judak Posted February 27, 2017 Report Share Posted February 27, 2017 Witam Może ktoś ma doświadczenie z wymianą świec zapłonowych w F-150, po wymianie na takie same tzn HT1 , nie jestem zadowolony z kultury pracy silnika, pomijając fakt ż e jedna była od razu uszkodzona. Czy jest coś lepszego? Quote Judak Ford F-150 2006 Lariat 5,4 V8 Triton Link to comment Share on other sites More sharing options...
MPGserwis Posted February 27, 2017 Report Share Posted February 27, 2017 według katalogu powinieneś mieć założone świece HT15 a nie HT1. Masz założony gaz? gazownicy często zmieniają przerwy na świecach. Świece autolite ogólnie są dobre, sporo tego założyłem, ale jak w każdej firmie trafiają się felerne. Jeśli szukasz innych to mam z dnia na dzień oryginalne motocraft, ale nie są tanie. Quote www.mpgserwis.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
judak Posted February 28, 2017 Author Report Share Posted February 28, 2017 Witam ponownie Mam pewne podejrzenia co do ustawienia przerwy na świecy jest ok 1 mm a powinno być oczywiście przy zamontowanej instalacji gazowej 0,7 mm. Quote Judak Ford F-150 2006 Lariat 5,4 V8 Triton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 2, 2017 Report Share Posted March 2, 2017 judak, Jaka generacja eFki? Twoja z podpisu? Jak tak: Tyle zostało z mojej jednej świecy F150 11 generacji 5.4 L 3V Triton V8, ale o dziwo palił ten układ. To założyłem jak widzisz brak regulacji, tak jak dostałeś tak zakładasz. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
judak Posted March 7, 2017 Author Report Share Posted March 7, 2017 Jest regulacja Amerykanie nawet mają do tego narzędzie(20$) Quote Judak Ford F-150 2006 Lariat 5,4 V8 Triton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 7, 2017 Report Share Posted March 7, 2017 judak, K###a faktycznie ale wtopa, dzieki, człowiek całe życie się uczy. Ja założyłem jak przyszły na benzynie i gazie różnicy nie było. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
judak Posted March 15, 2017 Author Report Share Posted March 15, 2017 Ok nie ma problemu Quote Judak Ford F-150 2006 Lariat 5,4 V8 Triton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 15, 2017 Report Share Posted March 15, 2017 judak, wiem ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kassei Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Co ile powinno się wymieniać te świece ? Szczególnie kiedy auto jeździ głównie na gazie ? Tą przerwę faktycznie trzeba ustawiać czy wystarczy założyć tak jak przyszły i będzie jeździć ? Quote FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 18, 2017 Report Share Posted March 18, 2017 Kassei, jak miałem eFke zresztą do której od Ciebie miałem listwy błotników to jak wspomniałem judakowi z niewiedzy wsadziłem nie regulowane tak jak dostałem z zuzcaru bodajrze i eFka nic nie poczuła ni na lpg ni na benzynie, misfire tez nie wszedł, mój soft nie robi wykresów cylindrów, lecz jak wspomniałem komp nie miał zastrzeżeń Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kassei Posted March 21, 2017 Report Share Posted March 21, 2017 Kassei, jak miałem eFke zresztą do której od Ciebie miałem listwy błotników to jak wspomniałem judakowi z niewiedzy wsadziłem nie regulowane tak jak dostałem z zuzcaru bodajrze i eFka nic nie poczuła ni na lpg ni na benzynie, misfire tez nie wszedł, mój soft nie robi wykresów cylindrów, lecz jak wspomniałem komp nie miał zastrzeżeńDwa pytanka jeszcze: - co ile byś wymieniał te świece jeżdżąc na gazie ? - jak kupowałeś w zuzcarze ? Na allegro nie umiałem u nich znaleźć tych świec. Quote FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 22, 2017 Report Share Posted March 22, 2017 Kassei, zadzwonilem i zrobili aukcje.... a ile hmm nie wiem czy to musi wynikac z km... raczej bym sie sugerowal kultura pracy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kassei Posted March 22, 2017 Report Share Posted March 22, 2017 Kassei, zadzwonilem i zrobili aukcje.... a ile hmm nie wiem czy to musi wynikac z km... raczej bym sie sugerowal kultura pracyMi klepnęło 40k od wymiany świec i praktycznie cały czas auto jeździ na gazie. Ostatnio mi pracownik mówił, że nieładnie zadymił na czarno po odpaleniu. Pojawił się też jednorazowo check engine ale szybko zniknął więc podejrzewam missfire na którymś cylindrze. Oprócz tego wszystko ok ale mnie te objawy martwią. Quote FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 22, 2017 Report Share Posted March 22, 2017 Sprawdz obie świece na podszybiu ... Jeśli sugerować się statystykami. Zalej je tylko pierw np wd40 żeby pół świecy ci w bloku nie zostało. [ Dodano: 2017-03-23, 00:20 ] .... a czy śmierdzi z wydechu nie spalonym paliwem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kassei Posted March 23, 2017 Report Share Posted March 23, 2017 Sprawdz obie świece na podszybiu ... Jeśli sugerować się statystykami. Zalej je tylko pierw np wd40 żeby pół świecy ci w bloku nie zostało. [ Dodano: 2017-03-23, 00:20 ] .... a czy śmierdzi z wydechu nie spalonym paliwem? Trudno stwierdzić czy śmierdzi czy nie :( Jakiegoś uderzającego smrodu nie poczułem. Quote FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Anonymous Posted March 23, 2017 Report Share Posted March 23, 2017 Ta świeca powyżej dawała stanowczo odczuwalną woń niespalonego paliwa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKmario Posted April 12, 2017 Report Share Posted April 12, 2017 swiece same w sobie powinny i 100 tysięcy przetrwać, ale ze względu za zapiekanie się ich w tych silnikach zalecają czestsze wymiany... ja walcze z dziwna praca silnika już jakiś czas, wyeliminowałem już wskakiwanie wskaźnika temp. na max, wymieniałem swiece niedawno (motorcraft) i dalej cos przerywa, gazownik znalazł, ze dwie cewki do wymiany, zamowilem i zobaczymy co z tego wyjdzie... może w końcu znow ożyje, jest coraz lepiej ale jeszcze to nie to... Quote FORD F150 FX4 5.4 TRITON 2004 4x4 SUPER CREW Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKmario Posted April 18, 2017 Report Share Posted April 18, 2017 wie ktoś jak numorowane sa "gary" od 1 do 8 w F-150 5.4 Triton 2004-2008??? Quote FORD F150 FX4 5.4 TRITON 2004 4x4 SUPER CREW Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyga Posted April 19, 2017 Report Share Posted April 19, 2017 Quote tdi engines are for senior citizens Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKmario Posted June 14, 2017 Report Share Posted June 14, 2017 dzięki... uwaga na przyszlosc... przy wymianie swiec wymieniajcie od razu gumy/fajki cewek, u mnie tydzień po wymianie swiec na nowe od razu dwie miały swieze przebicia, okazało się ze cewki sa oki, tylko te gumy stracily swoje właściwości izolacyjne, drugi komplet swiec musialem zakupić i komplet cewek, jak się okazało niepotrzebnie, wystarczylo same swiece i gumy wymienić... Quote FORD F150 FX4 5.4 TRITON 2004 4x4 SUPER CREW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.