Jump to content

Przeróbka z 2WD na 4x4 DODGE Ram 1500


Pawelzielonka
 Share

Recommended Posts

Potrzebujesz przedni most, zawieszenie, przekładania kierownicza,

 

przedni wał,tylni wał, skrzynie biegów, reduktor, sterowanie (elektryka wiązki)

Jeszcze pewnie tylny most, bo jak znam życie, to w kastratach były inne przełożenia, niż w 4x4. A do tego cała masa różnych śrubek, podkładek i innych pierdółek, których nigdzie nie da się dokupić, a bez nich nie da się skończyć projektu.

Tak naprawdę w naszych warunkach nie mając drugiego kompletnego egzemplarza jako dawcy części operacja jest nieopłacalna, bezsensowna i w zasadzie na granicy możliwości powodzenia.

Mając kompletnego dawcę z tego samego rocznika i w tej samej wersji długości ramy operacja staje się tylko trochę mniej nieopłacalna i bezsensowna, no i może chociaż trochę możliwa do przeprowadzenia.

Ram to nie Jeep, nie poniewiera się na co drugim szrocie w Polsce, więc nie będzie ani tanio, ani łatwo zebrać potrzebne graty.

Słowem, lepiej zrób jak radzi Tadeusz ;-)

F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-(

Link to comment
Share on other sites

Jak fajna cena to bierz, jak zamierzasz jeżdzić po mieście to bierz, jak mieszkasz w górach to nie bierz, zdarzy się ze potrzebne będę 2 napędy,jak zamierzasz wjeżdzać w lekki teren to nie bierz,jak zamierzasz go taplać w błocie to kup też dzwig.

Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka

Link to comment
Share on other sites

Jak fajna cena to bierz, jak zamierzasz jeździć po mieście to bierz
Dodałbym jeszcze do tego "jak mieszkasz w ciepłym klimacie gdzie nie ma lodu, śniegu i najlepiej deszczu" ;) Nie raz, nie dwa, nie pięćdziesiąt , dyskutowaliśmy o tym na forum. Pickup bez 4WD to prędzej czy później jedno wielkie wkurwienie właściciela. Pół biedy jeśli się skończy tylko wstydem i nerwami, gorzej jak jakąś dużą szkodą materialną lub - odpukać - zdrowotną. Kolega Prawy mi kiedyś opowiadał jak sprzedał swojego RAMa Hemi a kolejny właściciel chyba w tym samym tygodniu go rozpieprzył w drobny mak ;)

FORD F150 KING RANCH 5,4 V8 Triton 2007

FORD RANGER EDGE 4,0 V6 SOHC 2001

FORD FLEX SEL 3.5 V6 Duratec 2010

był - JEEP WG LIMITED 2.7 R5 CRD 2002

Link to comment
Share on other sites

...no Chłopy drogie to nie jest tak , że tylko na Florydzie, Texasie czy Arizonie jeżdżą pickupy z napędzaną "samą dupą". Ja mojego mam z Illinois gdzie zimą pies ma strach odlać się na zewnątrz, bo na bank przymarznie do hydrantu. Pomykam moją wanną już którąś zimę i specjalnych problemów nie mam. Wiadomo, że komfort jazdy pickupem 4x4 jest o meeega lepszy, pewniej i bezpieczniej się prowadzi wielką furę. Mimo wszystko będę bronił tylnego napędu. Jak jest lód czy zbity śnieg to z lekkim zadkiem nawet na czworaka ciężko się wydrapać pod górkę. Jak masz tylny napęd to o umiejętnościach decyduje kwestia wprawy i rozwaga. Wiadomo, że na wszystkie kopce się nie wdrapię ale pamiętam o tym, że tylko tylne koła się mi kręcą. Jeśli brakuje komuś w zimie wyobraźni na drodze to i pojazd na gąsienicach wywali na plecy.

Link to comment
Share on other sites

mozecie wierzyc lub nie , mieszkam na przedgorzu sudeckim , latam kolejna zime ramem i na dunlopach sj6 zima nie zdaza mi sie wlaczac napedu przedniego na asfalcie , qwa , zajebiscie trzyma sie drogi i jeszcze nie mialem jakiejs nieopprzyjemnej akcji ,

ale kastrata bym nie kupil , komfort swiadomosci ze na wraziejakbyco jest 4x4 robi robote :)

aha, lubie zapierdalac :twisted:

HEMI 5.7

EVO 1340

bigosss 750ąty :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.