DKRO Posted January 24, 2017 Report Share Posted January 24, 2017 Witam! W nowo zakupionym Ramie 1500 posiadam instalacje gazowa Prins VSI G3. Problem pojawia sie po gwaltownym dodaniu gazu, przelacza na benzyne. Na kompie u gazownika wyszlo 2,2 bara. Zostaly wymienione filtry oraz regeneracja parownika. Po wymianie wskoczylo do 2.3 bara. I dalej mam ten sam problem. Problem nie wystepuje za kazdym razem. Wydaje mi sie ze wplyw tutaj ma niska temperatura zewnetrzna. Z gory dzieki za kazde info! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyga Posted January 24, 2017 Report Share Posted January 24, 2017 może parownik jest za mały Quote tdi engines are for senior citizens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tadeusz_B Posted January 24, 2017 Report Share Posted January 24, 2017 W Volvo 850 R 177 KW miałem taki przypadek mało wydolna instalacja okazało się. Quote Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Link to comment Share on other sites More sharing options...
dejwitt Posted January 25, 2017 Report Share Posted January 25, 2017 Mysle ze reduktor za słaby, albo wtryski, Quote Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tadeusz_B Posted January 25, 2017 Report Share Posted January 25, 2017 Jakoś tak było. Quote Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka Link to comment Share on other sites More sharing options...
DKRO Posted February 26, 2017 Author Report Share Posted February 26, 2017 Witam . Problem rozwiązany,polegał na zbyt małym ładowaniem gazu.Wymieniono doloty z 6 mm na 8 mm. Sorry za nie profesjonalne nazewnictwo ale zainstalowano jeszcze taki dodatkowy zbiorniczek gazu(jak wyssie gaz z rurek to pociągnie z niego).Pozdrawiam dziękuje za pomoc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.