DKRO Opublikowano 24 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2017 Witam! W nowo zakupionym Ramie 1500 posiadam instalacje gazowa Prins VSI G3. Problem pojawia sie po gwaltownym dodaniu gazu, przelacza na benzyne. Na kompie u gazownika wyszlo 2,2 bara. Zostaly wymienione filtry oraz regeneracja parownika. Po wymianie wskoczylo do 2.3 bara. I dalej mam ten sam problem. Problem nie wystepuje za kazdym razem. Wydaje mi sie ze wplyw tutaj ma niska temperatura zewnetrzna. Z gory dzieki za kazde info! Cytuj
zyga Opublikowano 24 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2017 może parownik jest za mały Cytuj tdi engines are for senior citizens
Tadeusz_B Opublikowano 24 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2017 W Volvo 850 R 177 KW miałem taki przypadek mało wydolna instalacja okazało się. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka
dejwitt Opublikowano 25 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2017 Mysle ze reduktor za słaby, albo wtryski, Cytuj Chevrolet Camaro IROC-Z - Fbody Klub Polska Dodge Ram 1500 Hemi 4x4 Laramie Chevrolet Camaro SS :> SSman
Tadeusz_B Opublikowano 25 Stycznia 2017 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2017 Jakoś tak było. Cytuj Nie bądź łosiem jeździj V8. Zdrófka
DKRO Opublikowano 26 Lutego 2017 Autor Zgłoś Opublikowano 26 Lutego 2017 Witam . Problem rozwiązany,polegał na zbyt małym ładowaniem gazu.Wymieniono doloty z 6 mm na 8 mm. Sorry za nie profesjonalne nazewnictwo ale zainstalowano jeszcze taki dodatkowy zbiorniczek gazu(jak wyssie gaz z rurek to pociągnie z niego).Pozdrawiam dziękuje za pomoc. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.