Parker Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2016 Witam, Chłopy drogie, czym uszczelniacie dekle od tylnego dyferencjału. Nie mam oryginalnej uszczelki więc trzeba tam jakimś "tubkowym " wynalazkiem z rodzimego rynku posmarować. Za wszelkie sugestie bardzo będę wdzięczny. Cytuj
Kuba M. Opublikowano 5 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2016 Jest prawdopodobne, że tej uszczelki nigdy tam nie było - amerykanie od dawna używają do dekli mostów "uszczelek" z tubki, czyli po naszemu silikonu ;-) Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍
Parker Opublikowano 5 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2016 ... jak ściągałem pierwszy raz dekiel to była tam uszczelka i taką samą założyłem - 10 śrób Teraz lipa, uszczelki nie mam a wycinać..... to nie bardzo. Chyba ta uszczelka z silikonu będzie potrzebna, ale która???? Cytuj
zyga Opublikowano 6 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2016 http://www.victorreinz.com/EN/Products/Sealants.aspx nakładasz zostawiasz szczelinę między elementami np.: za pomocą 3 cienkich gwoździ jak zaczyna wiązać wyciągasz gwoździe i dociągasz śruby Cytuj tdi engines are for senior citizens
Parker Opublikowano 6 Czerwca 2016 Autor Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2016 To jest niezłe :idea: wielkie dzięki Zyga :-D Cytuj
judak Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2016 Robiłem to też ostatnio silikonem czarnym z reinza jeśli tak się to pisze. Cytuj Judak Ford F-150 2006 Lariat 5,4 V8 Triton
Kuba M. Opublikowano 9 Czerwca 2016 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2016 Kilkanaście lat jeżdżę Jeepami, a w nich nigdy uszczelki pod deklem nie było. Stosowałem to, co akurat zalegało mi w garażu - od superextraprofi uszczelek z tubki po najtańszy czerwony silikon. Każdy wytrzymywał bez problemu jazdę po asfalcie i upalanie w błocie, a nawet wjazdy rozgrzanym mostem do zimnej wody, zdarzało się nawet zahaczyć o coś deklem. Jedyne różnice jakie zauważyłem to te czysto estetyczne - zawsze trochę silikonu wystaje i ten najtańszy nie każdemu się podoba :lol: Jedyne na co zwróć uwagę, to na długość śrub - skoro fabrycznie była tam uszczelka, może się okazać, że śruby nie docisną dobrze dekla przy minimalnej warstwie silikonu - wtedy dobrze zainwestować w coś porządnego i zrobić tak jak opisał zyga :git: O odpowiednim oczyszczeniu i odtłuszczeniu powierzchni nie wspominam, bo to oczywiste. Cytuj F150 302 V8 4x4 - sprzedany 😞 Escalade 6.2😍
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.