Pawelzielonka Posted February 15, 2017 Report Share Posted February 15, 2017 cześć wszystkim :) mam pytanie odnośnie dodge rama 1500 2wd 2005r jest opcja zrobienia z niego 4x4 ??? jeśli tak to gdzie i za ile to ktoś mi zrobi mam go do kupienia w fajnej cenie Quote Hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Sebastian O. Posted February 15, 2017 Administrators Report Share Posted February 15, 2017 Opcja to pewnie że jest, tylko nieopłacalna Potrzebujesz przedni most, zawieszenie, przekładania kierownicza, przedni wał,tylni wał, skrzynie biegów, reduktor, sterowanie (elektryka wiązki) w częściach z 20 tyś + robocizna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelzielonka Posted February 15, 2017 Author Report Share Posted February 15, 2017 dzięki za odpowiedz ważne ze się da będę miał czas na skompletowanie części do następnej zimy:) Quote Hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tadeusz_B Posted February 15, 2017 Report Share Posted February 15, 2017 Napij się jak cywilizowany człowiek do bólu i zapomnij. Quote Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba M. Posted February 15, 2017 Report Share Posted February 15, 2017 Potrzebujesz przedni most, zawieszenie, przekładania kierownicza, przedni wał,tylni wał, skrzynie biegów, reduktor, sterowanie (elektryka wiązki) Jeszcze pewnie tylny most, bo jak znam życie, to w kastratach były inne przełożenia, niż w 4x4. A do tego cała masa różnych śrubek, podkładek i innych pierdółek, których nigdzie nie da się dokupić, a bez nich nie da się skończyć projektu. Tak naprawdę w naszych warunkach nie mając drugiego kompletnego egzemplarza jako dawcy części operacja jest nieopłacalna, bezsensowna i w zasadzie na granicy możliwości powodzenia. Mając kompletnego dawcę z tego samego rocznika i w tej samej wersji długości ramy operacja staje się tylko trochę mniej nieopłacalna i bezsensowna, no i może chociaż trochę możliwa do przeprowadzenia. Ram to nie Jeep, nie poniewiera się na co drugim szrocie w Polsce, więc nie będzie ani tanio, ani łatwo zebrać potrzebne graty. Słowem, lepiej zrób jak radzi Tadeusz ;-) Quote F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelzielonka Posted February 15, 2017 Author Report Share Posted February 15, 2017 W takim razie. NA ZDROWIE Może ktoś się orietuje ciężko sprzedać 2wd Pewnie wszyscy szukają 4x4 Quote Hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tadeusz_B Posted February 16, 2017 Report Share Posted February 16, 2017 Jak fajna cena to bierz, jak zamierzasz jeżdzić po mieście to bierz, jak mieszkasz w górach to nie bierz, zdarzy się ze potrzebne będę 2 napędy,jak zamierzasz wjeżdzać w lekki teren to nie bierz,jak zamierzasz go taplać w błocie to kup też dzwig. Quote Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelzielonka Posted February 16, 2017 Author Report Share Posted February 16, 2017 powiedzcie czy ram wejdzie do garażu podziemnego ?? mam 2m wysokości Quote Hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boniu Posted February 16, 2017 Report Share Posted February 16, 2017 do dwu metrowego wjedzie. Chyba że chcesz wjechać do CH SOLARIS w Opolu... tam nie wjedziesz RAMem, Wjazd pod górkę ok 30 stopni nachylenia, śliski beton, ostry łuk 90 stopni w prawo. RAMem nie odważyłem się próbować... jeszcze :-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelzielonka Posted February 16, 2017 Author Report Share Posted February 16, 2017 chodzi mi o wysokość ram został zakupiony -_ w poniedziałek go odbieram :) banan juz na twarzy Quote Hej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrators Sebastian O. Posted February 16, 2017 Administrators Report Share Posted February 16, 2017 Kastrat ( 2wd) wejdzie, 4x4 ma okolo 198 cm, z światelkami z 203 cm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kassei Posted February 16, 2017 Report Share Posted February 16, 2017 Jak fajna cena to bierz, jak zamierzasz jeździć po mieście to bierzDodałbym jeszcze do tego "jak mieszkasz w ciepłym klimacie gdzie nie ma lodu, śniegu i najlepiej deszczu" ;) Nie raz, nie dwa, nie pięćdziesiąt , dyskutowaliśmy o tym na forum. Pickup bez 4WD to prędzej czy później jedno wielkie wkurwienie właściciela. Pół biedy jeśli się skończy tylko wstydem i nerwami, gorzej jak jakąś dużą szkodą materialną lub - odpukać - zdrowotną. Kolega Prawy mi kiedyś opowiadał jak sprzedał swojego RAMa Hemi a kolejny właściciel chyba w tym samym tygodniu go rozpieprzył w drobny mak ;) Quote FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007 FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001 FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010 był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tadeusz_B Posted February 16, 2017 Report Share Posted February 16, 2017 Kolejnemu umiejętności zabrakło było. Quote Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba M. Posted February 17, 2017 Report Share Posted February 17, 2017 Dla nie wtajemniczonych - Tadeusz jest jedyną osobą na tym forum twierdzącą, że wykastrowanym pickupem da się jeździć zimą :lol: :lol: Quote F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tadeusz_B Posted February 17, 2017 Report Share Posted February 17, 2017 :-) O to to . To mnie mile połechtało, milej byłoby gdybys powiedział że jestem jedyną osoba która potrafi jeżdzić zimą. :-D Quote Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Parker Posted February 19, 2017 Report Share Posted February 19, 2017 ...no Chłopy drogie to nie jest tak , że tylko na Florydzie, Texasie czy Arizonie jeżdżą pickupy z napędzaną "samą dupą". Ja mojego mam z Illinois gdzie zimą pies ma strach odlać się na zewnątrz, bo na bank przymarznie do hydrantu. Pomykam moją wanną już którąś zimę i specjalnych problemów nie mam. Wiadomo, że komfort jazdy pickupem 4x4 jest o meeega lepszy, pewniej i bezpieczniej się prowadzi wielką furę. Mimo wszystko będę bronił tylnego napędu. Jak jest lód czy zbity śnieg to z lekkim zadkiem nawet na czworaka ciężko się wydrapać pod górkę. Jak masz tylny napęd to o umiejętnościach decyduje kwestia wprawy i rozwaga. Wiadomo, że na wszystkie kopce się nie wdrapię ale pamiętam o tym, że tylko tylne koła się mi kręcą. Jeśli brakuje komuś w zimie wyobraźni na drodze to i pojazd na gąsienicach wywali na plecy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kulka Posted February 20, 2017 Report Share Posted February 20, 2017 mozecie wierzyc lub nie , mieszkam na przedgorzu sudeckim , latam kolejna zime ramem i na dunlopach sj6 zima nie zdaza mi sie wlaczac napedu przedniego na asfalcie , qwa , zajebiscie trzyma sie drogi i jeszcze nie mialem jakiejs nieopprzyjemnej akcji , ale kastrata bym nie kupil , komfort swiadomosci ze na wraziejakbyco jest 4x4 robi robote :) aha, lubie zapierdalac :twisted: Quote HEMI 5.7 EVO 1340 bigosss 750ąty :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.