Jump to content

[FORD F150] Świece zapłonowe


judak
 Share

Recommended Posts

Witam

 

Może ktoś ma doświadczenie z wymianą świec zapłonowych w F-150, po wymianie na takie same tzn HT1 , nie jestem zadowolony z kultury pracy silnika, pomijając fakt ż e jedna była od razu uszkodzona.

Czy jest coś lepszego?

Judak

Ford F-150 2006 Lariat 5,4 V8 Triton

Link to comment
Share on other sites

według katalogu powinieneś mieć założone świece HT15 a nie HT1. Masz założony gaz? gazownicy często zmieniają przerwy na świecach. Świece autolite ogólnie są dobre, sporo tego założyłem, ale jak w każdej firmie trafiają się felerne. Jeśli szukasz innych to mam z dnia na dzień oryginalne motocraft, ale nie są tanie.

www.mpgserwis.pl

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

judak, Jaka generacja eFki? Twoja z podpisu? Jak tak:

 

201512311_sneqxsa.jpg

Tyle zostało z mojej jednej świecy F150 11 generacji 5.4 L 3V Triton V8, ale o dziwo palił ten układ.

 

201512311_aspnxrr.jpg

To założyłem jak widzisz brak regulacji, tak jak dostałeś tak zakładasz.

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

judak, K###a faktycznie ale wtopa, dzieki, człowiek całe życie się uczy. Ja założyłem jak przyszły na benzynie i gazie różnicy nie było.

 

Link to comment
Share on other sites

Co ile powinno się wymieniać te świece ? Szczególnie kiedy auto jeździ głównie na gazie ?

 

Tą przerwę faktycznie trzeba ustawiać czy wystarczy założyć tak jak przyszły i będzie jeździć ?

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Kassei, jak miałem eFke zresztą do której od Ciebie miałem listwy błotników to jak wspomniałem judakowi z niewiedzy wsadziłem nie regulowane tak jak dostałem z zuzcaru bodajrze i eFka nic nie poczuła ni na lpg ni na benzynie, misfire tez nie wszedł, mój soft nie robi wykresów cylindrów, lecz jak wspomniałem komp nie miał zastrzeżeń

Link to comment
Share on other sites

Kassei, jak miałem eFke zresztą do której od Ciebie miałem listwy błotników to jak wspomniałem judakowi z niewiedzy wsadziłem nie regulowane tak jak dostałem z zuzcaru bodajrze i eFka nic nie poczuła ni na lpg ni na benzynie, misfire tez nie wszedł, mój soft nie robi wykresów cylindrów, lecz jak wspomniałem komp nie miał zastrzeżeń
Dwa pytanka jeszcze:

 

- co ile byś wymieniał te świece jeżdżąc na gazie ?

- jak kupowałeś w zuzcarze ? Na allegro nie umiałem u nich znaleźć tych świec.

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Link to comment
Share on other sites

Kassei, zadzwonilem i zrobili aukcje.... a ile hmm nie wiem czy to musi wynikac z km... raczej bym sie sugerowal kultura pracy
Mi klepnęło 40k od wymiany świec i praktycznie cały czas auto jeździ na gazie. Ostatnio mi pracownik mówił, że nieładnie zadymił na czarno po odpaleniu. Pojawił się też jednorazowo check engine ale szybko zniknął więc podejrzewam missfire na którymś cylindrze. Oprócz tego wszystko ok ale mnie te objawy martwią.

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Link to comment
Share on other sites

Guest Anonymous

Sprawdz obie świece na podszybiu ... Jeśli sugerować się statystykami. Zalej je tylko pierw np wd40 żeby pół świecy ci w bloku nie zostało.

 

[ Dodano: 2017-03-23, 00:20 ]

.... a czy śmierdzi z wydechu nie spalonym paliwem?

Link to comment
Share on other sites

Sprawdz obie świece na podszybiu ... Jeśli sugerować się statystykami. Zalej je tylko pierw np wd40 żeby pół świecy ci w bloku nie zostało.

 

[ Dodano: 2017-03-23, 00:20 ]

.... a czy śmierdzi z wydechu nie spalonym paliwem?

Trudno stwierdzić czy śmierdzi czy nie :( Jakiegoś uderzającego smrodu nie poczułem.

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

swiece same w sobie powinny i 100 tysięcy przetrwać, ale ze względu za zapiekanie się ich w tych silnikach zalecają czestsze wymiany... ja walcze z dziwna praca silnika już jakiś czas, wyeliminowałem już wskakiwanie wskaźnika temp. na max, wymieniałem swiece niedawno (motorcraft) i dalej cos przerywa, gazownik znalazł, ze dwie cewki do wymiany, zamowilem i zobaczymy co z tego wyjdzie... może w końcu znow ożyje, jest coraz lepiej ale jeszcze to nie to...

FORD F150 FX4 5.4 TRITON 2004 4x4 SUPER CREW

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

dzięki... uwaga na przyszlosc... przy wymianie swiec wymieniajcie od razu gumy/fajki cewek, u mnie tydzień po wymianie swiec na nowe od razu dwie miały swieze przebicia, okazało się ze cewki sa oki, tylko te gumy stracily swoje właściwości izolacyjne, drugi komplet swiec musialem zakupić i komplet cewek, jak się okazało niepotrzebnie, wystarczylo same swiece i gumy wymienić...

FORD F150 FX4 5.4 TRITON 2004 4x4 SUPER CREW

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.