Skocz do zawartości

uszczelka pokrywy tylnego mostu Ford F-150


Parker
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kilkanaście lat jeżdżę Jeepami, a w nich nigdy uszczelki pod deklem nie było.

Stosowałem to, co akurat zalegało mi w garażu - od superextraprofi uszczelek z tubki po najtańszy czerwony silikon. Każdy wytrzymywał bez problemu jazdę po asfalcie i upalanie w błocie, a nawet wjazdy rozgrzanym mostem do zimnej wody, zdarzało się nawet zahaczyć o coś deklem. Jedyne różnice jakie zauważyłem to te czysto estetyczne - zawsze trochę silikonu wystaje i ten najtańszy nie każdemu się podoba :lol:

Jedyne na co zwróć uwagę, to na długość śrub - skoro fabrycznie była tam uszczelka, może się okazać, że śruby nie docisną dobrze dekla przy minimalnej warstwie silikonu - wtedy dobrze zainwestować w coś porządnego i zrobić tak jak opisał zyga :git:

O odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni nie wspominam, bo to oczywiste.

F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞

Escalade 6.2😍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

By using this site, you agree to our Warunki użytkowania.