Irek Posted December 1, 2016 Report Share Posted December 1, 2016 witam. po pierwszych opadach śniegu widzę, że eFka nie prowadzi się zbyt pewnie. wcześniej jeździłem Jeep'ami ze skrzyniami rozdzielczymi NP242 i NV247. wiedziałem w związku z tym jak postępować z napędami. jak to wygląda z eFką? czy jazda z napędem na obie osie (4HI) jest dopuszczalna na każdej nawierzchni? ja wiem, że pytanie może głupie. mimo to wolałbym postępować tak jak należy, aby później nie wyglądać głupio płacąc za ewentualne zniszczenia elementów przeniesienia napędu. pozdrawiam, Irek Quote 2006 F150, 5.4L 3V V8, Dark Toreador. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuba M. Posted December 1, 2016 Report Share Posted December 1, 2016 Nie da rady - brak mechanizmu różnicowego w reduktorze. Tak samo jak w jeepowym 231. Quote F150 302 V8 4x4 - sprzedany :-( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek Posted December 1, 2016 Author Report Share Posted December 1, 2016 tego się obawiałem. teraz muszę wrzucić na pakę kilkaset kg. piasku, ziemniaków czy czegoś innego aby nieco docisnąć tylną oś :lol: Quote 2006 F150, 5.4L 3V V8, Dark Toreador. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKmario Posted December 12, 2016 Report Share Posted December 12, 2016 bez przesady... po prostu trzeba troszkę uwazac jadac na samym tyle, smigam ktorys rok i nie dociazam specjalnie paki, a kola mam mocno niezimowe... jak droga oblodzona czy osniezona można dolaczac przod, ale tylko wtedy gdy kola maja szanse się usliznac, szczególnie przy mocnych skretach Quote FORD F150 FX4 5.4 TRITON 2004 4x4 SUPER CREW Link to comment Share on other sites More sharing options...
amisz Posted November 13, 2017 Report Share Posted November 13, 2017 Czy w nowych f150 to zmienili czy dalej jest przod dołączany recznie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.