Mazur75 Opublikowano 22 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Witam rozgladam sie wlasnie za nowym autkiem, W gre wchodza nowa navara i nowy Ranger ma ktos jakies doswiadczenia moze jezdzil ktos juz ktoryms.1,5 kabiny optycznie bardziej podoba mi sie ranger ale navara kusi gwarancja.Za wszelkie rady i sugestie bede wdzieczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 moze filmik troche Ci pomoze Jesli ten ranger po lifcie to z zewnatrz juz tak bardzo mi sie nie podoba ale w wewnatrz wreszcie wrzucili duzy ekran i ma fajne zegary z aktywnym menu. Nowa Navara troche pozno poprawila ta sylwetke ale nawet fajnie wyglada Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japacz Opublikowano 25 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 moze filmik troche Ci pomoze Hehehe, podoba mi się akcent tych skośnych - rozumiem co mówią :kasztan: Jednym słowem Ford rulez, chociaż drogo. Przynajmniej w Malezji 8-) A tak już na serio to jestem zaskoczony, że według nich Ranger prowadzi się lepiej niż nowa Navara, która w tej wersji nadwoziowej ma przecież z tyłu most na wahaczach. Trochę dziwne, że wpłynęło to jedynie na komfort ale już nie na prowadzenie. Czyżby złe nastawy...? Jesli ten ranger po lifcie to z zewnatrz juz tak bardzo mi sie nie podoba ale w wewnatrz wreszcie wrzucili duzy ekran i ma fajne zegary z aktywnym menu. Nowa Navara troche pozno poprawila ta sylwetke ale nawet fajnie wyglada Tak, to jest Ranger "po lifcie". I Twoja opinia jest świetnym dowodem na to, że z gustem jest jak z du**, każdy ma swoją ;-) Mnie akurat wygląd zewnętrzny Rangera się podoba (choć z butów nie wyrywa) ale co do nowych "ficzersów" w środku to mam mieszane uczucia. Miałem okazję (i przyjemność) pojeżdżenia ostatnio przez tydzień Explorerem '14, który ma prawie identyczne zegary (trochę inny wygląd prędkościomierza, model tegoroczny ma już taki sam). Opcjami steruje się z kierownicy, dość intuicyjnie, bo osobno z lewego i prawego ramienia ale już to co możemy zastać w opcjach (choć pewnie zależy to od wersji softu i wyposażenia) trochę mnie denerwowało. Zwłaszcza, że wiele opcji było zdublowanych właśnie z dużym centralnym ekranem na środku deski i bez sensu wyświetlało się podwójnie... Osobiście wolałbym klasyczny obrotomierz i prędkościomierz, a po środku niech już się wyświetla co chce, byleby można to wyłączyć, tak jak np. jest w eFach ;-) Plus dla Forda, że zostawili w ofercie silnik 3.2 i nie poddali się (przynajmniej na razie) downsizingowi. Jeśli w ofercie Navary nie pojawi się jakiś większy motor to mając taki dylemat jak autor wątku chyba brałbym Forda, właśnie ze względu na napęd. A, co może być ważne dla autora - nowa Navara w wersji półtorej kabiny ma mieć z tyłu klasyczne pióra ale prawdopodobnie będzie też pozbawiona wielu "extrasów" dostępnych w wersji Double Cab. Cytuj Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:) Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siepiet Opublikowano 27 Marca 2016 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Tak, to jest Ranger "po lifcie". Pytanie kierowalem do autora watku, gdyz obie wersje sa jeszcze w sprzedazy i nie wiadomo ktorego ma na mysli. A co do wygladu oczywiscie, dlatego zaznaczylem ze "mi" sie nie podoba z zewnatrz. Jak ogladalem z bliska to sprawia wrazenie jakby cos mu na maske spadlo i splaszczylo. Cytuj Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja www.ogrodyzpasja.com.pl 605 497 015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.