potrzebne na wędkarskie wycieczki: 70 kg. ponton, tyle samo masy w akumulatorach potrzebnych do zasilania silnika, silnik (pewnie z 10 kg.), kotwica i inne pierdoły. Jakieś drewno (duuuużo drewna) na opał (wszak ognisko potrzebne - kuchenki i różne takie nie dają odpowiedniego klimatu), piły i inne "wędkarskie" drobiazgi. Łącznie będzie tego wraz z eFem jakieś 4000 kg. Tak naprawdę od którego momentu (od jakiej masy całego zestawu) bawimy się w wyłączanie nadbiegów? Niby drobiazg, a wpływa na osiągane prędkości, wysokość obrotów i zużycie paliwa, a co najważniejsze, to nie chcę zaszkodzić eFce. Cytuj 2006 F150, 5.4L 3V V8, Dark Toreador. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kassei Opublikowano 9 Marca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Witam. Przymierzam się do zakupu przyczepy. Zasadniczo nic ciężkiego (kategoria nie puszcza). DMC 750 kg. w związku z czym masa własna nie będzie duża. Do tego zabawki potrzebne na wędkarskie wycieczki: 70 kg. ponton, tyle samo masy w akumulatorach potrzebnych do zasilania silnika, silnik (pewnie z 10 kg.), kotwica i inne pierdoły. Jakieś drewno (duuuużo drewna) na opał (wszak ognisko potrzebne - kuchenki i różne takie nie dają odpowiedniego klimatu), piły i inne "wędkarskie" drobiazgi. Łącznie będzie tego wraz z eFem jakieś 4000 kg. Tak naprawdę od którego momentu (od jakiej masy całego zestawu) bawimy się w wyłączanie nadbiegów? Niby drobiazg, a wpływa na osiągane prędkości, wysokość obrotów i zużycie paliwa, a co najważniejsze, to nie chcę zaszkodzić eFce. W sumie dobre pytanie :) Nigdy nie doszedłem do tego - poniekąd z lenistwa - w jakich warunkach producent zaleca wyłączanie O/D. Ja osobiście robię ciężkiej załadowanej przyczepie i trasie z podjazdami, choć tak na prawdę parę razy mi się tylko zdarzyło to robić. Z innej beczki - wiesz o tym że potrzebujesz viaTOLL aby za 150tką ciągnąć przyczepę 750kg? Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek Opublikowano 9 Marca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2017 Tak, to wiem. Przepisy jako tako ogarniam, gorzej z właściwym użytkowaniem "taczki". ;-) Cytuj 2006 F150, 5.4L 3V V8, Dark Toreador. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.