judak Opublikowano 27 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2017 Witam Może ktoś ma doświadczenie z wymianą świec zapłonowych w F-150, po wymianie na takie same tzn HT1 , nie jestem zadowolony z kultury pracy silnika, pomijając fakt ż e jedna była od razu uszkodzona. Czy jest coś lepszego? Cytuj Judak Ford F-150 2006 Lariat 5,4 V8 Triton
MPGserwis Opublikowano 27 Lutego 2017 Zgłoś Opublikowano 27 Lutego 2017 według katalogu powinieneś mieć założone świece HT15 a nie HT1. Masz założony gaz? gazownicy często zmieniają przerwy na świecach. Świece autolite ogólnie są dobre, sporo tego założyłem, ale jak w każdej firmie trafiają się felerne. Jeśli szukasz innych to mam z dnia na dzień oryginalne motocraft, ale nie są tanie. Cytuj www.mpgserwis.pl
judak Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 28 Lutego 2017 Witam ponownie Mam pewne podejrzenia co do ustawienia przerwy na świecy jest ok 1 mm a powinno być oczywiście przy zamontowanej instalacji gazowej 0,7 mm. Cytuj Judak Ford F-150 2006 Lariat 5,4 V8 Triton
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2017 judak, Jaka generacja eFki? Twoja z podpisu? Jak tak: Tyle zostało z mojej jednej świecy F150 11 generacji 5.4 L 3V Triton V8, ale o dziwo palił ten układ. To założyłem jak widzisz brak regulacji, tak jak dostałeś tak zakładasz. Cytuj
judak Opublikowano 7 Marca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2017 Jest regulacja Amerykanie nawet mają do tego narzędzie(20$) Cytuj Judak Ford F-150 2006 Lariat 5,4 V8 Triton
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2017 judak, K###a faktycznie ale wtopa, dzieki, człowiek całe życie się uczy. Ja założyłem jak przyszły na benzynie i gazie różnicy nie było. Cytuj
judak Opublikowano 15 Marca 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2017 Ok nie ma problemu Cytuj Judak Ford F-150 2006 Lariat 5,4 V8 Triton
Kassei Opublikowano 18 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2017 Co ile powinno się wymieniać te świece ? Szczególnie kiedy auto jeździ głównie na gazie ? Tą przerwę faktycznie trzeba ustawiać czy wystarczy założyć tak jak przyszły i będzie jeździć ? Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
Gość Anonymous Opublikowano 18 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Marca 2017 Kassei, jak miałem eFke zresztą do której od Ciebie miałem listwy błotników to jak wspomniałem judakowi z niewiedzy wsadziłem nie regulowane tak jak dostałem z zuzcaru bodajrze i eFka nic nie poczuła ni na lpg ni na benzynie, misfire tez nie wszedł, mój soft nie robi wykresów cylindrów, lecz jak wspomniałem komp nie miał zastrzeżeń Cytuj
Kassei Opublikowano 21 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2017 Kassei, jak miałem eFke zresztą do której od Ciebie miałem listwy błotników to jak wspomniałem judakowi z niewiedzy wsadziłem nie regulowane tak jak dostałem z zuzcaru bodajrze i eFka nic nie poczuła ni na lpg ni na benzynie, misfire tez nie wszedł, mój soft nie robi wykresów cylindrów, lecz jak wspomniałem komp nie miał zastrzeżeńDwa pytanka jeszcze: - co ile byś wymieniał te świece jeżdżąc na gazie ? - jak kupowałeś w zuzcarze ? Na allegro nie umiałem u nich znaleźć tych świec. Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
Gość Anonymous Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2017 Kassei, zadzwonilem i zrobili aukcje.... a ile hmm nie wiem czy to musi wynikac z km... raczej bym sie sugerowal kultura pracy Cytuj
Kassei Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2017 Kassei, zadzwonilem i zrobili aukcje.... a ile hmm nie wiem czy to musi wynikac z km... raczej bym sie sugerowal kultura pracyMi klepnęło 40k od wymiany świec i praktycznie cały czas auto jeździ na gazie. Ostatnio mi pracownik mówił, że nieładnie zadymił na czarno po odpaleniu. Pojawił się też jednorazowo check engine ale szybko zniknął więc podejrzewam missfire na którymś cylindrze. Oprócz tego wszystko ok ale mnie te objawy martwią. Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
Gość Anonymous Opublikowano 22 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2017 Sprawdz obie świece na podszybiu ... Jeśli sugerować się statystykami. Zalej je tylko pierw np wd40 żeby pół świecy ci w bloku nie zostało. [ Dodano: 2017-03-23, 00:20 ] .... a czy śmierdzi z wydechu nie spalonym paliwem? Cytuj
Kassei Opublikowano 23 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2017 Sprawdz obie świece na podszybiu ... Jeśli sugerować się statystykami. Zalej je tylko pierw np wd40 żeby pół świecy ci w bloku nie zostało. [ Dodano: 2017-03-23, 00:20 ] .... a czy śmierdzi z wydechu nie spalonym paliwem? Trudno stwierdzić czy śmierdzi czy nie :( Jakiegoś uderzającego smrodu nie poczułem. Cytuj FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002
Gość Anonymous Opublikowano 23 Marca 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2017 Ta świeca powyżej dawała stanowczo odczuwalną woń niespalonego paliwa. Cytuj
Gość Opublikowano 12 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 12 Kwietnia 2017 swiece same w sobie powinny i 100 tysięcy przetrwać, ale ze względu za zapiekanie się ich w tych silnikach zalecają czestsze wymiany... ja walcze z dziwna praca silnika już jakiś czas, wyeliminowałem już wskakiwanie wskaźnika temp. na max, wymieniałem swiece niedawno (motorcraft) i dalej cos przerywa, gazownik znalazł, ze dwie cewki do wymiany, zamowilem i zobaczymy co z tego wyjdzie... może w końcu znow ożyje, jest coraz lepiej ale jeszcze to nie to... Cytuj
Gość Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2017 wie ktoś jak numorowane sa "gary" od 1 do 8 w F-150 5.4 Triton 2004-2008??? Cytuj
zyga Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Cytuj tdi engines are for senior citizens
Gość Opublikowano 14 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2017 dzięki... uwaga na przyszlosc... przy wymianie swiec wymieniajcie od razu gumy/fajki cewek, u mnie tydzień po wymianie swiec na nowe od razu dwie miały swieze przebicia, okazało się ze cewki sa oki, tylko te gumy stracily swoje właściwości izolacyjne, drugi komplet swiec musialem zakupić i komplet cewek, jak się okazało niepotrzebnie, wystarczylo same swiece i gumy wymienić... Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.