Jump to content

Navara vs Ranger


Mazur75
 Share

Recommended Posts

Witam rozgladam sie wlasnie za nowym autkiem,

W gre wchodza nowa navara i nowy Ranger ma ktos jakies doswiadczenia moze jezdzil ktos juz ktoryms.1,5 kabiny optycznie bardziej podoba mi sie ranger ale navara kusi gwarancja.Za wszelkie rady i sugestie bede wdzieczny.

Link to comment
Share on other sites

moze filmik troche Ci pomoze

 

Jesli ten ranger po lifcie to z zewnatrz juz tak bardzo mi sie nie podoba ale w wewnatrz wreszcie wrzucili duzy ekran i ma fajne zegary z aktywnym menu.

Nowa Navara troche pozno poprawila ta sylwetke ale nawet fajnie wyglada

Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja

 

www.ogrodyzpasja.com.pl

605 497 015

Link to comment
Share on other sites

moze filmik troche Ci pomoze

Hehehe, podoba mi się akcent tych skośnych - rozumiem co mówią :kasztan:

Jednym słowem Ford rulez, chociaż drogo. Przynajmniej w Malezji 8-) A tak już na serio to jestem zaskoczony, że według nich Ranger prowadzi się lepiej niż nowa Navara, która w tej wersji nadwoziowej ma przecież z tyłu most na wahaczach. Trochę dziwne, że wpłynęło to jedynie na komfort ale już nie na prowadzenie. Czyżby złe nastawy...?

 

Jesli ten ranger po lifcie to z zewnatrz juz tak bardzo mi sie nie podoba ale w wewnatrz wreszcie wrzucili duzy ekran i ma fajne zegary z aktywnym menu.

Nowa Navara troche pozno poprawila ta sylwetke ale nawet fajnie wyglada

Tak, to jest Ranger "po lifcie". I Twoja opinia jest świetnym dowodem na to, że z gustem jest jak z du**, każdy ma swoją ;-) Mnie akurat wygląd zewnętrzny Rangera się podoba (choć z butów nie wyrywa) ale co do nowych "ficzersów" w środku to mam mieszane uczucia. Miałem okazję (i przyjemność) pojeżdżenia ostatnio przez tydzień Explorerem '14, który ma prawie identyczne zegary (trochę inny wygląd prędkościomierza, model tegoroczny ma już taki sam). Opcjami steruje się z kierownicy, dość intuicyjnie, bo osobno z lewego i prawego ramienia ale już to co możemy zastać w opcjach (choć pewnie zależy to od wersji softu i wyposażenia) trochę mnie denerwowało. Zwłaszcza, że wiele opcji było zdublowanych właśnie z dużym centralnym ekranem na środku deski i bez sensu wyświetlało się podwójnie... Osobiście wolałbym klasyczny obrotomierz i prędkościomierz, a po środku niech już się wyświetla co chce, byleby można to wyłączyć, tak jak np. jest w eFach ;-)

Plus dla Forda, że zostawili w ofercie silnik 3.2 i nie poddali się (przynajmniej na razie) downsizingowi. Jeśli w ofercie Navary nie pojawi się jakiś większy motor to mając taki dylemat jak autor wątku chyba brałbym Forda, właśnie ze względu na napęd.

 

A, co może być ważne dla autora - nowa Navara w wersji półtorej kabiny ma mieć z tyłu klasyczne pióra ale prawdopodobnie będzie też pozbawiona wielu "extrasów" dostępnych w wersji Double Cab.

Full Size Bronco, V8 351 cui, Eddie Bauer - jest:)

Dwa litry?? Dwa litry to może mieć karton po mleku...

Link to comment
Share on other sites

Tak, to jest Ranger "po lifcie".

Pytanie kierowalem do autora watku, gdyz obie wersje sa jeszcze w sprzedazy i nie wiadomo ktorego ma na mysli.

A co do wygladu oczywiscie, dlatego zaznaczylem ze "mi" sie nie podoba z zewnatrz. Jak ogladalem z bliska to sprawia wrazenie jakby cos mu na maske spadlo i splaszczylo.

Ogrody - projekty, wykonanie, pielegnacja

 

www.ogrodyzpasja.com.pl

605 497 015

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.